Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις ΟΚ! ANYTIME MARKETS: «Οι εν δυνάμει επιχειρηματίες θα γίνουν μέλη μιας ομάδας που παρέχει ένα βιώσιμο περιθώριο κέρδους»

ΟΚ! ANYTIME MARKETS: «Οι εν δυνάμει επιχειρηματίες θα γίνουν μέλη μιας ομάδας που παρέχει ένα βιώσιμο περιθώριο κέρδους»

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Το δίκτυο franchise ΟΚ! ANYTIME MARKETS, κατέκτησε το βραβείο GOLD WINNER SUPERMARKET & CONVENIENCE STORES FRANCHISE 2022 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, καθώς ανέπτυξε καινοτόμες πρακτικές και εξαιρετικής αποτελεσματικότητας επιχειρησιακές λειτουργίες κατακτώντας ηγετική θέση στο λιανεμπόριο και ιδιαίτερα στη δυναμική κατηγορία των convenience stores.

Ένα υψηλής αναγνωρισιμότητας concept, με μια ανταγωνιστική επιχειρηματική πρόταση, που δημιούργησε παράλληλα ένα πλαίσιο επιχειρηματικής ασφάλειας στους franchisees.

«Οι εν δυνάμει επιχειρηματίες που θα θελήσουν να ανοίξουν ένα κατάστημα OK! Anytime Markets θα γίνουν μέλη μιας ομάδας που παρέχει τεχνογνωσία, εκπαίδευση, οργάνωση και πάνω από όλα ένα βιώσιμο περιθώριο κέρδους», τόνισε η κυρία Δέσποινα Ξυνού, Πρόεδρο & Διευθύνουσα Σύμβουλο του ΟΚ! ANYTIME MARKETS.

Πού θεωρείτε ότι οφείλεται η εντυπωσιακή ανάπτυξη που γνωρίζουν τα Convenience Stores τα τελευταία χρόνια και πώς προσαρμόστηκε η OΚ! ANYTIME MARKETS σε αυτή την αναπτυξιακή πορεία;

Τα convenience stores εξορισμού είναι καταστήματα που δημιουργήθηκαν για να διευκολύνουν τις αγορές των καταναλωτών. Όπως καταγράφεται σε αρκετές έρευνες, η εγγύτητα και η ευκολία είναι καθοριστικός παράγοντας επιλογής σημείου αγορών. Η ανάπτυξη των τελευταίων ετών οφείλεται κατά κύριο λόγω στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών που λόγω διαφόρων παραγόντων (covid – πληθωρισμός – διευρυμένα ωράρια εργασίας κλπ) επιλέγουν την λογική του μικρότερου καλαθιού. Παρόλα αυτά η OK! Anytime Markets δραστηριοποιείται – όπως γνωρίζετε – από το 2004 στον συγκεκριμένο κλάδο (σ.σ. η OK! Anytime Markets είναι η πρώτη οργανωμένη αλυσίδα Convenience που ιδρύθηκε στην Ελλάδα) καθώς από τότε είχε διαγνώσει την ανάγκη ενός σεβαστού segment καταναλωτών που ήθελαν να πραγματοποιούν τα ψώνια τους χωρίς άγχος, εύκολα και γρήγορα και στον χρόνο που τους εξυπηρετούσε. Όσοι γνωρίζουν το λιανεμπόριο είναι σε θέση να καταλάβουν πως το μοντέλο αυτό έχει πολλές προκλήσεις τις οποίες εμείς τις αντιμετωπίζουμε ως ευκαιρίες. Η αναπτυξιακή μας πορεία έχει βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει σχετικά με το μείγμα προϊόντων που πρέπει να έχουν τα καταστήματα, τον τρόπο διαχείρισης των logistics και βεβαίως τις επενδύσεις που έχουν γίνει για την διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων. Γιατί ο καταναλωτής, εκτός από εύκολα θέλει να ψωνίζει και οικονομικά!

Εσωτερικός χώρος OK!

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της επιχειρηματικής πρότασης ΟΚ! ANYTIME MARKETS που ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις του franchise;

Ένα μοντέλο που λειτουργεί με επιτυχία για 18 χρόνια, είναι αυταπόδεικτο πως έχει πολύ γερά θεμέλια. Οι εν δυνάμει επιχειρηματίες που θα θελήσουν να ανοίξουν ένα κατάστημα OK! Anytime Markets θα γίνουν μέλη μιας ομάδας που παρέχει τεχνογνωσία, εκπαίδευση, οργάνωση και πάνω από όλα ένα βιώσιμο περιθώριο κέρδους. Αυτό δεν προκύπτει τυχαία αλλά είναι αποτέλεσμα εμπειρίας και συνεχούς αγώνα για βελτίωση των logistic, της λειτουργίας των καταστημάτων, την συνεργασία με τους προμηθευτές κλπ.

Πώς έχετε καταφέρει να χτίσετε τόσο αποτελεσματικές σχέσεις με τους franchisees; Τι είδους υποστήριξη παρέχετε στους συνεργάτες σας, ώστε να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά;

Είναι θέμα επένδυσης σε όλα τα επίπεδα. Επενδύουμε στους ανθρώπους και στις σχέσεις μας σε αυτούς, επενδύουμε στην δουλειά μας, στα κέντα διανομής μας και στο δίκτυο μας. Παίρνουμε λελογισμένα ρίσκα και δεν διστάζουμε να δημιουργήσουμε νέες προοπτικές ώστε να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία, όποιες και αν είναι οι δυσκολίες στην αγορά. Άρα, για να απαντήσω στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης σας, οι συνεργάτες μας νιώθουν ασφάλεια γιατί αντιλαμβάνονται αυτήν την κουλτούρα μας και συναναστρέφονται με ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά την δουλειά τους

Ποια είναι τα κριτήρια εκείνα, που πρέπει να πληροί ένας νέος συνεργάτης σας;

 Εκτός από τα τυπικά που αφορούν την επένδυση θα αναφερθώ σε εκείνα τα στοιχεία που έχουμε εντοπίσει πως έχουν κοινό οι πιο επιτυχημένοι συνεργάτες μας και αυτά είναι κυρίως στοιχεία της προσωπικότητας όπως η εξωστρέφεια, η επιχειρηματική ανάληψη ρίσκου, η βασικές γνώσεις εμπορίου και η αισιοδοξία.

Έχετε εντοπίσει αλλαγές τα τελευταία χρόνια στον προφίλ των franchisees; Τι είναι αυτό που πρέπει να αξιολογήσει περισσότερο, πριν πάρει την απόφαση να προχωρήσει;

Έχουμε εντοπίσει μια γενικότερη τάση ανεξαρτητοποίησης των νεότερων ανθρώπων που θέλουν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση με ένα λελογισμένο ρίσκο. Θέλουν – για να το πω απλά να είναι «αφεντικά του εαυτού τους» και έχουν την διάθεση να δουλέψουν πολύ σκληρά για να το πετύχουν. Οπότε πριν προχωρήσει κάποιος πρέπει να αναρωτηθεί αν είναι διατεθειμένος να δουλέψει σκληρά για να πετύχει τους στόχους του.

Ποιες οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, σήμερα;

Ξεκάθαρα η τεχνολογική αναβάθμιση που είναι απαραίτητη συνθήκη για την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα ενός δικτύου λιανικού εμπορίου, η σωστή στελέχωση και η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο και η λειτουργίες που οφείλουμε να είναι φιλικές προς το περιβάλλον και να πληρούν τις προϋποθέσεις της βιώσιμης ανάπτυξης

Τέλος, θα θέλαμε ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας, ως GOLD WINNER SUPERMARKET & CONVENIENCE STORES FRANCHISE.

Είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά η εν λόγω βράβευση καθώς μας επιβεβαιώνει πως βαδίζουμε στον σωστό δρόμο, εκείνον της αριστείας, της βιωσιμότητας και της ανάπτυξης.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ