Από το 1939, ξεκινώντας ως ένα μικρό καφενεδάκι, το οποίο εξελίχθηκε στην πρώτη παγωταρία, ο Ηράκλης Δημητρίου, εισήγαγε το παγωτό στην κυπριακή αγορά. Το 1988, η επιχείρηση Heraclis «πέρασε» στα χέρια του Κώστα Βρόντη, ο οποίος με πάθος και ζήλο την εκτόξευσε, δημιουργώντας μάλιστα, το δικό του εργοστάσιο παραγωγής παγωτού.
Πλέον, έχουν αναλάβει την επιχείρηση οι γιοί του, οι οποίοι, με το ίδιο πάθος, συνεχίζουν να προσφέρουν το ποιοτικό παγωτό του Ηράκλη που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές! Συναντήσαμε τον Σταύρο, τον Ηράκλη και τον Βαγγέλη Βρόντη, οι οποίοι μας μίλησαν για την είσοδο του Heraclis στο franchising αλλά και τους λόγους για τους οποίους η επιτυχία του concept είναι διαχρονική.
Ποια στοιχεία καθορίζουν τη μοναδικότητα και τη διαφοροποίηση του Heraclis στην αγορά του παγωτού;
Η κλασική μας συνταγή! Χρησιμοποιούμε μία παραδοσιακή, σπιτική συνταγή που έχει μείνει ανέπαφη στο πέρασμα του χρόνου. Διαλέγουμε αγνά υλικά, φρέσκο γάλα, φρέσκο αυγό και διαλεχτά φρούτα, χωρίς χρωστικές. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος παρασκευής του παγωτού, καθώς πλέον, χρησιμοποιούμε σύγχρονα μηχανήματα, την «τελευταία λέξη» της τεχνολογίας. Χρόνο με τον χρόνο, βελτιωνόμαστε, εμπλουτίζουμε τις γεύσεις μας, ώστε να προσελκύσουμε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
Ο κόσμος μας πιέζει να επεκταθούμε και σε άλλες περιοχές, καθώς ο καθένας θέλει να έχει κοντά στη γειτονιά του ένα κατάστημα για να μπορεί να προμηθεύεται το παγωτό μας. Έτσι, απευθυνθήκαμε στη THE FRANCHISE CO. και τον κ. Παναγιώτη Ρουσόπουλο, με στόχο να μεγαλώσουμε την οικογένεια του Heraclis και να δώσουμε την ευκαιρία σε υποψήφιους franchisees να αποκτήσουν τη δική τους επιτυχημένη και αποδοτική παγωταρία.
Ποιος είναι ο χαρακτήρας των καταστημάτων Heraclis;
Tα καταστήματα Heraclis εκπέμπουν καθαριότητα, φιλοξενία. Διαθέτουμε ωραίες βιτρίνες, τις οποίες μπορεί να δει ακόμα και ένας περαστικός. Ακόμα και ένα παιδάκι 3-4 χρονών, μπορεί να δει τα παγωτά μας, χωρίς να χρειαστεί να το πάρει αγκαλιά ο γονέας του.Το κατάστημα στη Λήδρας έχει πολύ μεγάλο χώρο, οπότε υπάρχει μία γωνιά για τον καθένα. Δηλαδή, για την οικογένεια, για ζευγάρια, για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Όποιος επισκέπτεται το κατάστημα περνά ευχάριστα την ώρα του. Επιπλέον, το προσωπικό μας είναι φιλικό κι ευγενικό, γεγονός που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες μας.
Σε ποιες ενέργειες marketing επενδύετε; Ποια στρατηγική επικοινωνίας ακολουθείτε;
Τον τελευταίο καιρό, πραγματοποιούμε ενέργειες μάρκετινγκ μέσω των social media (facebook, instagram κ.λπ.). Άρθρα σε διάφορα περιοδικά έχουν προκύψει, καθώς το κατάστημά μας είναι σημείο αναφοράς στην οδό Λήδρας. Όταν ο κόσμος λέει ότι θα πάει στη Λήδρας για παγωτό, εννοεί ότι θα έρθει στον Heraclis. Το κατάστημα λειτουργεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια κι έχει καταξιωθεί στην αγορά. Φυσικά, αυτό δεν μας επαναπαύει. Συνεχώς το προωθούμε, ώστε να διατηρούμε το brand awareness με διάφορους τρόπους.
Ποιο είναι το προφίλ του ιδανικού franchisee;
Αρχικά, δεν χρειάζεται να διαθέτει εμπειρία στην εστίαση, συνεπώς δεν υπάρχει ιδιαίτερος βαθμός δυσκολίας. Η πρόκληση είναι να μάθει τον τρόπο που σερβίρεται το παγωτό, πώς θα τοποθετηθεί σωστά στη βιτρίνα. Ακόμα κι ένας αρχάριος που δεν έχει ιδέα από το παγωτό, μπορεί να δουλέψει, εφόσον ασχοληθεί κι εννοείται πως θα του μεταφέρουμε όλη την τεχνογνωσία μας. Ο νέος συνεργάτης θα περάσει από εκπαίδευση πριν το άνοιγμα του καταστήματός του αλλά και μετά. Θα είμαστε παρόντες στο κατάστημά του ώστε να τον βοηθήσουμε, να διορθώσουμε τυχόν παραλείψεις για να βγαίνει σωστά η δουλειά.
Ποιες είναι οι ιδανικές τοποθεσίες για ένα κατάστημα Heraclis και γιατί;
Στη Λευκωσία, στον Στρόβολο, υπάρχει μία περιοχή που είναι αρκετά εμπορική. Στην Έγκωμη. Τώρα αναφορικά με άλλες πόλεις, ένα κατάστημα Heraclis θα ταίριαζε παραλιακά, στην Αγία Νάπα, την Πάφο κ.λπ. Το δικό μας κατάστημα βρίσκεται σε πεζόδρομο. Θα προτιμούσαμε τα νέα καταστήματα να βρίσκονται σε σημείο όπου να είναι εύκολη η στάθμευση οχημάτων.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του Heraclis, εδώ.