Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Νίκος Μουτσουρούφης | Ιδρυτής του Mailo’s: «Οι aggregators δημιουργούν μια νέα αγορά»

Νίκος Μουτσουρούφης | Ιδρυτής του Mailo’s: «Οι aggregators δημιουργούν μια νέα αγορά»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Με αφορμή το αφιέρωμα «Εστίαση & Franchising», μιλήσαμε με τον Νίκο Μουτσουρούφη, Ιδρυτή του Mailo’s The Pasta Project, για τις αλλαγές που έφερε στον χώρο η πανδημία του Covid-19.

«Η πανδημία δεν έφερε πολλές αλλαγές αλλά κυρίως επιτάχυνε κάποιες διαδικασίες ως προς την πλήρη κάλυψή τους και ταυτόχρονα, τελειοποίησε κάποιες ουσιαστικές διαδικασίες. Στο κομμάτι της επιτάχυνσης, μιλάμε για την ψηφιακή ταυτότητα των καταστημάτων στον χώρο της εστίασης. Με λίγα λόγια, είχε εξαναγκαστικό χαρακτήρα ως προς τη ψηφιοποίηση των λειτουργιών ενός μαγαζιού. Από τη διανομή μέχρι και την επικοινωνία μεταξύ των αναγκών και προκλήσεων των πελατών μας», αναφέρει.

mailos cyprus franchise pasta

Σύμφωνα με τον κ. Μουτσουρούφη, η πανδημία έφερε υγιή ανταγωνισμό. «Η πανδημία παίζει καθοριστικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε το προϊόν μας κι εν τέλη την υπηρεσία μας. Έτσι, στο Mailo’s, όχι απλά μπορέσαμε να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις της πανδημίας αλλά καταφέραμε καθημερινά να εξυπηρετήσουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας».

Κύριε Μουτσουρούφη, τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα concept για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της εποχής;

Όταν πρωτοσκεφτήκαμε το concept του Mailo’s, είχαμε στο μυαλό μας δύο βασικές παραμέτρους στις οποίες στηριζόμαστε μέχρι σήμερα. Η πρώτη έχει να κάνει με το προϊόν μας, καθώς πιστεύουμε πολύ στον συνδυασμό μεταξύ δύο εννοιών. Στο γρήγορο μαγείρεμα και ταυτόχρονα, στα φυσικά και φρέσκα υλικά. Θέλουμε, ο πελάτης μας να έχει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την παραγγελία στο χέρι του και ταυτόχρονα, αυτό που θα γευτεί να είναι από φυσικά και ποιοτικά υλικά. Και όλα αυτά κάνοντάς τον να βλέπει όλη τη διαδικασία παρασκευής του φαγητού του. Από τη μηχανή που κόβει τα ζυμαρικά, μέχρι τον μάγειρα που βάζει όλο το μεράκι του για το τελικό αποτέλεσμα.

Η δεύτερη παράμετρος είναι να χαρίσουμε στον καταναλωτή μια εμπειρία και όχι απλώς ένα γευστικό αποτέλεσμα. Το concept μας άλλωστε είναι ένας γοητευτικός σκύλος που από τότε που ξεκίνησε τα ταξίδια του σε χώρες όλου του κόσμου, θέλει να δώσει χαρά μέσα από τη μαγειρική του και να διαδώσει γεύσεις κι εμπειρίες. Και αυτό ακριβώς προσπαθούμε και εμείς. Μέχρι στιγμής, το πετυχαίνουμε σε ικανοποιητικό βαθμό, καθώς παρέες μαζεύονται και διαμορφώνουν τις μεσημεριανές και βραδινές τους εμπειρίες μαζί με τον Mailo και τις φυσικές, ποιοτικές γεύσεις του.

mailos franchise chalandri fans

Ποιος είναι ο ρόλος των aggregators στο μέλλον των επιχειρήσεων εστίασης, καθώς παρατηρείται ραγδαία αύξηση του delivery και του ανταγωνισμού;

Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, γιατί ουσιαστικά οι aggregators δημιουργούν και μια νέα αγορά, την οποία μεγαλώνουν κιόλας. Η δυνατότητα που έχει ο πελάτης με λίγα κλικ να του έρθει το φαγητό, πρακτικά σε κάνει να ξοδεύεις περισσότερα χρήματα για φαγητό από έξω. Μεγαλώνει η αγορά. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο γιατί μοιραία μέσα από τους aggregators, ο καταναλωτής έχει εκπαιδευτεί σε αυτή την ευκολία, άρα απαιτεί αυτόν τον τρόπο παραγγελίας που σημαίνει ότι την αξιοποίηση των aggregators πρέπει κάποιος να τη δει σαν πραγματικότητα ως γεγονός και να μπορεί να χτίσει μια στρατηγική που αξιοποιεί τη σχέση αυτή. Και αυτή η σχέση αξιοποιείται όταν το brand σου είναι δυνατό. Όταν ο πελάτης ζητά το δικό σου brand μέσω των aggregators. H δύναμη του brand μπορεί να δημιουργήσει ισορροπία σε σχέση με τη δύναμη που αποκτούν οι aggregators και την ευκαιρία να τους αξιοποιήσεις.

Για να αξιοποιήσεις τους aggregators πρέπει να έχεις concept αφήγησης. Βλέπεις εικόνα, βλέπεις αφήγηση, πρέπει να έχεις concept για να το κάνεις αυτό. Και αν έχεις brand με ισχυρή συναισθηματική δέσμευση κάνει τον πελάτη να ζητήσει ακριβώς εσένα μέσω του aggregators.

Τι θα πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι franchisees πριν αποφασίσουν να επενδύσουν σε ένα franchise concept εστίασης;

Τη δύναμη του brand, την ευελιξία του επιχειρηματικού μοντέλου, την ικανότητα διείσδυσης σε πολλαπλές ζώνες και πολλαπλά κοινά, διαφορετικές στιγμές και την ικανότητα επανάληψης και τη δομή κερδοφορίας. Πώς ανταποκρίνεται το concept στην αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή και το επιχειρηματικό μοντέλο στις πιέσεις της κερδοφορίας που φέρνει το νέο περιβάλλον.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ