Αρχική MagazineΝέο τεύχοςΌλα τα τεύχηΤΕΥΧΟΣ 79 Mr. PIZZA pizza & pasta, Εμμανουήλ Αρβανιτάκης | Από τα Subway στη δική του πρόταση franchise
Mr. PIZZA | Από τα Subway στη δική του πρόταση franchise

Mr. PIZZA pizza & pasta, Εμμανουήλ Αρβανιτάκης | Από τα Subway στη δική του πρόταση franchise

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Ξεκινώντας από τη Ζάκυνθο κι έχοντας στο στόχαστρό του τουριστικές περιοχές και νησιά εν όψει της καλοκαιρινής σεζόν του 2025, ο mr. PIZZA Εμμανουήλ Αρβανιτάκης, αναλύει τη δική του πρόταση franchise που βγήκε μετά από μία 12ετή θητεία σε διεθνή αλυσίδα.

Η ιστορία του mr. PIZZA Pizza & Pasta ξεκινά το 2018 στη Ζάκυνθο, με την ιδέα ενός concept που συνδυάζει υψηλή ποιότητα, χαμηλά κόστη και ευελιξία, προσφέροντας ποιοτική πίτσα και ζυμαρικά για όλο τον χρόνο, ακόμη και σε τουριστικές περιοχές και νησιά. Με εφόδιο και τη signature ζύμη ο κ. Αρβανιτάκης δείχνει σίγουρος κι έτοιμος για τη συνέχεια του εγχειρήματός του.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία του mr. PIZZA Pizza & Pasta;

Εγώ ήμουν υπεύθυνος ανάπτυξης στην Ελλάδα για την αμερικάνικη αλυσίδα Subway για 12 χρόνια. Εκεί απέκτησα μια εμπειρία την οποία είπα κάποια στιγμή να την αξιοποιήσω για τον εαυτό μου. Πλέον το mr. PIZZA Pizza & Pasta είναι στον έκτο χρόνο, από το 2018.

Και την απόφαση να δραστηριοποιηθείτε και στο franchising πότε την πήρατε;

Από την αρχή αλλά ήθελα πρώτα να φτιάξω το μαγαζί, να δοκιμάσω διάφορα προϊόντα για να κάνω όλα τα λάθη εγώ, για να μην τα κάνει αργότερα κάποιος franchisee. Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω από τη Ζάκυνθο. Εγώ είμαι γεννημένος και μεγαλωμένος στον Καναδά αλλά οι γονείς μου είναι από Ζάκυνθο. Και μιας και έμενα στο νησί, είπα να το αρχίσω από εδώ για να επωφεληθώ και από τον τουρισμό. Σκέφτηκα να ξεκινήσω σε μία αγορά που είναι πιο μικρή από την Αθήνα και έχοντας ως στόχο να επεκταθούμε κυρίως σε τουριστικές περιοχές και νησιά. Βόλος, Κρήτη, Καλαμάτα, Πάτρα είναι οι περιοχές σε προτεραιότητα.

Mr pizza

H επένδυση σε ένα κατάστημα mr. PIZZA είναι υψηλού ή χαμηλού κόστος για κάποιον franchisee που θέλει να αναπτυχθεί σε τουριστικές περιοχές.

Γενικά είναι χαμηλού, γιατί και η επένδυση είναι οικονομική, αλλά και το food cost και η διαχείριση είναι πολύ πιο προσιτά από άλλα franchise που υπάρχουν.

Έχετε κάποια signature προϊόντα που σας κάνουν να ξεχωρίζετε;

Έχουμε ένα προϊόν, τη ζύμη μας, που είναι και συνταγή της συζύγου μου και δεν υπάρχει αλλού, δεν υπάρχει αυτή η ποιότητα στην Ελλάδα. Έρχεται κόσμος από Θεσσαλονίκη, Αθήνα και από άλλα μέρη και από Αγγλία που έχουν ξαναέρθει και λένε ότι την πίτσα μας δεν τη βρίσκουν αλλού.

Ποιες είναι οι πηγές άντλησης εσόδων;

Dine in, take away, delivery και τροφοδοσία εκδηλώσεων. Προσπαθούμε να είμαστε οι καλύτεροι στον κάθε τομέα.

Θέλω να επιστρέψω λίγο πίσω στο Subway, από την εμπειρία σας, από μια μεγάλη αλυσίδα. Τι είναι αυτό που έχετε κρατήσει σαν ευαγγέλιο για τη δουλειά;

Ειλικρίνεια, ποιότητα και καλές σχέσεις.

Αντίστροφά τώρα, υπάρχει κάτι δεν σας άρεσε και το απορρίψατε;

Τη νοοτροπία ότι έχουμε αυτά τα προϊόντα και δεν αλλάζουμε κάτι. Αυτό εμένα δεν μου άρεσε, γιατί ο κόσμος δεν θέλει να μπαίνει σε ένα μαγαζί και να τρώει μόνο σάντουιτς. Θέλω να έχω δύο-τρία προϊόντα, με καλή ποιότητα και καλές τιμές για τον κόσμο.

Τι σας λένε συνήθως οι πελάτες σας;

Ότι έχουμε πάντα καλή ποιότητα και να μην την αλλάξουμε ποτέ.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ