Στην περιοχής της Τούμπας, στη Θεσσαλονίκη, το πρώτο Mon Kulur στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο. Το κοινό έχει αγαπήσει το κατάστημα και το επιλέγει για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και την άριστη εξυπηρέτηση. Περνώντας ο καιρός, ακόμα και εν μέσω πανδημίας, κερδίσει όλο και περισσότερο κοινό κρατώντας τους ημερήσιους τζίρους του σε σταθερά επίπεδα.
Ο Ιωάννης Ιατρού, franchisee του Mon Kulur στην Θεσσαλονίκη, είναι ένας πολυπράγμων άνθρωπος. Προερχόμενος από το χώρο του αθλητισμού, όντας πτυχιούχος φυσικής αγωγής, τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το λιανικό και γενικό εμπόριο. Ο χώρος της εστίασης ήταν ο επόμενος στόχος του. Κάπως έτσι, αποφάσισε να συνεργαστεί με την 1ο αλυσίδα κουλουριού στην Ελλάδα, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα Mon Kulur στην Θεσσαλονίκη.
Γιατί επιλέξατε το franchising ως μέθοδο συνεργασίας;
Πάντα μου άρεσε η λογική του franchising. Ήθελα να ασχοληθώ με το χώρο της εστίασης αλλά μέσω franchising. Είναι μια μορφή συνεργασίας που σου προσφέρει μια ασφάλεια. Αυτή την εποχή κυρίως ψάχνουμε αυτή τη λέξη. Ο κόσμος είναι πιο διστακτικός στο κάνει την επόμενη κίνηση και να επενδύσει. Έχει ανάγκη να νιώσει ασφάλεια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό, για μένα, που προσφέρει η μέθοδος franchise. Ασφάλεια και υποστήριξη.
Γιατί επιλέξατε να συνεργαστείτε με το Mon Kulur;
Αρχικά έκανα μια έρευνα αγοράς και επισκέφτηκα αρκετές εκθέσεις. Σε μια από αυτό γνώρισα το Mon Kulur. Μίλησα με τον υπεύθυνο για το franchise και διέκρινα την σοβαρότητα των ανθρώπων της Mon Kulur, την βαθιά γνώση τους πάνω στο αντικείμενο. Δεν γνώριζα ότι οι ιδρυτές ανήκουν σε οικογένεια αρτοποιών και είναι η 3η γενιά. Κατάλαβα ότι μιλάμε για κάτι καινοτόμο, κάτι καινούργιο. Δεν σας κρύβω ότι συμβουλεύτηκα και τους ανθρώπους THE FRANCHISE CO. για να σιγουρευτώ ότι βαδίζω στο σωστό δρόμο. Με ενθουσίασε η ιδέα!
Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε από τη μητρική εταιρεία για την προετοιμασία και την εκπαίδευσή σας, πριν την έναρξη του δικού σας καταστήματος; Μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα το κατάστημα σας ήταν έτοιμο για λειτουργία;
Όταν ένα brand αλλάζει νομό, τότε οι διαδικασίες αλλάζουν. Ωστόσο υπήρξε καλή διάθεση, συνεργασία και αρκετή υπομονή και από τις 2 πλευρές ώστε να επιτύχουμε τον στόχο μας. Η εταιρεία ήταν εκεί σε κάθε βήμα. Από την κατασκευή του καταστήματος, τον εξοπλισμό και βέβαια την εκπαίδευση. Το πιο σημαντικό για μένα είναι η σωστή εκπαίδευση. Πριν το άνοιγμα του καταστήματος το προσωπικό πέρασε αρχική εκπαίδευση στην Αθήνα. Η εκπαίδευση συνεχίστηκε και στο κατάστημα εδώ στη Θεσσαλονίκη. Ο Στάθης και ο Θοδωρής μας βοήθησαν και ήταν συνεχώς δίπλα μας Από την ημέρα που υπογράψαμε όλη αυτή η διαδικασία μέχρι το άνοιγμα του καταστήματος διήρκησε περίπου 2,5 μήνες.
«Πλάθουμε με αγάπη, σερβίρουμε με χαμόγελο»
Ποια ήταν η αντίδραση του κοινού της Θεσσαλονίκης σε ένα κατάστημα που φτιάχνει κουλούρι Θεσσαλονίκης αλλά έχει έδρα την Αθήνα;
Εγώ κατάγομαι από την Θεσσαλονίκη και ήθελα να κερδίσω αυτό ακριβώς το στοίχημα. Πίστεψα πάρα πολύ στη δυναμική του Mon Kulur. Η Θεσσαλονίκη έχει ένα πάρα πολύ απαιτητικό κοινό με παράδοση στο κουλούρι. Όταν το παραδοσιακό κουλούρι ,με τις απίθανες παραλλαγές, συναντά το πιο γευστικό και ποιοτικό καφέ και τον χυμό τότε μιλάμε για ένα τρίπτυχο επιτυχίας. Η αντίδραση του κόσμου από την πρώτη μέρα ήταν άκρως εντυπωσιακή. Μας αγκάλιασε, μας προτίμησε. Όλοι δείχνουν ενθουσιασμένοι για τις πρωτότυπες και ολόφρεσκες γεύσεις του Mon Kulur .
Πλέον το κατάστημα σας λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο, θεωρείτε ότι έχετε αναπτύξει σχέση με το πελάτη; Και πως διαμορφώνεται ο τζίρος σας;
Ένα χρόνο τώρα βλέπουμε ότι το κατάστημα μας πλέον δεν έχει πελάτες. Έχει φίλους και μάλιστα πιστούς. Το προσωπικό τους αποκαλεί με το μικρό τους όνομα. Έχει μια ζεστή σχέση. Ένα χρόνο μετά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όσοι μας εμπιστεύτηκαν. Το κοινό γνωρίζει ότι στο κατάστημα μας δίνουμε σημασία στο πελάτη και δημιουργούμε σχέση μαζί του. Οι πωλητές μας, πλέον έχουν ήδη ετοιμάσει την παραγγελία γιατί γνωρίζουν το πελάτη. Αυτό δημιουργεί ενθουσιασμό. Όσον αφορά τους τζίρους είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχουμε καλούς τζίρους οι οποίοι σταθεροποιήθηκαν μετά τον 5 μήνα λειτουργίας.
Πόσο εύκολο είναι να διευθύνετε ένα Mon Kulur;
Το πιο σημαντικό είναι η άμεση ενασχόληση του franchisee με την επιχείρηση του. Το κατάστημα είναι ζωντανός οργανισμός που απαιτεί την παρουσία μου ώστε να βλέπω τα σωστά, τα λάθη και την εξέλιξη τους. Όποιος το δει καθαρά σαν μια επενδυτική λύση δεν θα έχει την επιτυχία που φαντάζεται. Εύκολο δεν είναι τίποτα αν δεν συμμετέχεις. Δεν πρέπει να το παίζεις διευθυντής αλλά να είσαι εκεί, να ρωτάς, να σε βλέπουν. Δεν δίνουμε τυποποιημένα προϊόντα αλλά φρέσκα. Πρέπει να είμαστε ευέλικτοι και έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τα πάντα. Να προλαβαίνουμε καταστάσεις με σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη.
Πώς θα περιγράφατε τη συνεργασία σας με το Mon Kulur; Ποια υποστήριξη έχετε λάβει μέχρι στιγμής κατά τη διάρκεια λειτουργίας της επιχείρησής σας;
Η ομάδα της εταιρείας είναι στο πλευρό μας από την πρώτη στιγμή και σε κάθε βήμα. Με χρηστικά και απλά εγχειρίδια λειτουργίας που καταγράφουν και τυποποιούν όλες τις λειτουργίες. Έτσι μπορούμε να διασφαλίζουμε τη σωστή διαχείριση της επιχείρησης και του πελατολογίου. Έχουμε καθημερινή τηλεφωνική επαφή που μας δίνουν πληροφορίες για αλλαγές ή προσθήκες. Επικοινωνία που εφαρμόζεται σε όλη την εταιρεία ώστε να υπάρχει πλήρης ενημέρωση και ενιαία εικόνα. Εκπαιδευόμαστε καθημερινά.
«Ολοκληρωμένη εκπαίδευση, η πλήρη υποστήριξη, η τεχνογνωσία και η εμπειρία των ανθρώπων της Mon Kulur, είναι τα εργαλεία που μου προσφέρει η εταιρεία!»
Ποια ήταν η υποστήριξη που λάβετε μετά το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης του Covid-19;
Η ενημέρωση ήταν συνεχής από την εταιρεία. Εμείς δεν κλείσαμε ούτε μια μέρα.. Τηρούμε όλους τους κανόνες υγιεινής μέσω συζητήσεων που κάνουμε με τη μητρική εταιρεία. Ενημερώνουμε τον κόσμο συνεχώς με διαφημιστικά φυλλάδια. Όλοι οι υπάλληλοι τηρούν τα μέτρα. Εμείς πάντα τηρούμε σειρά προτεραιότητας και ένας δεν πέφτει πάνω στον άλλο. Και προ πανδημίας η πολιτική της Μon Kulur είναι οι πελάτες περιμένουν στη σειρά με κάποια απόσταση για να εξυπηρετηθούν ώστε να πάρουν το ζεστό φρέσκο κουλούρι. Ο κόσμος λοιπόν έχει μάθει και έτσι δεν μας ήταν δύσκολο.
Θα συνιστούσατε το Mon Kulur σε έναν φίλο-γνωστό σας;
Το έχω κάνει ήδη! Όταν ανοίξαμε το κατάστημα μας, διάφοροι άνθρωποι έδειξαν ενδιαφέρον για την πρόταση franchise Mon Kulur και μας έκαναν ερωτήσεις. Και μάλιστα όχι μόνο από Θεσσαλονίκη αλλά και από άλλους νομούς
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας; Η επανεπένδυση στο σύστημα franchise Mon Kulur βρίσκεται στα σχέδιά σας;
Βέβαια. Απλά ψάχνω να βρω το κατάλληλο σημείο και την κατάλληλη στιγμή ώστε να κάνω το επόμενο βήμα και να ανοίξω και δεύτερο κατάστημα μου Mon Kulur.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 50 εως 60 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €60.000
- Entry fee: €15.000
- Royalties: 3%
- Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 3 (2 εταιρικά καταστήματα + 1 εκπαιδευτικό κέντρο)
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 17
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 20
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2014/2019
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Αττική, Θεσσαλονίκη, μεγάλες περιφερειακές πόλεις, νησιά
- Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι: Κύπρος
- Περισσότερες πληροφορίες: