Τα αδέρφια Στάθης και Θοδωρής Καραδήμα, Συνιδρυτές του Mon Kooloor, στο πλαίσιο του αφιερώματος «Εστίαση & Franchising» που δημοσιεύτηκε στο FRANCHISE SUCCESS 75, μιλούν για τις αλλαγές που έφερε η πανδημία στον κλάδο αλλά και για τα θέλω των υποψήφιων franchisees.
Ποιες αλλαγές παρατηρήσατε στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Covid-19 εποχή;
Οι καταναλωτές δεν έχουν την ίδια όρεξη, τον ίδιο ζήλο να πάνε να ψωνίσουν σε ένα κατάστημα. Βιάζονται, φοβούνται. Επικρατεί ένας πανικός. Οπότε, το Mon Kooloor τους δίνει το λίγο πιο παιχνιδιάρικο, πιο χαρούμενο κλίμα. Ένα κέρασμα που μπορεί να σου κάνει ο φιλικός άνθρωπος μέσα στο κατάστημα, ένα κουλούρι, ένα κριτσίνι, ένα εσπρεσάκι. Στην κατάσταση που ζούμε δεν ξέρεις αν ο άλλος γελάει πίσω από τη μάσκα ή αν είναι στεναχωρημένος. Ουσιαστικά, αυτό που μας διαφοροποιεί και μας έκανε να ξεχωρίσουμε είναι τα φρέσκα και λαχταριστά προϊόντα μας αλλά και η εμπειρία που βιώνει ο πελάτης στα καταστήματα της αλυσίδας, σε συνδυασμό με τη φιλική μας εξυπηρέτηση και την επικοινωνία.
Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην καφεστίαση και τι προοπτικές ανάπτυξης υπάρχουν στον κλάδο;
Οι τάσεις γέρνουν πάρα πολύ στο healthy. Επιπλέον, οι προοπτικές για τα καταστήματα που συνδυάζουν καφέ και φαγητό, είναι τεράστιες, αναλόγως την ώρα που θα τα προωθήσεις αλλά και την ώρα που θα τα παρασκευάσεις. Εμείς στο Mon Kooloor, έχουμε επεκτείνει τον κλάδο, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο concept που συνδυάζει το αγαπημένο σε όλους μας κουλούρι, με καφέ, ροφήματα και χυμούς. Ακόμα, έχουμε εστιάσει σε νέα προϊόντα, πιο healthy, πάντα στο σχήμα του κουλουριού, ανταποκρινόμενοι στη νέα αυτή τάση.
Tι αναζητούν οι franchisees στο νέο περιβάλλον;
Οι franchisees όλο και περισσότερο αναζητούν ευέλικτες δομές, αυξημένης παραγωγικότητας, ελεγχόμενες με ικανότητα να χτίζουν περιθώρια κέρδους και να κρατήσουν σταθερή ζήτηση. Αυτό, υποστηρίζεται από οργάνωση και από ευέλικτη λειτουργία. Σε επίπεδο marketing υποστηρίζεται από ισχυρό branding, από μοναδική πρόταση και ουσιαστικά σημεία διαφοροποίησης. Άρα καθαρές προτάσεις με έντονο το στοιχείο φρέσκο, ζωντανό, βιωματικό με μοναδική πρόταση με ισχυρή συναισθηματική δέσμευση με τον πελάτη.