«Καφές, ψωμί, ψώνια, εφημερίδα, δώρα, κάβα, καπνικά, όλα σε ένα κατάστημα. Πόσο πρωτοπόρο και συνάμα αναγκαίο είναι το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE; Έτσι, το επέλεξα και μέσω του franchising ακολούθησα τον σωστό δρόμο, χαράζοντας τη δική μου επιτυχημένη πορεία!»
Η Βιβή Τσιουμάνη αναζητούσε για καιρό μία επένδυση με διαχρονικότητα και στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE βρήκε την ευκαιρία που έψαχνε! Η ίδια, για αρκετά χρόνια εργαζόταν σε διοικητικές θέσεις σε εταιρείες fast fashion στον χώρο της Λιανικής εμπορίας ενδυμάτων/αξεσουάρ, ενώ οι συνεργάτες της, Δημήτρης και Βασίλης Καλαφατάκης, βρίσκονται στον κλάδο της κατασκευής κτιρίων και σε μεγάλες τεχνικές εταιρείες. «Σκοπός μας, ήταν να βρεθεί μία εταιρεία άκρως ανταγωνιστική στο περιβάλλον της και προσιτή στo entry fee που ορίζει», αναφέρει η κα Τσιουμάνη. Έτσι, αποφάσισε τον Φεβρουάριο να επενδύσει στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE και να αποκτήσει το δικό της κατάστημα στο Μενίδι!
Το franchising, ειδικά αν δεν έχεις εμπειρία, σε βοηθά να αναπτυχθείς.
Ποιοι λόγοι σας ώθησαν να επιλέξετε το franchising ως μέθοδο συνεργασίας;
Το franchising είναι μια ομπρέλα που σε βοηθάει, ακόμα περισσότερο, όταν δεν έχεις εμπειρία στον κλάδο, να αναπτυχθείς. Μέσω αυτού ακολουθείς τον σωστό δρόμο, ώστε να διεισδύσεις στην αγορά, χαράζοντας τη δική σου επιτυχημένη πορεία.
Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε από τη μητρική εταιρεία για την προετοιμασία και την εκπαίδευσή σας, πριν την έναρξη του καταστήματός σας αλλά και έως σήμερα;
Όλη η προετοιμασία έγινε από την INKAT A.E. και τους συνεργάτες της. Η εκπαίδευση σε όλα τα κομμάτια που συνθέτουν το κατάστημα έγινε από επαγγελματίες του χώρου και η βοήθεια που λαμβάνουμε είναι αστείρευτη. Η εκπαίδευση είναι αέναη, καθώς η εταιρεία πρωτοπορεί διαρκώς σε προϊόντα αλλά και σε υπηρεσίες.
Η επένδυση της εταιρείας στην τηλεοπτική διαφήμιση εκτόξευσε την αναγνωρισιμότητα του brand.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά; Αντιμετωπίστε κάποιες προκλήσεις;
Η αγορά του Μενιδίου θεωρεί το κατάστημά μας κάτι διαφορετικό, κάτι πολύ βολικό, για αυτό και το έχει αγαπήσει. Καθημερινά, προσφέρουμε στο κοινό ό,τι χρειάζεται, άμεσα, πάντα με χαμόγελο! Οι προκλήσεις ωστόσο πολλές και ο ανταγωνισμός σε μεμονωμένα κομμάτια της αγοράς, όπως για παράδειγμα στο κομμάτι του καφέ είναι πολύ μεγάλος. Όμως, με τη συνεχόμενη παρουσίαση καινοτόμων ιδεών και ανταμοιβών προς τον πελάτη που προσφέρει η εταιρεία, ξεχωρίζουμε στην αγορά! Για παράδειγμα, με το ekioskys.gr, το Carrotz, με τις υπηρεσίες έκδοσης κουπονιών αλλά και την οργάνωση, τη λειτουργία και την επίβλεψη προγραμμάτων ανταμοιβής πελατών, η μητρική εταιρεία βοηθά καταλυτικά στην αντιμετώπιση οποιοδήποτε ανταγωνισμού.
To κατάστημά σας ξεκίνησε να λειτουργεί τον Φεβρουάριο του 2020, λίγο πριν την έναρξη της καραντίνας. Ποια υποστήριξη λάβατε από την εταιρεία σε αυτή την κρίσιμη περίοδο;
Κάθε αρχή και δύσκολη και με κορωνοϊό δυσκολότερη. Για εμάς πέραν ότι ήταν νέο το κατάστημα και δεν μας γνώριζε ο κόσμος, το ότι κλείστηκε μέσα δυσκόλεψε την κατάσταση. Η επένδυση της εταιρείας στο κομμάτι της τηλεοπτικής διαφήμισης έδωσε το έναυσμα για αναγνωρισιμότητα του brand name και κατ’ επέκταση του καταστήματός μας. Επομένως, σε μία κρίσιμη στιγμή, το πουσάρισμα αυτό της εταιρείας ήταν ιδανικό για την έναρξή μας.
Ποια η ανταπόκριση του κοινού στη γωνιά του καφέ στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE;
Υπάρχουν πελάτες που μπαίνουν μόνο για τη γωνιά του καφέ και θα θυμηθούν να πάρουν ό,τι τους λείπει από το σπίτι τους. Παράλληλα, δεν υπάρχει περίπτωση οι πελάτες που έρχονται να ψωνίσουν να μην περάσουν από τη γωνιά του καφέ, είτε για να απολαύσουν το ρόφημά τους, είτε για να δουν τι περιέχει η πλούσια βιτρίνα μας από κρύα γεύματα και γλυκά.
Πόσο βοηθάνε οι συμφωνίες που έχει συνάψει η εταιρεία με τους προμηθευτές στην καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων;
Οι συμφωνίες βοηθούν πολύ, γιατί ουσιαστικά κάποιος άλλος πραγματοποιεί έρευνα αγοράς για εσένα και πάντα υπάρχει μία πολυεθνική από πίσω που σε κάνει δυνατό στις απαιτητικές λειτουργίες του καταστήματός σου που πρέπει να ισορροπήσουν με τα μπορώ των προμηθευτών.
Ποια οφέλη προκύπτουν για τους franchisees του δικτύου από τη λειτουργία της πλατφόρμας του ekiosky’s;
Ο χρόνος που εξοικονομεί το κατάστημα για την παραγγελιοληψία από τον πελάτη είναι βασικό όφελος για εμάς. Τα δώρα που αποκομίζει ο πελάτης μας από το ekiosky’s αποτελούν ακόμη μεγαλύτερο όφελος, αφού του παρέχεται δωρεάν κάτι που αλλού χρειάζεται να το αγοράσει.
Η πλατφόρμα ekiosky’s είναι σε θέση να κατανοήσει τι θέλει ο πελάτης, γιατί το θέλει, πότε το θέλει, ποιος είναι και πώς του αρέσει. Δημιουργεί επομένως, το προφίλ και απευθύνεται στις ανάγκες του εφαρμόζοντας στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ προς όφελός του.
Από την έως τώρα εμπειρία σας, τι θα συμβουλεύατε έναν υποψήφιο franchisee που θέλει να επενδύσει στα convenience stores;
Να προσέξει η ομάδα που θα τον πλαισιώσει να έχει την αντοχή, το know how και τις ιδέες, δίνοντας πάντα κάτι καινούργιο στην επιχείρησή του.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 2106756200
- Fax: 2106752864
- E-mail:
- Website: https://kioskysconveniencestore.gr/
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 65 έως 120 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €65.000 έως €90.000
- Entry fee: €8.000
- Royalties: Από τον 2ο χρόνο
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 7
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 34
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 41
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2017
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Πανελλαδικά
- Περισσότερες πληροφορίες: