Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Μαγικά κέρδη με το Hans & Gretel, το πιο γλυκό δίκτυο της αγοράς

Μαγικά κέρδη με το Hans & Gretel, το πιο γλυκό δίκτυο της αγοράς

σύνταξη Sofia
0 σχόλια

Με βασικό κριτήριο να επιλέξει ένα concept που να αρέσει καταρχάς στον ίδιο και την οικογένειά του, ο κ. Παναγιώτης Γαβριήλ ξεκίνησε το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα σε συνεργασία με τη Hans & Gretel. «Με το συγκεκριμένο concept νιώσαμε και εμείς παιδιά και ξετρελαθήκαμε με τα γλυκά», εξηγεί με ενθουσιασμό.

Αν και η πρότερη εμπειρία του σε οικογενειακές επιχειρήσεις ήταν χρήσιμη στο νέο του ξεκίνημα και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το στήσιμο, τη διοίκηση και το μάρκετινγκ του καταστήματος, ο ίδιος υπογραμμίζει πως η βοήθεια από την εταιρεία είναι τόσο μεγάλη που «ακόμα και κάποιος με μικρότερη εμπειρία μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις πολύ γρήγορα και εύκολα».hans and gretel larnaca2

Γιατί επιλέξατε να ενταχθείτε σε ένα δίκτυο franchise και πώς μάθατε για το concept της Hans & Gretel;

Η σύγχρονη τάση στο λιανικό εμπόριο έχει δείξει ξεκάθαρα ότι ένα σωστό δίκτυο franchise μπορεί να σου επιφέρει την αναγνώριση που χρειάζεται ένα καινούργιο κατάστημα πολύ πιο εύκολα. Μάθαμε για το συγκεκριμένο concept από την εταιρεία The Franchise Co. Επισκεφθήκαμε το κατάστημα στην Αθήνα, μείναμε ευχαριστημένοι και πεισθήκαμε αμέσως ότι αυτό ήταν κάτι διαφορετικό, που έλειπε από την Κύπρο. Αφού πρώτα ενημερωθήκαμε για τους όρους του πακέτου συνεργασίας franchise και στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε μία έρευνα αγοράς στην Κύπρο, αποφασίσαμε ότι αυτό ήταν το ιδανικό franchise που ψάχναμε.

Με ποια κριτήρια επιλέξατε το συγκεκριμένο concept και γιατί θεωρήσατε ότι θα ταιριάξει και θα ξεχωρίσει στην αγορά της Κύπρου και συγκεκριμένα στη Λάρνακα;

Το βασικό μας μέλλημα, ήταν να διαλέξουμε κάτι που να αρέσει σ’ εμάς τους ίδιους. Με το συγκεκριμένο concept νιώσαμε κι εμείς παιδιά και ξετρελαθήκαμε με τα γλυκά. Δεν θέλαμε να συνεργαστούμε με οποιοδήποτε δίκτυο που να είναι μια αντιγραφή σε κάτι άλλο. Ψάχναμε για κάτι καινούργιο. Επίσης, ένα άλλο κριτήριο που θέσαμε είναι το concept να προσφέρει μια νέα εμπειρία στον πελάτη. Θεωρούμε ότι στον διαδραστικό κόσμο που ζούμε, τα ψώνια και η κατανάλωση πρέπει να μετατρέπονται σε μία εμπειρία για τον καταναλωτή. Ήμασταν σίγουροι ότι το Hans & Gretel θα αγαπηθεί στην Κύπρο γιατί είναι μοναδικό στο είδος του, διαθέτει απίθανη διακόσμηση, εξαιρετικές γεύσεις και προσφέρει μοναδικά συναισθήματα. Διαλέξαμε τη Λάρνακα γιατί είναι η πόλη μας. Εδώ ζούμε με την οικογένειά μου και μια τέτοιου είδους επιχείρηση χρειάζεται την προσωπική επαφή, αλλά και να μπορείς να αφιερώσεις απεριόριστο χρόνο εκεί. Επίσης, είναι μια πόλη που προσελκύει τουρίστες και ιδιαίτερα οικογένειες.

hans and gretel larnaca

Πώς σας υποδέχτηκε η αγορά της Λάρνακας; Ποιες ήταν οι πρώτες εντυπώσεις;

Από την πρώτη στιγμή που ανοίξαμε, ο κόσμος της Λάρνακας αλλά και όλης της Κύπρου γενικότερα, μας αγκάλιασε πραγματικά. Ήταν τεράστια η στήριξη και η αγάπη του κόσμου. Για δύο εβδομάδες δημιουργούνταν τεράστιες ουρές από κόσμο, ο οποίος περίμενε υπομονετικά να εξυπηρετηθεί και είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό. Οι επισκέπτες δήλωναν κατενθουσιασμένοι με την υπέροχη διακόσμηση, την εξυπηρέτηση αλλά και τα μοναδικά μας προϊόντα. Η τεράστια ανταπόκριση μάς πείσμωσε να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο, έτσι ώστε να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση.

Έχουμε πελάτες απ’ όλες τις ηλικίες, οι οποίοι ξετρελαίνονται.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε στο ξεκίνημά σας και ποια η υποστήριξη της εταιρείας;

Η σημαντικότερη πρόκληση ήταν να ανταποκριθούμε στην απρόβλεπτη προσέλευση που δεχτήκαμε. Η εταιρεία μάς στήριξε πολύ στην αρχή, στέλνοντάς μας εξειδικευμένο, έμπειρο προσωπικό αλλά και δίνοντάς μας συνεχείς συμβουλές, κάτι που εκτιμούμε αφάνταστα. Παράλληλα, βλέποντας ότι η ζήτηση ήταν μεγάλη, μας έστειλαν άμεσα επιπρόσθετο εξοπλισμό αλλά και προϊόντα για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε. Μια άλλη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε, ήταν η απειρία μας στον χώρο της εστίασης. Παρόλ’ αυτά, με τη βοήθεια της εταιρείας καταφέραμε να αντεπεξέλθουμε.

hans and gretel larnaca1

Ποια η εκπαιδευτική διαδικασία στην οποία έχετε υποβληθεί από την εταιρεία από την αρχή της συνεργασίας σας μέχρι και σήμερα; Πόσο χρήσιμες σας φάνηκαν οι γνώσεις που αποκομίσατε στο άνοιγμα και στην καθημερινή λειτουργία του καταστήματος;

Πριν το άνοιγμά μας, η ομάδα μας εκπαιδεύτηκε από το έμπειρο προσωπικό που ήρθε από την Ελλάδα στο κατάστημα για το training. Επίσης, η εταιρεία μάς βοήθησε στον εφοδιασμό του καταστήματος με σκεύη και πρώτες ύλες, απαραίτητες για τη λειτουργία μας. Εννοείται ότι οι γνώσεις που αποκομίσαμε ήταν εξαιρετικά σημαντικές για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε το κατάστημα.

Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν το Hans & Gretel θελκτικό για όλες τις ηλικίες; Πώς αποτυπώνεται αυτό στην επισκεψιμότητα του καταστήματος;

Το θεματικό στήσιμο του Hans & Gretel, είναι κάτι που τραβάει το βλέμμα σε κάθε επισκέπτη. Έχουμε πελάτες απ’ όλες τις ηλικίες, οι οποίοι ξετρελαίνονται. Οι άνθρωποι έχουν ανάγκη να νιώσουν ξανά παιδιά, να θυμηθούν γεύσεις και εικόνες από τα παιδικά τους χρόνια. Αυτό το έχει πετύχει το Hans & Gretel και σε καμία περίπτωση δεν θα διστάσει κάποιος να το επισκεφθεί.

Η Hans & Gretel έχει μοναδικές αλλά ταυτόχρονα εύκολες και τυποποιημένες συνταγές. Θεωρείτε ότι αυτό αποτελεί πλεονέκτημα για όσους franchisees δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία στην εστίαση; Πόσο σημαντική θεωρείτε την προσωπική ενασχόληση του franchisee στο κατάστημα;

Ο χώρος της εστίασης είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός χώρος. Σίγουρα οι franchisees που έχουν εμπειρία σε αυτόν, έχουν πλεονέκτημα. Παρόλα αυτά, το δίκτυο Hans & Gretel και οι τυποποιημένες συνταγές που έχει, σου δίνουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτείς και να αντεπεξέλθεις σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Τέλος, η ενασχόληση με τον franchisee είναι το Α και το Ω της επιτυχίας του καταστήματος. Η επαφή με τον κόσμο, οι δημόσιες σχέσεις και η παρουσία του στο κατάστημα είναι απαραίτητες, κατά τη γνώμη μου.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Έδρα: Αδριανού 46, Αθήνα
  • Tηλ: 210 6756200
  • Fax: 210 6752864
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 25 έως 250 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €90.000 έως €300.000
  • Entry fee: €20.000 εως €30.000
  • Royalties: 4%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: 2% πανελλαδική & τοπική
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 2
  • Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 9
  • Shop in Shop: 1
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 12
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2017/ 2018
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Aναπτυξιακοί στόχοι: Το Hans & Gretel χάρη στους πολλαπλούς τύπους καταστημάτων ενδείκνυται και για αστικές και για τουριστικές περιοχές.
  • Περισσότερες πληροφορίες:

    Επιχειρηματική πρόταση Hans & Gretel

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ