Τα convenience stores συνεχίζουν μια δυναμική ανάπτυξη σ’ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο στο λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς καλύπτουν πλέον ευρύ φάσμα καταναλωτικών αγαθών και ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στα νέα καταναλωτικά πρότυπα. Πώς μεταφράζεται αυτό το γεγονός σε ευκαιρίες ανάπτυξης για τα δίκτυα franchise; Ποια στρατηγική πρέπει να χαράξουν ώστε να αξιοποιήσουν αυτή την τάση; Ο κ. Γιώργος Νικολαΐδης, General Manager της KIOSKY’S ONE STOP ALL μας δίνει τις απαντήσεις!
«Τα KIOSKY’S ONE STOP ALL αξιοποιούν όλη την εμπειρία και τεχνογνωσία που απορρέει από το δίκτυο των 380 συνεργαζόμενων καταστημάτων με το εμπορικό σήμα KIOSKY’S. Το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο, το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα και η συνεχής εταιρική υποστήριξη είναι μερικά από τα εργαλεία που διαθέτουμε για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας με τη μέθοδο του franchising, να πετύχουν τους στόχους τους, για εκείνους και τις οικογένειές τους. Έχουμε το μέγεθος, τη σταθερότητα και τους πόρους που επιτρέπουν στους εργαζόμενους και στους συνεργάτες μας να αναπτύσσονται και να βελτιώνονται συνεχώς. Μαζί τους σχεδιάζουμε προσωποποιημένα πλάνα ανάπτυξης, ανακαλύπτοντας ευκαιρίες και περιθώρια εξέλιξης μέσα από νέους ρόλους και πεδία επαγγελματικής δράσης. Η εκπαίδευση και η καινοτομία αποτελεί καθημερινότητα για εμάς.
Και ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το ιδανικό κατάστημα καθημερινών αγορών; Ποιες υπηρεσίες πρέπει να περιλαμβάνει για να λειτουργεί αποδοτικά ως convenience store;
Το ιδανικό κατάστημα καθημερινών αγορών θα πρέπει να συνδυάζει τα πάντα! Στον χώρο του KIOSKY’S ONE STOP ALL ο πελάτης ικανοποιεί κάθε του ανάγκη. Απολαμβάνει τον καφέ του με τη συνοδεία λαχταριστών σνακ, διαβάζει την εφημερίδα του, πραγματοποιεί τα καθημερινά του ψώνια, πληρώνει τους λογαριασμούς του εύκολα και με ασφάλεια. Αυτός είναι και ο λόγος που ο κόσμος έχει αγαπήσει το KIOSKY’S ONE STOP ALL και το επιλέγει καθημερινά για την κάλυψη μικρών και μεγάλων αναγκών.
Τα convenience stores ταιριάζουν σε κάθε γειτονιά; Πόσο κρίσιμη είναι η επιλογή του κατάλληλου σημείου; Πώς συμβουλεύετε – κατευθύνετε τους νέους συνεργάτες;
Τα KIOSKY’S ONE STOP ALL είναι καταστήματα καθημερινών αγορών που ταιριάζουν σε κάθε γειτονιά, όμως υπό προϋποθέσεις. Για αυτό τον λόγο πριν ξεκινήσει η λειτουργία ενός νέου franchise σημείου εξετάζουμε συνολικά τη δυναμική της εκάστοτε περιοχής, τις ροές των κατοίκων, τις καταναλωτικές συνήθειες, τα πρότυπα, κ.λπ., προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχημένη πορεία του νέου καταστήματος, αλλά και η κερδοφορία του franchisee. Ένα υγιές σύστημα franchise αποτελείται από ικανοποιημένους franchisees και για αυτό τον λόγο στεκόμαστε στο πλευρό των συνεργατών μας και τους καθοδηγούμε σε κάθε τους βήμα.
Γιατί ένας franchisee να επιλέξει την κατηγορία convenience stores; Ποια είναι τα οφέλη της συνεργασίας;
Επενδύοντας σε ένα convenience store, ο υποψήφιος συνεργάτης έχει πολλαπλές πηγές εσόδων. Στο KIOSKY’S ONE STOP ALL με το μοντέλο 5+1, προσφέρει ένα ευρύτατο προϊοντικό μείγμα από καπνικά έως τρόφιμα και από καφέ έως τύπο, ενώ παράλληλα λειτουργεί και σαν service point, καλύπτοντας κάθε ανάγκη των καταναλωτών ανά πάσα στιγμή.
Ποια θεωρείτε πως θα είναι η εξέλιξη των καταστημάτων μικρής λιανικής και ποιοι παράγοντες διαμορφώνουν τις τάσεις για τα convenience stores;
Τα convenience stores είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Σταδιακά βλέπουμε πως το κοινό στρέφεται στα καταστήματα ευκολίας, που συγκεντρώνουν πολλές υπηρεσίες σε έναν χώρο. Η καθημερινότητα κυλά με γρήγορους ρυθμούς και το KIOSKY’S ONE STOP ALL στέκεται στο πλευρό των καταναλωτών, φέρνοντας μια σειρά από υπηρεσίες που πραγματικά «λύνουν» χέρια.
Ο χώρος ευνοεί τις οικογενειακές επιχειρήσεις; Αν ναι, τι πρέπει να προσέχει ένας υποψήφιος franchisee;
Ασφαλώς και ο χώρος ευνοεί τις οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο πελάτης στο KIOSKY’S ONE STOP ALL ξέρει πως θα βρει δικούς του ανθρώπους που θα τον εξυπηρετήσουν ανά πάσα στιγμή, πάντα με φιλική διάθεση και χαμόγελο. Tα καταστήματα KIOSKY’S ONE STOP ALL έχουν αγαπηθεί για την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που παρέχουν, συνεπώς στην περίπτωση που μια οικογένεια λειτουργεί το δικό της KIOSKY’S OSA, κάθε μέλος τοποθετεί το δικό του «λιθαράκι» για να δημιουργηθεί το κλίμα ζεστασιάς που αναβλύζει από τα καταστήματα του δικτύου. Όμως, κάθε μέλος της οικογένειας θα πρέπει να αναλάβει υπεύθυνα τον ρόλο του και να αφοσιωθεί στην επιχείρηση, ώστε να υπάρξει και το επιθυμητό αποτέλεσμα.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- E-mail:
- Website: www.kioskysonestopall.gr
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 90-120 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €45.000-90.000
- Entry fee: €0-8.000
- Royalties: Από τον 2ο χρόνο
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 1
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 16
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 17
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2017 / 2017
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Ελλάδα