«Η συνεχής καινοτομία και η προσθήκη κωδικών και προϊόντων σε όλη τη γκάμα των βιολογικών καθώς και η ανάπτυξη των δικών μας private label, μας δίνει ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα».
Συνέντευξη με την κα Ζωή Πανταζή, franchisee της Green Family – To Ελληνικόν στη Λάρισα.
Η πρώτη γνωριμία της κυρίας Ζωή Πανταζή με τα καταστήματα Green Family – το Ελληνικόν προέκυψε πολύ απλά, ως πελάτισσα. «Πάντα είχα μια ιδιαίτερη προτίμηση στην υγιεινή διατροφή και στα θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα της ζωής» εξηγεί. «Ήμουν πάντα πολύ προσεκτική ως καταναλώτρια και προσπαθούσα να επιλέγω με ιδιαίτερη προσοχή τα προϊόντα που αγοράζω. Ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων είναι ένας κλάδος που δείχνει μια τάση αυξητική αφού πολλοί καταναλωτές πλέον έχουν ως προτεραιότητα την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους».
Η άρτια εξυπηρέτηση αλλά και η γνώση των εργαζομένων γύρω από τα προϊόντα που η εταιρεία εμπορευόταν κέρδισε αμέσως την προσοχή της. Έχοντας η ίδια εμπειρία από την εργασία της ως υπάλληλος σε φαρμακείο τα τελευταία 5 χρόνια μπορούσε να εκτιμήσει το περιβάλλον στα καταστήματα της Green Family – το Ελληνικόν που είχε επισκεφθεί στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Ξάνθη. Η ανάπτυξη των σημείων πώλησης εξάλλου ήταν και η απόδειξη της ανοδικής πορείας της εταιρείας. Και ποιο ήταν το επόμενο βήμα; «Όσο προχωρούσαν οι συζητήσεις με τον κύριο Πανταλέων για να ολοκληρωθεί η συνεργασία μας για το άνοιγμα του καταστήματος της Λάρισας τόσο περισσότερο έβλεπα και άλλα στοιχεία της εταιρείας που σε πρώτη φάση ένας απλός καταναλωτής δεν μπορεί να διακρίνει».
Η συνεργασία είναι σε υψηλό επίπεδο και με σεβασμό στη δουλειά μας και στη συμμετοχή μας στην ενδυνάμωση του brand
Πώς αξιολογείτε τη δυναμική των βιολογικών προϊόντων στην ελληνική αγορά;
Νομίζω ότι όπως σε όλους τους κλάδους της οικονομίας έτσι και στην αγορά των τροφίμων η κρίση άφησε το αποτύπωμά της. Παρόλα αυτά όμως παρατηρούμε ότι ο καταναλωτής πλέον είναι περισσότερο ενημερωμένος από ποτέ, προσέχει αυτό που θα βάλει στο σπίτι του και παρόλη την κρίση που μαστίζει την οικονομία μας, βλέπουμε ναι μεν μια μικρή βελτίωση, αλλά με τάσεις περεταίρω ανάπτυξης στην αγορά των βιολογικών προϊόντων. Οι τάσεις τόσο στην διεθνή όσο και στην Ελληνική αγορά δείχνουν ότι τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν σημαντικό έδαφος.
Πώς αποδέχτηκε η αγορά της Λάρισας ένα εξειδικευμένο κατάστημα βιολογικών προϊόντων ;
Στην αγορά της Λάρισας υπήρχαν και πριν καταστήματα με βιολογικά προϊόντα. Όμως θα πρέπει να σας ομολογήσω ότι έχω εκπλαγεί με την ζεστασιά και την αγάπη με την οποία η Λάρισα δέχθηκε την επιχειρηματική μας πρόταση και την παρουσία της Green Family. Πλέον όταν κάποιος Λαρισαίος θέλει να μιλήσει, να δει ή να αγοράσει πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα είμαστε η πρώτη του επιλογή.
Πώς θα περιγράφατε τη συνεργασία και την υποστήριξη που λαμβάνετε από την αρχή έως σήμερα;
Η συνεργασία είναι σε υψηλό επίπεδο και με σεβασμό στην δουλειά μας και στην συμμετοχή μας στην ενδυνάμωση του brand Green Family. Η υποστήριξη της μαμάς εταιρείας, εκτός από την κερδοφορία του καταστήματος που εξασφαλίζει στα μέλη της, είναι πιο σημαντική σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος. Από τα θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας, μέχρι την παροχή τεχνογνωσίας και γνώσεων. Η εταιρεία αν και στη Θεσσαλονίκη, παρέχει εκπαιδευτικά online σεμινάρια σε όλους τους συνεργάτες της είτε αυτοί είναι υπάλληλοι είτε franchisee σε εξειδικευμένα θέματα από την εξυπηρέτηση των πελατών μέχρι και σε θέματα εξειδικευμένων προϊόντων. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα της συνεχούς βελτίωσης όλων όσων συμμετέχουν στο δίκτυο της αλυσίδας εξασφαλίζοντας την ίδια ενημέρωση απέναντι σε όλους, καθώς η εταιρεία φροντίζει να αισθανόμαστε ασφάλεια και σιγουριά απέναντι σε πολλά φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού.
Είμαστε η πρώτη επιλογή για όποιον Λαρισαίο θέλει να μιλήσει, να δει ή να αγοράσει πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα.
Και ποια τα πλεονεκτήματα;
Η συνεργασία με την Green Family δίνει πολλά πλεονεκτήματα, τόσο σε χρηματοοικονομικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Είναι μια εταιρεία που νοιάζεται για την πορεία του καταστήματος των συνεργατών της και με συνεχή καθοδήγηση προσπαθεί να βελτιώσει την απόδοση του. Η εταιρεία είναι δίπλα μας σε όλα τα επίπεδα δράσης. Παρέχει στον επενδυτή τη σιγουριά και την ασφάλεια ότι συμμετέχει σε ένα δίκτυο που θα είναι δίπλα του και δεν θέλει μόνο να πάρει τα χρήματα του και στην συνέχεια να τον αφήσει αβοήθητο. Για εμάς πλέον είναι μεγάλη ευθύνη να είμαστε αντάξιοι των προσδοκιών των πελατών μας και να εκπροσωπούμε με επιτυχία την Green Family – το Ελληνικόν στην Λάρισα.
Γιατί κάποιος λοιπόν να ενταχθεί στο δίκτυο Green Family – το Ελληνικόν;
Η οικογένεια της Green Family είναι η μεγαλύτερη οικογένεια καταστημάτων πώλησης πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα. Υπάρχει αμφίδρομος σεβασμός στην σχέση επενδυτή και μαμάς εταιρείας. Η κερδοφορία του επενδυτικού σχεδίου και η δυνατότητα προσωπικής ανάπτυξης με σεβασμό τόσο στον πελάτη όσο και στο προϊόν είναι επίσης σημαντική λόγοι ένταξης στο δίκτυο. Η συνεχής καινοτομία και ανάπτυξη κωδικών και προϊόντων με την ύπαρξη των δικών μας private label μας δίνει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η ύπαρξη παροχών προς τους πελάτες μας (π.χ. πρόγραμμα πιστότητας με επιστροφή πόντων και εκπτώσεων), η παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης και η αίσθηση ότι η μαμά εταιρεία είναι δίπλα μας τόσο στα εύκολα περισσότερο όμως στα δύσκολα. Το πιο σημαντικό είναι η αγάπη και ο τρόπος ζωής απέναντι στη βελτίωση της καθημερινότητας των συνανθρώπων μας και ο σεβασμός απέναντι στον καταναλωτή με σχέση διαφάνειας. Τέλος εξίσου σημαντική είναι η στήριξη που παρέχει η αλυσίδα μας σε περισσότερους από 300 Έλληνες βιοκαλλιεργητές αλλά και περισσότερες από 100 μικροβιοτεχνίες και οικοτεχνίες και το κοινωνικό πρόσωπο που δείχνει απέναντι σε θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας.
Τι θα συμβουλεύατε κάποιον που θέλει να δραστηριοποιηθεί σε αυτό τον χώρο;
Πρώτα και κύρια να τον αγαπήσει, να τον πιστέψει και να έχει την διάθεση να αποτελέσει έναν δυνατό κρίκο στην αλυσίδα που έχουμε δημιουργήσει με επιτυχία. Να θέλει να είναι συμμέτοχος ή συνοδοιπόρος στην πορεία προς μια κοινωνία που σέβεται το περιβάλλον, το δίκαιο εμπόριο και την αποτελεσματική διαχείριση ενός καταστήματος. Να σέβεται τον πελάτη και να τον έχει στο κέντρο της επιχειρηματικής του δράσης.
Μετά από 3,5 χρόνια λοιπόν λειτουργίας του καταστήματος πως αποτιμάτε την πορεία του και ποιοί είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι;
Στην αρχή ήταν το άγχος και η αγωνία της τοποθέτησης στην αγορά της πόλης μας. Στη συνέχεια η αγωνία της προσέλκυσης πελατών και της αναγνωρισιμότητας ως σημείο αναφοράς της πόλης. Και τους δύο αυτούς αρχικούς στόχους τους πετύχαμε και μπορώ να πω με ιδιαίτερη επιτυχία. Τώρα εστιάζουμε στην ενδυνάμωση της σχέσης με τους πελάτες μας, στην ανάπτυξη ακόμη πιο ισχυρών δεσμών και στην ακόμη μεγαλύτερη απόδοση του καταστήματος σε επιμέρους στοιχεία της λειτουργίας του.
- Το επίπεδο της οργάνωσης της εταιρείας και οι υποστηρικτικές της δράσεις και ενέργειες.
- H διάθεση όλων για να λύνονται όλα τα προβλήματα γρήγορα και άμεσα.
- H διάθεση για μεταφορά γνώσης και τεχνογνωσίας αλλά και η συμμετοχή στη διαμόρφωση στόχων και πλάνων για τη λειτουργία του νέου καταστήματος.
- Tο επίπεδο των ελέγχων που πραγματοποιεί η επιχείρηση σε όλα τα στάδια της πορείας του προϊόντων μέχρι τα ράφια των καταστημάτων.
- H πελατοκεντρική φιλοσοφία που διακρίνει όλη την εταιρεία από τον επικεφαλή της μέχρι και τον πιο νέο εργαζόμενο ήταν στοιχεία που κάποιος αν δεν τα ζήσει δεν μπορεί να τα καταλάβει.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- Fax: 210 6752864
- E-mail:
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 100 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €70.000
- Entry fee: €12.000
- Royalties: Δεν υπάρχουν
- Διαφημιστική Συμμετοχή: 1%
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 8
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 1
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 9
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 1996 / 2017
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Περισσότερες πληροφορίες: