«Οι ρυθμοί της σύγχρονης καθημερινότητας είναι αμείλικτοι. Όταν κάποιος γνωρίζει πως σε πολύ κοντινή απόσταση απ’ το σπίτι ή τον εργασιακό του χώρο θα βρει όλα όσα χρειάζεται ανεξαρτήτως μέρας και ώρας, ταυτίζει το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE με τη χρυσή τομή στο ζητούμενο τρίπτυχο «άνεση- ποιότητα – οικονομία».
Ο καθένας προέρχεται από διαφορετικούς χώρους! Ο Κίμων Παπαδόπουλος ήταν ιδιοκτήτης ταξί επί 10 συναπτά έτη, ο Γιώργος Χιώτης εργαζόταν στον κλάδο των τροφίμων, με εμπειρία στις πωλήσεις και το marketing, ενώ ο Γρηγόρης Ραχιώτης ήταν τεχνικός υπολογιστών. Και οι τρεις τους επέλεξαν να αφήσουν τις προηγούμενες δραστηριότητές τους και να γίνουν μέλη της οικογένειας της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE. «Το γεγονός ότι προερχόμαστε από τελείως διαφορετικούς εργασιακούς χώρους δεν μας εμπόδισε να αποκτήσουμε το δικό μας κατάστημα καθημερινών αγορών» εξηγούν. «Η εκπαίδευση που λάβαμε από την εταιρεία κάλυψε πλήρως όλο το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει το κατάστημα. Το φιλικό κλίμα, αλλά και ο επαγγελματισμός που υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, μας έκαναν να νιώσουμε πανέτοιμοι από πολύ νωρίς».
Όπως υπογραμμίζουν, επέλεξαν το franchising ως μέθοδο συνεργασίας, διότι μέσω αυτού παρέχεται καθοδήγηση και συνεχής υποστήριξη από καταρτισμένα στελέχη. Παράλληλα, η αναγνωρισιμότητα του ισχυρού brand name KIOSKY’S που έχει αποκτήσει το δικό του κοινό, καθώς εμπνέει εμπιστοσύνη στον πελάτη, τους έκαναν να πουν το μεγάλο «ναι». «Η επιλογή ένταξης σ’ ένα δίκτυο σύγχρονο, με στρατηγική και πρωτοπόρο σχεδιασμό ήταν για εμάς μονόδρομος», τονίζουν.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά;
Η υποδοχή της τοπικής αγοράς μας εξέπληξε ευχάριστα και καθημερινά εισπράττουμε θετικά σχόλια από τους πελάτες! Σίγουρα, οι αρχικές προκλήσεις απασχολούν όλους τους νέους καταστηματάρχες. Όμως, χάρη στη συνεχή υποστήριξη που λαμβάνουμε από την KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, μας έχουν λυθεί τα χέρια ακόμα και στα πιο λεπτομερή ζητήματα. Αρχικά, η σχεδίαση και κατασκευή έγινε τόσο άρτια για τα δεδομένα της Ελλάδας που ήταν μια ευχάριστη έκπληξη! Το να παραλαμβάνεις κατάστημα «με το κλειδί στο χέρι» είναι πολύ σημαντικό. Πέραν της εκπαίδευσης που λάβαμε πριν την έναρξη της λειτουργίας, μας βοήθησε πολύ η καθημερινή παρουσία των υπεύθυνων λειτουργίας, ποιοτικού ελέγχου, marketing & επικοινωνίας κ.λπ. στο κατάστημα, ώστε να μας κατευθύνουν, να επιλύσουν ζητήματα και γενικώς να φροντίσουν για την εύρυθμη λειτουργία του νέου KIOSKY’S CONVENIENCE STORE.
Είναι πολύ σημαντικό να παραλαμβάνεις κατάστημα “με το κλειδί στο χέρι”.
Ποια τα πλεονεκτήματα της νέας εταιρικής ταυτότητας στην καθημερινή λειτουργία του καταστήματος;
Τα καταστήματα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι πραγματικά στολίδια, αλλά και ο ορισμός της άνεσης, όσον αφορά τη λειτουργικότητά τους, τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες. Συνεπώς, όταν κάποιος γνωρίζει ότι θα ξεκινήσει τη μέρα του μ’ έναν υπέροχο καφέ, ωθείται να κάνει εκεί και τα πρώτα ψώνια. Το χαμόγελο και η ευγένεια από μέρους μας επισφραγίζει την επιτυχημένη πώληση.
Ποια η ανταπόκριση του κοινού στη γωνιά του καφέ στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE; Πόσο συμβάλλει στη δημοτικότητα και κερδοφορία του καταστήματος;
Η γωνιά του καφέ και των σνακ είναι πλέον το βασικό χαρακτηριστικό για κάθε KIOSKY’S CONVENIENCE STORE. Η ύπαρξή της έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να προχωρήσουμε σε συμφωνία με την εταιρεία, καθώς είναι το ισχυρότερο «χαρτί» στην κερδοφορία του καταστήματος, αλλά και το βασικότερο πλεονέκτημα έναντι της πεπαλαιωμένης εικόνας που όλοι έχουμε για το mini market. Αξίζει να τονίσουμε πως ο ποιοτικά και γευστικά ανώτερος καφές παρασύρει ανοδικά τις πωλήσεις και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων καθώς «φέρνει» τον πελάτη στο κατάστημα, καθημερινά.
Πόσο βοηθάνε οι συμφωνίες που έχει συνάψει η εταιρεία με τους προμηθευτές στην καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων;
Για κάθε επαγγελματία, ο χρόνος είναι χρήμα. Ως μέλη της KIOSKY’S έχουμε εξασφαλισμένη & ταχύτατη εκτέλεση των παραγγελιών, ελκυστικότατες τιμές χονδρικής -και το σημαντικότερο- ενδελεχή ποιοτικό έλεγχο που έχει πραγματοποιηθεί πριν από εμάς, για εμάς!
Ο ποιοτικά & γευστικά ανώτερος καφές παρασύρει ανοδικά τις πωλήσεις και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων.
Πόσο εύκολο είναι να διευθύνετε ένα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE;
Αρχικά, όπως κάθε μη-υπαλληλική επαγγελματική δραστηριότητα απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο ενασχόλησης από το συνηθισμένο 8ωρο. Ταυτόχρονα, η ευθύνη απέναντι στον καθημερινό πελάτη απαιτεί μεγάλη προσοχή στα κριτήρια με τα οποία θα επιλέξουμε τα προς διάθεση προϊόντα, αλλά και στις διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου. Όμως, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι τόσο ενθαρρυντική που όλα τα παραπάνω μετατρέπονται σε μια ευχάριστη ενασχόληση.
Πώς είναι να χτίζετε την καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες για να πετύχετε επαναληψιμότητα και πιστότητα του κοινού;
Είναι το πλέον ευχάριστο μα και το απαιτητικότερο κομμάτι της καθημερινότητάς μας στο κατάστημα. Σε καιρούς οικονομικά δύσκολους, για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του πελάτη πρέπει να συνδυάσεις ποιότητα, ποικιλία, προσιτές τιμές σε έναν ευχάριστο και καθαρό χώρο. Δηλαδή, όλα τα στοιχεία που σε κάνουν να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό. Η φιλική διάθεση και η ανταπόκριση στις καθημερινές ανάγκες καθενός προσωπικά, μέχρι το να γνωρίζεις τις συνήθειες και να εξυπηρετείς με ταχύτητα είναι μόνο δύο παραδείγματα. Τα πρώτα χαρακτηριστικά στα προσφέρει κάθε KIOSKY’S CONVENIENCE STORE. Από εκεί και πέρα, κάθε franchisee πρέπει να βάλει την προσωπικότητα και το μεράκι του ώστε να τα αξιοποιήσει.
Θα συνιστούσατε το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE σε έναν φίλο-γνωστό σας;
Φυσικά, το έχουμε ήδη κάνει! Ο πελάτης έχει τουλάχιστον πέντε διαφορετικούς λόγους να επισκεφθεί το κατάστημα, ενώ παράλληλα η ύπαρξη κεντρικών συμφωνιών με προμηθευτές εξασφαλίζει μεγάλα περιθώρια κέρδους. Καφές, καπνικά, μπακαλική, εξόφληση λογαριασμών και άλλα που έρχονται (όπως η υπηρεσία delivery), στον ίδιο χώρο με ελάχιστο χρόνο αναμονής και σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι ή τη δουλειά. Όπως αποδεικνύουν καθημερινώς τα σχόλια των πελατών μας, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE ήταν απαραίτητο να δημιουργηθεί! Βέβαια, ο υποψήφιος franchisee θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή του σημείου εγκατάστασης της επιχείρησης και στις ανάγκες καθενός πελάτη προσωπικά.
Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι;
Μόνιμος στόχος μας είναι ν’ αποτελούμε σημείο αναφοράς για το πώς εκσυγχρονίστηκε και διευκολύνθηκε η κάλυψη καθημερινών αναγκών των κατοίκων της γειτονιάς μας.
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Tηλ: 210 6756200
- E-mail:
- Website: kioskysonestopall.gr
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Μέσο μέγεθος καταστήματος: 90 έως 120 τ.μ.
- Μέσο Ύψος Επένδυσης: €45.000 - 90.000
- Entry fee: €8.000
- Διαφημιστική Συμμετοχή: Δεν υπάρχει
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 3
- Αριθμός Καταστημάτων Franchise: 19
- Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 22
- Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2017
- Προέλευση: Ελλάδα
- Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
- Aναπτυξιακοί στόχοι: Πανελλαδικά
-
Περισσότερες πληροφορίες:
Επιχειρηματική πρόταση KIOSKY’S CONVENIENCE STORE