Τo δίκτυο franchise Fylliana αναδείχτηκε GOLD WINNER Multichannel Development Strategy 2022 στα The Franchise Success Awards, καθώς εφαρμόζει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη στρατηγική πολυκάναλης ανάπτυξης, αξιοποιώντας σε βέλτιστο βαθμό διαφορετικά κανάλια διανομής και επικοινωνίας.
“Η Fylliana με συνέπεια εκφράζει το όραμα μας για 33 χρόνια. Ένα όραμα που θέλει η στρατηγική της Εταιρείας και των συνεργατών της να συμβαδίζει πάντα με το επιχειρηματικό ήθος, το ξεχωριστό, αναγνωρίσιμο προϊόν και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ αυτής, των καταναλωτών και των συνεργατών της”, αναφέρει ο Ευάγγελος Χαλεπλής, Διευθύνων σύμβουλος της Fylliana, στο FRANCHISE SUCCESS για τη βράβευση της εταιρείας.
Η εταιρεία Fylliana, εφαρμόζει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη στρατηγική πολυκάναλης ανάπτυξης. Ποια είναι τα βασικά στοιχεία αυτής της στρατηγικής και ποιος ο ρόλος του franchising που υιοθετήσατε;
Η πολυκάναλη ανάπτυξη αποτελεί στρατηγική επιλογή για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, αξιοποιώντας εναλλακτικά μέσα εξυπηρέτησης ,υποστήριξης ,επικοινωνίας ,διανομής και προώθησης.
Η εταιρεία, επιδιώκοντας τη διείσδυσή της στην αγορά, βρίσκεται δίπλα στον καταναλωτή με εταιρικά καταστήματα, με συνεργαζόμενα shop in shop αλλά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων franchise. Εφαρμόζοντας με συνέπεια στρατηγικές ανάπτυξης, αποτελεί πρότυπο, διασφαλίζοντας τόσο την ευημερία του δικτύου ,όσο και την ισορροπία μεταξύ διαφορετικών καναλιών, προς όφελος πάντα του καταναλωτικού κοινού. Ο ρόλος του franchising που έχουμε υιοθετήσει, αποτελεί την προσωπική σφραγίδα μας , την αισθητική και κοινωνική μας προσέγγιση στον ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό χώρο της διακόσμησης και της επίπλωσης.
Πώς προσαρμόστηκε το δίκτυο franchise Fylliana στα νέα δεδομένα της εποχής; Υπήρξαν αλλαγές στο concept, στο επιχειρηματικό μοντέλο, στα συστήματα, στις διαδικασίες κ.λπ.;
Η ανάπτυξη του δικτύου μέσω των καταστημάτων franchise ξεκίνησε πριν από 3 σχεδόν χρόνια μέσα σε ένα δύσκολο υγειονομικό αλλά και οικονομικό περιβάλλον .Μέσα από τις δυσκολίες που βιώσαμε προσπαθήσαμε να βελτιωθούμε, και να αναδείξουμε τις ευκαιρίες που δημιουργούνται έτσι ώστε να εδραιώσουμε τη θέση μας στη συνείδηση του καταναλωτή. Μένουμε προσηλωμένοι στο concept των καταστημάτων αλλά βρισκόμαστε σε συνεχή αναζήτηση μεθόδων βελτίωσης και αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλο το δίκτυο μας επενδύοντας πρώτα στους ανθρώπους μας που μοιράζονται μαζί μας το όραμα μας, επενδύουμε συνεχώς σε συστήματα μηχανογράφησης έτσι ώστε μέσω της πληροφόρησης να βελτιώσουμε τις διαδικασίες ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και φιλικοί στον τελικό καταναλωτή.
Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, υποστηρίζουμε συνολικά το δίκτυο καταστημάτων λιανικής με την ανανεωμένη ηλεκτρονική σελίδα μας www.fylliana.gr, όσο και από την έντονη παρουσία μας στα social media και την τηλεόραση. Θα έλεγα ότι οι ιδιαίτερες συνθήκες που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια μας βοήθησαν να διαμορφώσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο έτσι ώστε να επικοινωνούμε με τον καταναλωτή με τον πιο άμεσο και γρήγορο τρόπο.
Πώς αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας;
Η ανταγωνιστικότητα και η αυξανόμενη προσφορά προϊόντων αποτελούσαν πάντα πρόκληση για μας. Η Fylliana γαλουχήθηκε και ευδοκίμησε μέσα σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, άρα αυτό δεν είναι κάτι που μας ανησυχεί ή μας δυσκολεύει, αντίθετα αποτελεί κίνητρο και πηγή ενέργειας. Τις προκλήσεις τις αντιμετωπίζουμε με συνεχείς επενδύσεις. Κάθε χρόνο το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της εταιρίας επενδύεται σε τομείς που θεωρούνται απαραίτητοι για την ανάπτυξη της εταιρίας αλλά και τη συνεχή μας προσπάθεια για μηδενικό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα το 2030.
Η εταιρεία το 2022 θα προβεί στην τοποθέτηση ηλιακών πάνελ στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας και τη σταδιακή ανανέωση του στόλου των εταιρικών οχημάτων με ηλεκτρικά.