Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Frutti di mare: «Ψάρια και θαλασσινοί μεζέδες στο πιάτο μας κάθε μέρα»

Frutti di mare: «Ψάρια και θαλασσινοί μεζέδες στο πιάτο μας κάθε μέρα»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Πρώτα πρώτα πρέπει να είναι και τα δύο μέρη εξίσου ισότιμα και ειλικρινή για να μπορέσουν στο σημερινό οικονομικό γίγνεσθαι να επιβιώσουν. Το καινοτόμο, το ποιοτικό, το φρέσκο και η σχέση τιμής-ποιότητας είναι μερικά από τα στοιχεία που πρέπει να προσέξουν και τα δύο μέρη.

Αναστάσιος Ιωσηφίδης Γενικός Δ/ντης της Frutti di mare

F.S.: Ποια είναι τα βασικά συστατικά και η φιλοσοφία του concept;

Α.Ι.: Η φιλοσοφία του concept έχει δύο όψεις. Η πρώτη είναι ότι επιτέλους το ψάρι έγινε take away! Σάντουιτς με καπνιστό σολομό σε γαλλική μπαγκέτα με σαλάτα και ρεμουλάδα, Fish burger με χταποδοκεφτέ και chedar, fish box με καλαμάρι τηγανιτό και πατάτες της μαμάς και το κλασικό fish’n’ chips είναι μερικά νόστιμα και υγιεινά σάντουιτς από το πρόγραμμα take away της Frutti di mare. Το δεύτερο είναι ότι gourmet πιάτα, όπως το κριθαρότο, τα ριζότα και οι μακαρονάδες με θαλασσινά και η υπερπαραγωγή της μακαρονάδας ταρτούφο που γίνεται μπροστά σας (www.youtube.com/μακαρονάδα ταρτούφο), μεζεδάκια και σαλάτες με υπέροχες dressing και όλα αυτά τα ποιοτικά και τα gourmet σε τιμές κρίσης.

F.S.: Τι νέο φέρνει στην αγορά η επιχειρηματική σας πρόταση; Ποια είναι τα σημεία διαφοροποίησης έναντι του ανταγωνισμού;

Α.Ι.: Το ένα είναι οτι το ψάρι έγινε take away και το δεύτερο οτι ξέφυγε από την ψαροταβέρνα και σαν fish bar είναι φρέσκο, μοντέρνο και ποιοτικό και οι τιμές του ανταγωνιστικές.

F.S.: Κατά πόσο ανταποκρίνεται στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον και τα νέα καταναλωτικά πρότυπα που διαμορφώνονται;

Α.Ι.: Η Frutti di mare αφού πέρασε τις παιδικές αρρώστιες πήρε μερίδιο στην αγορά σαν νέο, ποιοτικό, διαφορετικό και σε τιμές προσιτές.

F.S.: Βάσει της έρευνάς σας, ποια τα περιθώρια ανάπτυξης της συγκεκριμμένης αγοράς καθώς και του ίδιου του concept μέσα σε αυτή;

Α.Ι.: Η Frutti di mare σαν νέο, μοντέρνο και ποιοτικό εστιατόριο μπορεί να στηθεί στο κέντρο κάθε νομού και σε όλα τα κοσμοπολίτικα νησιά. Επίσης, η Frutti di mare αφού εδραιωθεί θα ανοίξει τα φτερά της σε κάθε πόλη της Ευρώπης σαν ένα καθαρό μεσογειακό, ποιοτικό εστιατόριο.

F.S.: Πώς έχει υποδεχθεί η αγορά την επιχειρηματική σας πρόταση; Ποια είναι η αντιμετώπιση και τα σχόλια του καταναλωτικού κοινού;

Α.Ι.: Η αγορά αντέδρασε πολύ καλά στο concept της Frutti di mare (εξού και η άνοδος της κατανάλωσης) και τα σχόλια του κόσμου είναι πολύ θετικά, εξού και το πιστοποιητικό διάκρισης για το 2014 από την tripadvisor σύμφωνα με την βαθμολογία των πελατών(μπορείται να επισκεφτείτε την σελίδα tripadvisor).

F.S.: Τι σας ώθησε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω franchising; Ποια είναι τα ισχυρά σημεία του ίδιου του franchise concept;

Α.Ι.: Οι πολλές και καλές κριτικές του κόσμου και επιτέλους ένα franchise που δεν στηρίζεται στα hamburger. Προωθεί το νέο, το μοντέρνο, το ποιοτικό,το διαφορετικό, το καινοτόμο και όλα αυτά σε σχέση τιμής-ποιότητας(valo valiano).

F.S.: Ποιο είναι το προφίλ του υποψήφιου franchisee στον οποίο απευθύνεστε και ποιες δεξιότητες και εμπειρίες πρέπει να κατέχει;

Α.Ι.: Ο νέος franchisee τις μόνες δεξιότητες που πρέπει να έχει είναι να αγαπάει την γαστρονομία και να είναι εκεί για τους ευχαριστιμένους πελάτες του. Όλα τα υπόλοιπα θα του τα δώσει η Frutti di mare (τεχνογνωσία-εξοπλισμός-design-συνταγές-παρουσίαση).

F.S.: Για ποιο λόγο θα πρέπει να επιλέξει την πρότασή σας κάποιος δυνητικός επενδυτής/franchisee; Ποια είναι τα οφέλη και ποιες οι ευκαιρίες;

Α.Ι.: Ο νέος franchisee θα επιλέξει την Frutti di mare σαν κάτι καινοτόμο και θα ωφεληθεί οικονομικά από αυτήν τη σχέση λόγω του οτι η Frutti di mare στηρίζεται στο +-*300%.

F.S.: Τι περιλαμβάνουν τα πλάνα της ανάπτυξής σας κατά το προσεχές χρονικό διάστημα; Υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές της χώρας στις οποίες ενδιαφέρεστε να αναπτυχθείτε άμεσα; Εάν ναι, ποιες είναι αυτές;

Α.Ι.: Με πρώτη την αγορά της Αθήνας (πάρα πολύ Αθηναίοι πελάτες μας ρωτούν πότε θα πάμε στην Αθήνα) με την μέθοδο του Franchising και ίσως ένα δεύτερο εταιρικό στην αγορά της Θεσσαλονίκης. επίσης θα χωρούσε σε όλα τα κοσμοπολίτικα νησιά.

F.S.: Τι κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να προσέξουν οι νέοι franchisors και franchisees στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον;

Α.Ι.: Πρώτα πρώτα πρέπει να είναι και τα δύο μέρη εξίσου ισότιμα και ειλικρινή για να μπορέσουν στο σημερινό οικονομικό γίγνεσθαι να επιβιώσουν. Το καινοτόμο, το ποιοτικό, το φρέσκο και η σχέση τιμής-ποιότητας είναι μερικά από τα στοιχεία που πρέπει να προσέξουν και τα δύο μέρη.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ