Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.: «Είμαστε δίπλα στον καταναλωτή και τον συνεργάτη»

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.: «Είμαστε δίπλα στον καταναλωτή και τον συνεργάτη»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

«Η επιτυχημένη πορεία των express market φαίνεται στα αποτελέσματα… Σήμερα που μιλάμε τα καταστήματα express market είναι 174 και την άλλη εβδομάδα, κάθε εβδομάδα, το νούμερο αυξάνεται!»

 Ιωάννης Μασούτης, Πρόεδρος της ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.

Καταστήματα που ανταποκρίνονται πλήρως στο προφίλ του σημερινού καταναλωτή και τις ανάγκες του, τα express market αποτελούν παράλληλα μια εξαιρετικά επιτυχημένη επιχειρηματική πρόταση με ευνοϊκούς όρους συνεργασίας, προνομιακές παροχές και φυσικά την εγγύηση του ονόματος Μασούτης. Που οφείλετε αυτή η επιτυχία; Ο κ. Ιωάννης Μασούτης, Πρόεδρος της Διαμαντής Μασούτης μας δίνει τη δική του ερμηνεία, «Μέσα από την ανάπτυξη του δικτύου franchise, τα express market έχουν γίνει τα καταστήματα της γειτονιάς, τα πιο κοντινά και τα πιο οικονομικά. Βρίσκονται κοντά στον καταναλωτή και του προσφέρουν τη δυνατότητα να βρίσκει καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης σε πολύ οικονομικές τιμές, πάντα με την εγγύηση και την ποιότητα της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.».

F.S.: Η αγορά μεταβάλλεται και ένα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον διαμορφώνεται. Με ποιες κινήσεις επαναπροσδιορίσατε τη θέση της αλυσίδας σε αυτό; Έγινε προσαρμογή στο concept, στο τελικό προϊόν, στη στρατηγική ανάπτυξης ή τι άλλο;

Ι.Μ.: Στo concept των express market διατηρήσαμε σταθερά όλα τα αρχικά χαρακτηριστικά του τα οποία όπως αποδεικνύει η επιτυχημένη πορεία του ήταν ιδανικά για το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται και ξεχωρίζει.

Οι ευνοϊκοί όροι συνεργασίας, οι προνομιακές παροχές και η εγγύηση του ονόματος Μασούτης είναι τα βασικά στοιχεία που διαμόρφωσαν το concept και αποτελεί σήμερα μια εξαιρετική και επιτυχημένη επιχειρηματική πρόταση.

F.S.: Οι νέες συνθήκες διαμορφώνουν ένα νέο προφίλ καταναλωτή – πελάτη. Με περιορισμένο το διαθέσιμο εισόδημα είναι πιο επιλεκτικός και εξαιρετικά προσεκτικός στο πού θα το διαθέσει. Ποιες πρακτικές από την πλευρά των επιχειρήσεων πιστεύετε πως επιβραβεύει το κοινό σήμερα και πώς το έχετε προσεγγίσει με αυτό το δεδομένο;

Ι.Μ.: Τα express market είναι τα καταστήματα που ανταποκρίνονται πλήρως στο προφίλ του σημερινού καταναλωτή και τις ανάγκες του έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί. Μέσα από την ανάπτυξη του δικτύου frαnchise, τα express market έχουν γίνει τα καταστήματα της γειτονιάς, τα πιο κοντινά και τα πιο οικονομικά. Βρίσκονται κοντά στον καταναλωτή και να του προσφέρουν τη δυνατότητα να βρίσκει καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης σε πολύ οικονομικές τιμές και με την εγγύηση και την ποιότητα της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. Επιδιώκουμε, σε συνεργασία με τους προμηθευτές μας, να έχουμε συνέχεια προσφορές σε ειδικά χαμηλές τιμές για το δίκτυο franchise. Επίσης, οι συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν για τους καταναλωτές και πελάτες τους , τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., που διακρίνονται για την εξαιρετική τους ποιότητα και για τις ανταγωνιστικές τιμές τους.

«Όπως συνέβη και με τα express market, θετικό παράδειγμα αποτελούν οι προτάσεις που ξεκινούν χωρίς τυμπανοκρουσίες και μεγάλη προβολή και γίνονται γνωστές από τα αποτελέσματα και την καλή εικόνα που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα στον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτές που καταφέρνουν να κάνουν τον επιχειρηματία να τους αναζητήσει.»

F.S.: Πώς υποστηρίζετε τους συνεργάτες σας και ποιες ενέργειες ακολουθείτε για την προστασία του δικτύου σας; Πόσο κρίσιμη θεωρείτε την αυτενέργεια από πλευρά των franchisees και με ποιον τρόπο την προκαλείτε;

Ι.Μ.: Τους υποστηρίζουμε από το πρώτο βήμα και είμαστε συνέχεια δίπλα τους. Οι άνθρωποι αυτοί ξεκινούν τη δική τους επιχείρηση, επενδύουν τους κόπους τους, πάνω από όλα τους σεβόμαστε. Τους αντιμετωπίζουμε από την αρχή σας συνεργάτες και όχι σαν πελάτες και τους δίνουμε όλα τα απαραίτητα εφόδια για να πετύχουν και να παραμείνουν σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη εποχή.

Τους παρέχουμε όλα όσα χρειάζεται ένας επιχειρηματίας που αποφασίζει να ανοίξει ένα δικό του κατάστημα λιανικής: Σχεδιασμό του καταστήματος, προμηθευτές παγίων, τελικό στήσιμο καταστήματος, σύστημα μηχανογράφησης. Επίσης, του δίνουμε άμεσα τη δυνατότητα χρήσης της πρωτοποριακής εφαρμογής WebOrders ExpressMarket που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους συνεργάτες μας και με το οποίο οι παραγγελίες γίνονται μέσω internet. Το σημαντικό είναι ότι ο επαγγελματίας μπαίνει στο δικό μας δίκτυο franchise για να δώσει δυναμική ώθηση στη δική του επιχείρηση και έχει την απόλυτη αίσθηση ότι είναι αυτός το αφεντικό. Ο ρόλος μας σε αυτή την επαγγελματική σχέση δεν επισκιάζει τον δικό του.

Τους υποστηρίζουμε, επίσης, με σύγχρονα προγράμματα marketing, επικοινωνίας και προώθησης των πωλήσεων. Έχουμε δημιουργήσει για τα express market ξεχωριστό site www.expressmarket.gr που παρέχει πλήρη ενημέρωση στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες, αλλά και τους καταναλωτές. Κάθε μήνα κυκλοφορεί φυλλάδιο προσφορών για τα καταστήματα express market με πολύ σημαντικές προσφορές.

Αυτενέργεια από πλευρά των franchisees χωρίς ενημέρωση δεν υπάρχει και αυτός είναι ένας όρος για την καλή συνεργασία. Συζητάμε με τους συνεργάτες μας, μας παραθέτουν απόψεις και ιδέες και πολλές φορές κάποιες σκέψεις τους υλοποιούνται με όφελος για όλους. Χαιρόμαστε με πρωτοβουλίες που παίρνουν οι συνεργάτες και αφού τις συζητήσουμε και τις μελετήσουμε τις υλοποιούν. Η έννοια του δικτύου πρέπει να διαφυλάσσεται από όλους, και για όλους να ισχύουν οι ίδιοι κανόνες.

F.S.: Είναι τελικά ένα δίκτυο franchise μια «οικογένεια»; Πόσο στενές πιστεύετε πως πρέπει να είναι οι σχέσεις των μελών μεταξύ τους; Ποια τα περιθώρια για ανεξάρτητες κινήσεις, αν υπάρχουν;

Ι.Μ.: Ναι, είναι μια οικογένεια, με ισόβαθμα μέλη. Με αρχές και με δεσμούς, με δικαιώματα και υποχρεώσεις. Δεν παύει να είναι πάνω από όλα μια επαγγελματική σχέση που διέπεται από κανόνες στους οποίους οφείλουμε αμοιβαίο σεβασμό. Σχετικά με τις ανεξάρτητες κινήσεις και την αυτενέργεια, σας μίλησα πρωτύτερα. Ενθαρρύνουμε πρωτοβουλίες αφού τις συζητήσουμε και τις μελετήσουμε.

F.S.: Ποια θεωρείτε πως ήταν η πιο πετυχημένη ενέργεια της αλυσίδας μέσα στο 2014 και πως ανταποκρίθηκαν οι franchisees του δικτύου σε αυτή;

Ι.Μ.: Συγκεκριμένη ενέργεια δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Όλη η διαδικασία λειτούργησε σωστά και αυτό φαίνεται στα αποτελέσματα. Σήμερα που μιλάμε τα καταστήματα express market είναι 164 και την άλλη εβδομάδα, κάθε εβδομάδα, το νούμερο αυξάνεται. To 2014 βραβευτήκαμε ως Best Franchise Manager και αυτό είναι μια ακόμη επιβεβαίωση ότι αυτή η επιχειρηματική πρόταση της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. γίνεται ολοένα και πιο γνωστή στον κόσμο των επιχειρήσεων από τα αποτελέσματά της.

F.S.: Αν σας ρωτούσαν για ένα θετικό παράδειγμα καλών πρακτικών αντιπροσωπευτικό από το χώρο του franchising στην Ελλάδα, ποιο θα αναφέρατε;

Ι.Μ.: Όπως είπα και για το franchise της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., πιστεύω ότι θετικό παράδειγμα αποτελούν όλες αυτές οι προτάσεις που ξεκινούν χωρίς τυμπανοκρουσίες και μεγάλη προβολή και γίνονται γνωστές στον κόσμο από τα αποτελέσματά τους και την καλή εικόνα που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα στον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτές που καταφέρνουν να κάνουν τον επιχειρηματία να τους αναζητήσει.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ