Αρχική MagazineΝέο τεύχοςΌλα τα τεύχηΤΕΥΧΟΣ 79 Δανάη Ρήγα, Group Marketing Manager του Γρηγόρης: Street food, wellbeing επιλογές, έμφαση στην τεχνολογία
street food Δανάη Ρήγα, Group Marketing Manager του Γρηγόρης συνέντευξη

Δανάη Ρήγα, Group Marketing Manager του Γρηγόρης: Street food, wellbeing επιλογές, έμφαση στην τεχνολογία

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Το street food θα συνεχίσει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια, συνδυάζοντας την καινοτομία με τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες, εξηγεί σε συνέντευξή της η κυρία Δανάη Ρήγα, Group Marketing Manager της Γρηγόρης. Για τα επόμενα τρία χρόνια εκτιμά πως θα υπάρξει στροφή προς το comfort food και θα κυριαρχήσει η αειφορία. Η ζήτηση για plant-based και wellbeing επιλογές θα συνεχίσει να αυξάνεται, με τους καναλωτές να επιλέγουν πιο healthy και πιο ηθικές προτάσεις. Η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση του street food, με ψηφιακές παραγγελίες, ανέπαφες πληρωμές και παρακολούθυηση της διατροφικής αξίας μέσω εφαρμογών.

Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που παρατηρείτε στην αγορά του street food σήμερα και πώς πιστεύετε ότι θα εξελιχθούν τα επόμενα τρία χρόνια;

  • Συνεχίζεται η στροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών σε wellbeing προτάσεις.
  • Αυξάνεται η ζήτηση για προτάσεις ειδικής διατροφής όπως protein, lacto-free, gluten-free, τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, κ.α. Παράλληλα παρατηρείται αύξηση στους flexitarians, δηλαδή στα άτομα που ακολουθούν κυρίως μία φυτοφαγική διατροφή.
  • Ενισχύονται οι online παραγγελίες και οι υπηρεσίες delivery.
  • Αυξάνεται η δημοτικότητα των pop-up καντινών και των street food festivals.
  • Οι καταναλωτές δείχνουν να είναι απαιτητικοί ως προς τις διατροφικές τους συνήθειες και αποζητούν ποιοτικό φαγητό χωρίς να θυσιάζουν όμως τη γεύση.
  • Οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στη διαφάνεια – clean ετικέτα – για τα συστατικά & την προέλευση των προϊόντων. Η σήμανση στη συσκευασία είναι μια βασική πηγή γνώσης για τους καταναλωτές που επιθυμούν να έχουν ξεκάθαρη γνώση για τη θρεπτική αξία ενός προϊόντος & τα διατροφικά χαρακτηριστικά.
  • Οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα & τον κοινωνικό αντίκτυπο, υποστηρίζοντας επιχειρήσεις που υλοποιούν δράσεις κοινωνικής ευθύνης και υιοθετούν πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον.

Το street food θα συνεχίσει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια, συνδυάζοντας την καινοτομία με τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες. Για τα επόμενα τρία χρόνια θεωρούμε ότι:

  • Θα υπάρχει στροφή προς το comfort food, γιατί πρόκειται για πρόταση φαγητού που προσφέρει νοσταλγία και συναισθηματική ικανοποίηση.
  • Θα κυριαρχήσει η αειφορία. Καθώς ο τομέας της εστίασης έχει σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την υγεία και την κοινωνία, πρέπει να βρούμε τρόπους να μηδενίσουμε τη σπατάλη τροφίμων, να κάνουμε χρήση τοπικών και βιώσιμων προϊόντων και να ελαχιστοποιήσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
  • Η ζήτηση για plant-based και wellbeing επιλογές θα συνεχίσει να αυξάνεται, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν πιο healthy και πιο «ηθικές» προτάσεις.
  • Η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας του street food, με ψηφιακές παραγγελίες, ανέπαφες πληρωμές και παρακολούθηση της διατροφικής αξίας μέσω εφαρμογών.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Το street food θα συνεχίσει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια, συνδυάζοντας την καινοτομία με τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες.

Πώς βλέπετε την εξέλιξη των καταναλωτικών προτιμήσεων όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την αειφορία στο street food; Ποιες ενέργειες κάνετε για να ανταποκριθείτε σε αυτή την τάση;

Η εξέλιξη των καταναλωτικών προτιμήσεων όσον αφορά στη βιωσιμότητα και την αειφορία στο street food είναι ιδιαίτερα έντονη και αναμένεται να συνεχίσει να διαμορφώνει την αγορά τα επόμενα χρόνια. Οι καταναλωτές είναι αρκετά ευαισθητοποιημένοι σε θέματα περιβαλλοντικής ευαισθησίας και κοινωνικής ευθύνης, και αυτό επηρεάζει τις αποφάσεις τους σχετικά με το φαγητό που επιλέγουν.

Στον Γρηγόρη, ανταποκρινόμαστε σε αυτή την τάση ως εξής:

  • Μειώνουμε τη χρήση πλαστικού, επενδύοντας σε φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και προωθώντας την επαναχρησιμοποίηση. Παράλληλα, υιοθετούμε μία σειρά από πρακτικές για την προστασία του περιβάλλοντος όπως ενδεικτικά:
  1. τοποθέτηση ειδικών κάδων ανακύκλωσης χαρτιού, συσκευασιών, λαμπτήρων, μελανιών και toners στα κεντρικά γραφεία
  2. σχεδιασμός των κεντρικών γραφείων με SmartLighting
  3. χρήση λαμπτήρων φωτισμού τεχνολογίας LED
  • Επιλέγουμε τοπικούς παραγωγούς α υλών στηρίζοντας την τοπική οικονομία, ενώ παράλληλα πραγματοποιούμε περιοδική αξιολόγηση των προμηθευτών μας σχετικά με τις περιβαλλοντικές δράσεις που εφαρμόζουν.
  • Μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού προσφέροντας καθημερινά από τα καταστήματά μας τις αδιάθετες μερίδες για κοινωφελείς σκοπούς.

Η αυξανόμενη ζήτηση για υγιεινές διατροφικές επιλογές επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνετε το μενού σας; Πώς προσαρμόζεστε σε αυτή την αλλαγή;

Η αυξανόμενη ζήτηση για wellbeing διατροφικές επιλογές έχει σημαντική επίδραση στον τρόπο διαμόρφωσης του μενού μας, καθώς οι καταναλωτές πλέον αναζητούν τρόφιμα που ανταποκρίνονται σε μία πιο ισορροπημένη διατροφή. Στον Γρηγόρη αφουγκραζόμαστε τις καταναλωτικές ανάγκες και διαμορφώνουμε ανάλογα τις προϊοντικές προτάσεις μας:

  • Διαθέτουμε μία μεγάλη γκάμα από σαλάτες φτιαγμένες από προσεκτικά επιλεγμένες πρώτες ύλες. Φακές Φαρσάλων, Γραβιέρα Νάξου, Μανούρι & Φέτα ΠΟΠ, Κινόα & πολλά άλλα υλικά που συνθέτουν ευφάνταστες, χορταστικές, δροσερές σαλάτες, ιδανικές για μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, πηγή σιδήρου, κτλ
  • Έχουμε δημιουργήσει τα Protein Yogurt Bowls, σε ευφάνταστους συνδυασμούς υλικών, με εξαιρετικές & θρεπτικές πρώτες ύλες.
  • Προσφέρουμε φρουτοσαλάτες και φυσικούς χυμούς με εκλεκτά φρούτα εποχής πλούσια σε βιταμίνες.
  • Έχουμε εμπλουτίσει τη γκάμα μας με πολλές διαφορετικές vegan/ vegeterian επιλογές φαγητού και καφέ.

Πώς αντιμετωπίζετε τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά του street food και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν το brand σας από άλλες επιχειρήσεις;

  • Προσφέρουμε ευρεία προϊοντική γκάμα προϊόντων που καλύπτει όλες τις γευστικές προτιμήσεις. Είτε κάποιος προτιμάει τις παραδοσιακές γεύσεις, είτε ακολουθεί μία εξειδικευμένη διατροφή, στα καταστήματα Γρηγόρης θα βρει αυτό που ψάχνει κάθε στιγμή της ημέρας.
  • Χρησιμοποιούμε μόνο εκλεκτές α ύλες, τις οποίες επιλέγουμε με πολύ αυστηρά κριτήρια & με συνεχείς ελέγχους. Δίνουμε έμφαση στην εντοπιότητα και κάθε φορά προσπαθούμε να επιλέγουμε ελληνικές α ύλες, υποστηρίζοντας και την εγχώρια οικονομία.
  • Από το 1972 που άνοιξε το πρώτο κατάστημα Γρηγόρης, έχουμε αναπτύξει τις δικές μας μυστικές συνταγές για πίτες, σάντουιτς, σαλάτες και γλυκίσματα. Αφιερώνουμε πολλούς μήνες στην έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων, μέχρι να βρούμε την τέλεια συνταγή που θα συναρπάσει τους πελάτες μας.
  • Όλα μας τα προϊόντα είναι φρεσκοφτιαγμένα & φρεσκοψημένα με αγάπη και μεράκι και υπόκεινται σε συνεχείς  ελέγχους ποιότητας μιας και πρωταρχικό μας μέλημα είναι να προσφέρουμε πάντα άριστο προϊόν.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ