Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Coffee Berry: Το service αποτελεί την «καρδιά» ενός coffee shop

Coffee Berry: Το service αποτελεί την «καρδιά» ενός coffee shop

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το FRANCHISE SUCCESS, και δημοσιεύεται στην ετήσια έκδοση ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2019, ο κλάδος της καφεστίασης παρουσίασε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, κατακτώντας μερίδια από όμορες αγορές, τόσο σε επίπεδο καταναλωτών, όσο και σε επίπεδο υποψήφιων franchisees. Οι επιχειρηματικές προτάσεις στον κλάδο ολοένα και αυξάνονται, εντείνοντας τον ανταγωνισμό. Ποια τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένα σύγχρονο κατάστημα καφέ, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών; Ο κ. Χάρης Γρυπάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Berry, σε συνέντευξή του στο αφιέρωμα «Καφές & Franchising» (τεύχος 68), μας δίνει τις απαντήσεις!

«Ανώτερη ποιότητα, άψογη εξυπηρέτηση, μοναδική ατμόσφαιρα. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά των καταστημάτων/αλυσίδων που επιθυμούν να κερδίσουν και να διατηρήσουν τους απαιτητικούς και ενημερωμένους καταναλωτές καφέ», μας εξηγεί ο κ. Γρυπάρης.

coffee berry mixanes

«Το πλούσιο product mix, δίνει μια νέα διάσταση στις καθημερινές συνήθειες του κοινού και προσδίδει μια ενιαία ταυτότητα που διαφοροποιεί το κάθε κατάστημα/αλυσίδα. Η προσπάθεια για την κάλυψη των γευστικών επιθυμιών των καταναλωτών, στην καλύτερη ποιότητα και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές, είναι βασικοί παράμετροι που διαφοροποιούν τους παίχτες. Η διαφοροποίηση των καταστημάτων ως προς τη διακόσμηση, το concept και τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων, ορίζει επίσης τη διαφοροποίηση του κάθε σημείου πώλησης», επισημαίνει.

Το ολοκληρωμένο customized product mix και οι άριστα εκπαιδευμένοι baristi που ετοιμάζουν με τέχνη τον καφέ και συμβουλεύουν τον καταναλωτή, προσφέρουν μια ανεπανάληπτη αγοραστική εμπειρία Coffee Berry, την οποία το κοινό εντάσσει στην καθημερινότητά του από την πρώτη κιόλας επίσκεψη στα καταστήματά μας.

Επίσης, ο κ. Γρυπάρης εστιάζει ιδιαίτερα στη σημασία του Service. «Ένα φαινομενικά απλό αλλά δύσκολο και απαιτητικό κομμάτι, η «καρδιά» θα μπορούσαμε να πούμε του κάθε καταστήματος, είναι το προσωπικό και η εξυπηρέτηση που αυτό προσφέρει. Ευγένεια, κατάρτιση, ικανότητα στην πώληση και αυθόρμητη διάθεση για πληροφόρηση και εξυπηρέτηση, είναι τα ανταγωνιστικά στοιχεία που συμβάλλουν στη διαφοροποίηση», συμπληρώνει.

Κύριε Γρυπάρη βλέπουμε πως όλο και περισσότερα καταστήματα από άλλους χώρους προσθέτουν τον καφέ στο προϊοντικό τους μείγμα, εντείνοντας ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό. Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται η συνολική αγορά του καφέ σήμερα και με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξει ο υποψήφιος franchisee;

Ο καταναλωτής είναι πλέον απαιτητικός και ενημερωμένος σχετικά με το τι επιλέγει να αγοράσει, τι ποιότητα επιθυμεί να λάβει και πόσο σημαντική είναι για αυτόν. Αυτά τα στοιχεία ορίζουν και την τελική του επιλογή για το σημείο/κατάστημα απ’ όπου θα προμηθευτεί τον καφέ του, που τελευταία έχει παγιωθεί υπέρ των αλυσίδων. Σαφώς και οι οργανωμένες αλυσίδες ή καταστήματα franchise είναι η καλύτερη επιλογή για τον υποψήφιο franchisee, από την άποψη ότι του διασφαλίζουν το τρίπτυχο: τεχνογνωσία, εκπαίδευση, υποστήριξη και όλα αυτά σε ένα προστατευμένο περιβάλλον από το ρίσκο που μπορεί να έχει μια ατομική προσπάθεια.

coffee berry2

Ποια θέματα θα πρέπει να συνεκτιμήσουν τα δίκτυα σε αυτό το τοπίο που διαμορφώνεται και πού θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους;

Τα δίκτυα τείνουν να εστιάζουν την προσοχή τους:

  • Στην καλύτερη και ταχύτερη προσέγγιση των αναγκών του κοινού τους
  • Στη χρήση τεχνολογικών μέσων και λογισμικών που να τους βοηθούν να κρατούν σε real time τη σχέση με τον πελάτη τους και να διαχειρίζονται τις αγορές ή την πιστή επιλογή του στα προϊόντα τους
  • Στη βέλτιστη και άμεση προσαρμογή σε ένα σαφώς μεταβαλλόμενο αγοραστικό περιβάλλον με μεγάλο ανταγωνισμό και συγκεκριμένο κοινό.
Ποια είναι τα βασικά σημεία διαφοροποίησης της δική σας επιχειρηματικής πρότασης και με ποιες ενέργειες και στρατηγική το υποστηρίζετε, τόσο σε επίπεδο καταναλωτή όσο και σε επίπεδο franchisee;

Διαθέτοντας σημαντική εμπειρία στον χώρο της καφεστίασης, η Coffee Berry πληροί όλες τις προϋποθέσεις, για να προσφέρει μια επιχειρηματική πρόταση που στηρίζεται στην απόλυτη εξειδίκευση. Το όραμά της, να ανάγει τις μικρές καθημερινές απολαύσεις του κοινού σε ολοκληρωμένες εμπειρίες. Έχοντας δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο διαφοροποιημένων καταστημάτων, η Coffee Berry ακολουθεί την «καρδιά» της και αναπτύσσεται σταθερά, κερδίζοντας διαρκώς χαρούμενους πελάτες και ευχαριστημένους franchisees. Με πάνω από 110 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, η εντυπωσιακή ανάπτυξη της Coffee Berry μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το δίκτυο αποτελεί ισχυρό όνομα στον χώρο του franchising και του καφέ.

coffee berry katastima

Εταιρεία με εμπειρία 15 ετών στον χώρο, η Coffee Berry έχει όλες τις προδιαγραφές για κερδοφορία και μακροβιότητα. Το ολοκληρωμένο customized product mix και οι εξειδικευμένοι baristi των καταστημάτων που ετοιμάζουν με τέχνη τον καφέ και συμβουλεύουν τον καταναλωτή, δημιουργούν μια ανεπανάληπτη αγοραστική εμπειρία που το κοινό εντάσσει στην καθημερινότητά του από την πρώτη κιόλας επίσκεψη. Παράλληλα, το in-house marketing, με τις συνεχείς ειδικές καμπάνιες που οργανώνει ανάλογα την εποχή και την περίσταση, διαδίδει παντού το brand, ενισχύοντας το customer loyalty.

Τι θα συμβουλεύατε τους υποψήφιους franchisees πριν την τελική επιλογή;

Η επιλογή της επένδυσης και του συνεργάτη είναι καθοριστική. Σημαντικότερη είναι η εμπιστοσύνη και οι αρχές που διέπουν τη στρατηγική και το όραμα της κάθε εταιρείας. Γνωρίζοντας κανείς τι επιθυμεί να επιτύχει και ερχόμενος σε επικοινωνία με τον κατάλληλο συνεργάτη, η συνεννόηση, η προοπτική και η επιτυχία είναι δεδομένα. Σκοπός είναι να γνωρίζει από πού ξεκινά, πού θέλει να φτάσει και με τι παρεχόμενη υποστήριξη και εφόδια θα το πετύχει. Και τότε τα πάντα είναι εφικτά!

  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Περισσότερες πληροφορίες:

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ