Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Τα Coffee Berry ξέρουν πως να ξεχωρίζουν σε νέες αγορές

Τα Coffee Berry ξέρουν πως να ξεχωρίζουν σε νέες αγορές

σύνταξη magazine
0 σχόλια

Το Coffee Berry, το πιο ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο καφέ σε Ελλάδα και Κύπρο, μοιάζει να φτιάχτηκε για να κατακτήσει διαφορετικές αγορές. Ο κ. Χάρης Γρυπάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας εξηγεί πως η δημοφιλής αλυσίδα επιτυγχάνει μια υγιή ανάπτυξη σε ένα νέο τοπίο. 

coffeeberry speciality

Ένα concept γεννημένο για ανάπτυξη

Επειδή σαν επιχείρηση διαθέτουμε μακρά εμπειρία και γνώση τόσο της ελληνικής όσο και της διεθνούς αγοράς, καθώς πολλοί πελάτες μας προέρχονται από το εξωτερικό, σχεδιάσαμε το concept έτσι ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί όχι μόνο τον τότε ανταγωνισμό της ελληνικής αγοράς αλλά και τον μελλοντικό, ενώ ταυτόχρονα να μπορεί να απευθυνθεί και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές.

Επέκταση σε προνομιούχο έδαφος

Επιλέξαμε σαν πρώτη αγορά δραστηριοποίησης την Κύπρο, ακριβώς γιατί γνωρίζαμε μετά από έρευνα τις ευκαιρίες που προσφέρονται και παράλληλα γιατί εμφανίζει αρκετά κοινά στοιχεία με την ελληνική. Σε συνεργασία με τον masterfranchisee καθορίζουμε ένα πλαίσιο δραστηριοποίησης, χωρίς να αλλοιώνουμε τους βασικούς άξονες του concept Coffee Berry, έτσι ώστε να διαμορφώσουμε το νέο τοπίο στην αγορά σε μια δυναμική που θα διευκολύνει τη σταθερή ανάπτυξή μας. Στην Κύπρο πετύχαμε ακριβώς αυτό. Να διαμορφώσουμε το νέο πλαίσιο του ανταγωνισμού. Ο ρόλος του master franchisee στη διαδικασία διαμόρφωσης της πρότασης είναι καθοριστικός και σε απόλυτη σύγκλιση με εμάς.

coffee berry gryparis

Η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι τα concept που προχώρησαν σε σημαντικές αλλαγές, δεν μπόρεσαν να λειτουργήσουν στις αγορές-στόχους.

Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις

Για την Coffee Berry, η κύρια πρόκληση ίσως να ήταν η ανάγκη δημιουργίας ενός πιο ισχυρού, αλλά και ευέλικτου εκπαιδευτικού μοντέλου που να ανταποκρίνεται στην τοπική αγορά.

Αν θέλει κάποιος να διατηρήσει ισχυρή παρουσία δεν πρέπει να απεμπολεί τον βασικό πυρήνα της πρότασης- αξίας του στην αγορά. Η όποια προσαρμογή πρέπει να γίνεται ακριβώς σε εκείνα τα περιφερειακά στοιχεία που μπορούν να αναδείξουν ακόμα καλύτερα την κύρια πρόταση. Η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι τα concept που προχώρησαν σε σημαντικές αλλαγές, δεν μπόρεσαν να λειτουργήσουν στις αγορές-στόχους.

Η επόμενη μέρα

Στοχεύουμε βήμα-βήμα σε ώριμες αγορές έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η αξιοποίηση των υποδομών που έχουμε ήδη δημιουργήσει σε επίπεδο παραγωγής όσο και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ