Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Cannabi Stores: «Η αγορά CBD βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο»

Cannabi Stores: «Η αγορά CBD βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο»

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

Ο κ. Δημήτρης Ακτύπης, Υπεύθυνος Franchise της Cannabi Stores, σε συνέντευξη που μας παραχώρησε για το αφιέρωμα «CBD & Franchising», μας εξηγεί τους λόγους που επέλεξε να δραστηριοποιηθεί στην αγορά της κανναβιδιόλης, ποιες ευκαιρίες αναγνώρισε αλλά και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του concept.

«Θεωρούμε ότι στον καθένα αξίζει μια καλύτερη ποιότητα ζωής, μέσα από ένα πιο φυσικό και εναλλακτικό τρόπο. Έτσι, μετά από μελέτες κι έρευνες που έχουν γίνει παγκοσμίως σχετικά με τα οφέλη του CBD, αποφασίσαμε να δραστηριοποιηθούμε στον κλάδο. Ο κόσμος πλέον ζητά περισσότερη ποιότητα στη ζωή του, γι’ αυτό κι εμείς θέλαμε να φέρουμε σε επαφή το ελληνικό κοινό με το CBD, πιστεύοντας ότι θα το αγαπήσει και θα το αποδεχτεί, αφού προσφέρει πολλά οφέλη στον αγοραστή, από θέμα ποιότητας ζωής αλλά και στους εμπόρους, αφού αποτελεί μια σοβαρή επαγγελματική ευκαιρία σε έναν ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο», σημειώνει.

 cannabi stores aktipis

Ο ανταγωνισμός στον κλάδο σας ολοένα και αυξάνεται. Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει κατά την άποψή σας ένα κατάστημα με προϊόντα κανναβιδιόλης, ώστε να ξεχωρίσει στην αγορά;

Δεν θα χρησιμοποιούσα τη λέξη ανταγωνισμό αλλά συναγωνισμό. Θεωρώ ότι η κάνναβη είναι σε νηπιακό, μην πω σε εμβρυακό στάδιο ακόμα, ώστε να υπάρξει ανταγωνισμός. Έχουμε χρέος όλοι μας στον κλάδο της κάνναβης, να εκπαιδεύσουμε το κοινό σωστά, ώστε κάποια στιγμή να φύγουμε από τη «ρετσινιά» που αντιμετωπίζει ένας τόσο απλός άνθος. Μιλάμε απλά για ένα λουλούδι. Άποψή μου λοιπόν, είναι ότι η σωστή ενημέρωση του κοινού θα έχει αποτέλεσμα για όλους μας.

Η αγορά των προϊόντων CBD συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των υποψήφιων franchisees. Θεωρείτε πως η αγορά θα εξελιχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια; Αν ναι, για ποιους λόγους κατά την άποψή σας;

Όταν κάτι είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο στην αγορά, σίγουρα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους σωστούς επιχειρηματίες. Η αγορά του CBD μόλις ξεκίνησε. Έχει να δώσει πολλές επιλογές στον τομέα της διατροφής και της υγείας. Δεν είναι τυχαίο το ενδιαφέρον από μεγάλες πολυεθνικές ή και φαρμακευτικές εταιρείες. Κατά την άποψή μου, είναι ο πλέον αναπτυσσόμενος κλάδος που ήρθε για να εδραιωθεί και όχι για να αποτελέσει άλλη μια φούσκα.

cannabi stores logoΗ συνέπεια και η επιθετική πολιτική που ακολουθούμε, σε συνδυασμό με ένα δεκαετές Business plan, έχουν στόχο την αύξηση των κερδών των συνεργατών μας. Η ενημέρωση σε συνδυασμό με τα συνεχόμενα σεμινάρια των franchisees και του προσωπικού, δίνουν στο κοινό να καταλάβει πως έχουμε τη γνώση στο αντικείμενο. Με γνώμονα τον σεβασμό και την αλήθεια και όχι αποκλειστικά το κέρδος, χτίζουμε αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία.

 

Ποια είναι τα βασικά σημεία διαφοροποίησης της δική σας επιχειρηματικής πρότασης και με ποιες ενέργειες και στρατηγική το υποστηρίζετε, τόσο σε επίπεδο καταναλωτή όσο και σε επίπεδο franchisee;

Η εκτεταμένη έρευνα, οι μελέτες που έγιναν σε αυτό το λουλούδι, καθώς και η πολυετής εμπειρία στον χώρο του franchising, σε συνδυασμό με τους έμπειρους συνεργάτες μας σε κάθε τομέα, από το τμήμα μάρκετινγκ έως τους γιατρούς που συνεργαζόμαστε, μας έδωσαν την ώθηση να στήσουμε ένα επιτυχημένο δίκτυο καταστημάτων που ολοένα αυξάνεται. Σκοπός των Cannabi Stores είναι να δώσουν σωστή πληροφόρηση στον καταναλωτή, ώστε να ενημερωθεί, να αγαπήσει και να αξιολογήσει σωστά το φυτό. Επίσης, μέσω της αναπτυξιακής πολιτικής που ακολουθούμε με συνέπεια, έχουμε στήσει ένα δεκαετές business plan, που στοχεύει στην αύξηση των κερδών κάθε υποψηφίου. Η ενημέρωση σε συνδυασμό με τα συνεχόμενα σεμινάρια των franchisees και του προσωπικού, δίνουν στο κοινό να καταλάβει πως διαθέτουμε γνώση του αντικειμένου. Με γνώμονα τον σεβασμό και την αλήθεια, κι όχι μοναδικό σκοπό το κέρδος, σίγουρα θα είναι κάτι που το κοινό θα το αξιολογήσει, όπως και έχει κάνει, ως ένα brand που το awareness του ήρθε για να μείνει.

cannabi stores proionta

Ο συνδυασμός «CBD και franchising», φαίνεται πως αποδίδει ιδιαίτερα. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας που ευνοούν την ανάπτυξη μέσω franchising;

Γενικά, ένα σύστημα franchise αν έχει σχεδιαστεί σωστά, παρουσιάζει αποτέλεσμα. Πολύς κόσμος έχει παρεξηγήσει τη δύναμη των franchises. Αν κατανοήσει όμως, ότι σε αυτόν τον χώρο ισχύει το «ισχύς εν τη ενώσει», θα καταλάβει πως είναι δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, κάποιος μεμονωμένα να αντεπεξέλθει στους ρυθμούς ανάπτυξης της αγοράς. Θεωρώ ότι ένα νηπιακό προϊόν όπως το CBD, σε συνάρτηση με ένα καλό marketing plan, θα δώσει σε έναν καταστηματάρχη τη δυνατότητα να ανήκει σε ένα leading brand. Το πιο θετικό σε ένα franchise είναι η πλήρης υποστήριξη αλλά και το know how για το πώς στήνεται αλλά και πώς επιβιώνει στον χρόνο μια επιχείρηση. Έτσι και εδώ, τα νέα δεδομένα τρέχουν τόσο, που σίγουρα 15 μυαλά λειτουργούν καλύτερα από ένα.

cannabi stores proionta1

Με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξει ο υποψήφιος franchisee; Τι θα τον συμβουλεύατε πριν την τελική απόφαση για συνεργασία;

Η επιλογή του σωστού συστήματος franchise δεν θεωρώ ότι είναι απλή απόφαση. Ακριβώς το ίδιο λέω και στους υποψήφιους συνεργάτες/franchisees μας. Από την επόμενη κιόλας ημέρα που υπογράφεις τη σύμβαση, είναι σαν να έχεις προβεί σε δεύτερο γάμο. Και καλό θα είναι να μιλήσουν με όλες τις εταιρείες του χώρου, γιατί η κάθε μια είναι αξιόλογη σε αυτό που πρεσβεύει. Έχεις δεσμευτεί με κάποιον αλλά κ αυτός μαζί σου. Δεν είναι μια σχέση που πρέπει να υποτιμάται. Άρα, καταλήγω πως ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να μην κοιτάξει μόνο το χρηματικό αλλά και το πώς ταιριάζει με τη γραμμή και την πολιτική της εκάστοτε αλυσίδας. Κάποιος που λειτουργεί επιθετικά και δυναμικά θα πρέπει να «παντρευτεί» με αλυσίδα εξίσου επιθετική. Φανταστείτε έναν συντηρητικό επιχειρηματία με ένα επιθετικό Brand ή και το αντίθετο. Θα κατέληγε σίγουρα σε αρνητικά αποτελέσματα. Κατά την άποψη μου, θα πρέπει όχι μόνο να συμπληρώνει ο ένας τον άλλον, αλλά και να είναι σε θέση να ακολουθήσει τις ιδέες και το πλάνο της εταιρείας ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα στον τρόπο λειτουργίας. Και σε συνδυασμό με την κατανόηση και από τις 2 πλευρές, όλο αυτό θα μεταδοθεί σωστά στον τελικό καταναλωτή, έχοντας κερδοφόρο αποτέλεσμα.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ