Αρχική ResourcesΣυνεντεύξεις Bufala Gelato: “Το Bufala Gelato είναι μια gelateria διαφορετική από τις άλλες, τόσο στο προϊόν όσο και στο στήσιμο”

Bufala Gelato: “Το Bufala Gelato είναι μια gelateria διαφορετική από τις άλλες, τόσο στο προϊόν όσο και στο στήσιμο”

σύνταξη magazine
0 σχόλια

Τα προϊόντα της αλυσίδας παράγονται καθημερινά στα εργαστήρια των καταστημάτων για να είναι πάντα φρέσκα και γευστικά. Η σύγχρονη gelateria με το φανατικό κοινό βάζει πάνω απ’ όλα την ποιότητα και τη γεύση και με το διαδραστικό της concept ανατρέπει όλα όσα ήξερε το κοινό για το φρέσκο παγωτό, τους συνδυασμούς και το σερβίρισμά του. Όπως άλλωστε τονίζει και ο κ. Αλέξης Κομματίδης, συνιδρυτής της Bufala Gelato: «Το παγωτό είναι ένα προϊόν με μεγάλο περιθώριο κέρδους και με τον τρόπο που το έχουμε δομήσει δεν μπορεί να το βρει κανείς σε άλλα είδη εστίασης. Το σύστημα franchise της Bufala Gelato είναι με τέτοιο τρόπο δομημένο ώστε ο franchisee να είναι ευχαριστημένος και να κερδίζει.»

 Συναντήσαμε τους ιδρυτές της Bufala Gelato στο εντυπωσιακό κατάστημα της Βουλιαγμένης, το 3ο κατά σειρά της αλυσίδας. Σε έναν χώρο που σου ανεβάζει τη διάθεση με το έντονο κίτρινο χρώμα, τους ήχους του εργαστηρίου και τις γλυκές μυρωδιές, συζητήσαμε για το ≪φαινόμενο≫ Bufala Gelato που δημιουργεί ουρές.

BUFALAGELATOstore

«Το κοινό μας εξέπληξε ευχάριστα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Για παράδειγμα, στο κατάστημα της Γλυφάδας, ενώ ανοίξαμε σε ένα σημείο με άμεσο ανταγωνισμό από εταιρείες που δραστηριοποιούνται χρόνια στον χώρο του παγωτού, δημιουργούνταν ουρές από την πρώτη μέρα, οι οποίες συνεχίζονται μέχρι και σήμερα! Μετά από 2 χρόνια λειτουργίας ο κόσμος εξακολουθεί να μας δείχνει την προτίμησή του, που σημαίνει ότι δεν πρόκειται για ένα αγκάλιασμα σε κάτι καινούριο απλά αλλά εκτίμηση του προϊόντος» τονίζει ο κ. Αλέξης Κομματίδης, συνιδρυτής του concept. Και αν αναρωτιέστε πού βασίζεται η αγάπη του κόσμου για τα προϊόντα της Bufala Gelato, η απάντηση είναι απλή. Στην επιλογή των ιδρυτών να προσφέρουν κάτι που δύσκολα βρίσκει στην αγορά ο καταναλωτής. Φρέσκο παγωτό ημέρας, υγιεινό και με ποιοτικές πρώτες ύλες. Οι Αλέξης Κομματίδης και Πάνος Ρούσσος, χάρη στην εμπειρία 24 ετών στον χώρο, υποστηρίζουν με επιτυχία και αποδοτικότητα το project, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της παραγωγής στη λιανική πώληση και προσφέροντας κάτι αληθινά ξεχωριστό.

Έχετε μια πολυετή εμπειρία στον χώρο της εστίασης. Το «Παραδοσιακό» αποτελεί «θρύλο», «σημαία» για τη Β. Ελλάδα. Εντούτοις δημιουργήσατε ένα νέο concept στο παγωτό, σε μια νέα κατηγορία. Πώς ξεκίνησε η ιδέα για το Bufala Gelato;

Στο Παραδοσιακό πάντα παρήγαμε και παγωτό, οπότε κάποια στιγμή αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε και ένα ξεχωριστό concept αποκλειστικά με το παγωτό μας. Η ιδέα ήταν να κάνουμε κάτι διαφορετικό, μιας και η αγορά του παγωτού στην Ελλάδα είναι μεγάλη. Έτσι, σκεφτήκαμε να παρουσιάσουμε ένα παγωτό που δεν υπήρχε στην αγορά, παγωτό με βουβαλίσιο γάλα. Και γεννήθηκε το Bufala Gelato! Βέβαια, καθώς το βουβαλίσιο γάλα δίνει ένα αρκετά ιδιαίτερο, μαστιχωτό παγωτό που απευθύνεται σε συγκεκριμένο target group, επιλέξαμε να εμπλουτίσουμε το concept και με παγωτό από αγελαδινό γάλα.

Bufala.buffle1

Τι σημαίνει Bufala Gelato;

Το Bufala Gelato είναι μια gelateria διαφορετική από τις άλλες, τόσο στο προϊόν όσο και στο στήσιμο. Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε καταστήματα με διαδραστικό χαρακτήρα, με πρωταγωνιστή το φρέσκο παγωτό που φτιάχνεται καθημερινά μέσα στα ανοιχτά εργαστήριά τους, προσαρμοσμένο στις γευστικές και ποσοτικές ανάγκες του κάθε καταστήματος. Άλλο κεντρικό στοιχείο αποτελεί η βάφλα με ζύμη απλή ή σοκολατένια, την οποία και αυτή την φτιάχνουμε εμείς, a la carte. Επίσης, έχουμε το φρέσκο χωνάκι παγωτού, το οποίο ψήνεται καθημερινά με φρέσκο μείγμα που παρασκευάζεται σε κάθε κατάστημα.

Bufala.buffle

Ποιες καινοτομίες έχετε εισάγει στην αγορά του παγωτού;

Το βουβαλίσιο παγωτό, που δεν υπήρχε στην αγορά με το κωδικολόγιο, τις γεύσεις και τον τρόπο που το παρουσιάσαμε εμείς. Επίσης, δεν υπήρχε το ice fit, τα vegan παγωτά και η buffle cone που μας έρχεται από το Hong Kong και έγινε viral χάρη στη γεύση και την παιχνιδιάρικη όψη της. Καινοτομούμε επίσης στον τρόπο διαχείρισης του παγωτού, στο ότι δηλαδή το κάθε κατάστημα μπορεί να φτιάχνει φρέσκο παγωτό ακριβώς στην ποσότητα που χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα χάρη στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας υπάρχει πλήρης έλεγχος της ποιότητας των προϊόντων.

Πώς εγγυάται η Bufala Gelato την εξελισιμότητα και τη διατηρησιμότητα του concept;

Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, στηριζόμαστε τόσο στην τεχνογνωσία μας όσο και στην ομάδα πίσω από τη Bufala Gelato. Είναι άνθρωποι που δε σταματούν να αναζητούν νέες γεύσεις και νέες τεχνολογίες στο παγωτό αλλά και νέα προϊόντα που θα το συνοδεύσουν. Επίσης, επενδύουμε σε κινήσεις marketing που συνάδουν πλήρως με την εποχή μας. Εξίσου σημαντικό είναι το οικονομικό στοιχείο. Εμείς, ως παραγωγοί, ήρθαμε για να για να δώσουμε την πρώτη ύλη ώστε να παραχθεί το τελικό προϊόν. Με αυτό τον τρόπο δώσαμε το όφελος της παραγωγής κατευθείαν στη λιανική και στον franchisee. Άρα τα περιθώρια κερδοφορίας είναι εντελώς διαφορετικά από ό,τι σε αντίστοιχα concept της αγοράς. Εξίσου πιο υψηλές είναι οι αποδόσεις επένδυσης, καθώς δεν υπάρχουν έξοδα ψύξης ή έξοδα μεσαζόντων και οι συνεργάτες μας παίρνουν την πρώτη ύλη στην πιο ανταγωνιστική τιμή της αγοράς. Με λίγα λόγια, ο franchisee της Bufala Gelato έχει την ευελιξία να παράγει αυτό που θέλει και ταυτόχρονα να κατεβάζει τη λιανική τιμή.

Πώς εξασφαλίζεται η ενιαία εικόνα, ποιότητα και εξυπηρέτηση σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας;

Πίσω από την Bufala Gelato υπάρχει μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων με τεχνογνωσία που διαμορφώνει την ενιαία εικόνα των καταστημάτων. Επίσης, υπάρχουν άνθρωποι της εταιρείας οι οποίοι βρίσκονται ανά πάσα στιγμή σε οποιοδήποτε κατάστημα και επισκέπτονται τους συνεργάτες μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να ελέγξουν την ποιότητα των προϊόντων, τη διαχείριση, το στήσιμο και τις συμπεριφορές. Χάρη στη μακροχρόνια εμπειρία μας είμαστε σε θέση να κατανοούμε πλήρως τις ανάγκες του franchisee και να του προσφέρουμε λύσεις πριν καν προκύψει κάποιο πρόβλημα.

BufalaGelato.spoons

Είναι το Bufala Gelato ιδανικό για franchising;

Απόλυτα! Το οικονομικό μοντέλο της Bufala Gelato στήθηκε εξ αρχής για να αναπτυχθεί μέσω franchising. Χαρακτηριστικό είναι το ότι επιλέξαμε το παγωτό να παράγεται μέσα στο ίδιο το κατάστημα, ώστε τα οικονομικά οφέλη να πηγαίνουν απ΄ ευθείας στον franchisee. Και φυσικά, χάρη στην εμπειρία μας ο franchisee θα ξεκινήσει τη νέα του επιχείρηση αποφεύγοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε εμείς στο παρελθόν και από τις οποίες πήραμε πολύτιμα μαθήματα.

BUFALAGELATO.service

Τι είδους εκπαίδευση και υποστήριξη παρέχετε στον μελλοντικό σας συνεργάτη;

Αρχικά ο franchisee και οι συνεργάτες του εκπαιδεύονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του καταστήματος και στη συνέχεια στο συμπεριφορικό κομμάτι. Αφού ανοίξει το δικό του Bufala Gelato, ο franchisee θα έχει διαρκή υποστήριξη, τόσο σε θέματα προϊοντικά και παραγωγικά όσο και στο στήσιμο, τη μηχανογράφηση, την τεχνολογία και την παρασκευή του παγωτού.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδιά σας και το όραμά σας ως εταιρεία;

Στοχεύουμε αρχικά σε μια υγιή ανάπτυξη στον ελλαδικό χώρο. Εφ’ όσον καταξιωθούμε εδώ, στόχος μας είναι να εξαπλωθούμε και στο εξωτερικό. Η Bufala Gelato έχει μεγάλη δυναμική και εμείς έχουμε τα μέσα για να το κάνουμε. Επίσης, όραμά μας είναι να δώσουμε μια νέα διάσταση στο παγωτό και να βγάλουμε την ενοχή από αυτό, εισάγοντας νέες ιδέες που εξελίσσουμε αυτό το διάστημα.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Έδρα: Νέο Ρύσιο, 57001 Θεσσαλονίκη
  • Tηλ: 210 6756200
  • Fax: 210 6752864
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης: THE FRANCHISE CO.
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος: 65 εως 150 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης: €158.000
  • Entry fee: €25.000
  • Royalties: 4%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή: 2% πανελλαδική και 2% τοπική
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Αριθμός Εταιρικών Καταστημάτων: 3
  • Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων: 3
  • Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising: 2016 / 2018
  • Προέλευση: Ελλάδα
  • Πακέτο Franchise:

    Το σύστημα franchise του Bufala Gelato είναι έτσι δομημένο ώστε να αποφέρει στον franchisee κέρδος και ικανοποίηση, αφού το οικονομικό μοντέλο της αλυσίδας στήθηκε εξ’ αρχής για franchising. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στα προιόντα των καταστημάτων, τα οποία πηγαίνουν από την παραγωγή απ’ ευθείας στην κατανάλωση, χωρίς δυσκολία στην τεχνογνωσία του προιόντος. Χάρη στις κλειδωμένες συνταγές και το αναλυτικό συνταγολόγιο, ο franchisee παράγει καθημερινά φρέσκο παγωτό, βάφλες και χωνάκια παγωτού ακριβώς στην ποσότητα που χρειάζεται, με μηχανήματα εύκολα στη διαχείριση, εκμηδενίζοντας την πιθανότητα λάθους.

    Ταυτόχρονα, η ισχυρή ομάδα marketing του Bufala Gelato φροντίζει ώστε κάθε κατάστημα να ενισχύει την εικόνα του μέσω στοχευμένων κινήσεων, διοργάνωση events και διαφοροποιημένη παρουσία στα social media.

    Βασισμένο στις αξίες ενσυναίσθηση, συνεργασία, αυτογνωσία, ακεραιότητα και υπευθυνότητα, το Bufala Gelato στηρίζει τον franchisee παρέχοντας μια ολοκληρωμένη ομάδα με τεχνογνωσία και όραμα για να ανοίξει τον δρόμο της επιτυχίας του νέου καταστήματος. Παράλληλα, οι συνεργάτες του Bufala Gelato και ο διευθυντής λειτουργίας, με τακτές επισκέψεις σε όλα τα σημεία, φροντίζουν για την εύρυθμη και ποιοτική πορεία των καταστημάτων, τόσο λειτουργικά όσο και προϊοντικά.

    Χάρη στη μακροχρόνια εμπειρία των franchisors, ο μελλοντικός franchisee του Bufala Gelato έχει όλες τις λύσεις ώστε να δημιουργήσει ένα κατάστημα αποδοτικό και με προοπτικές.

  • Eμπειρία franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee: Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Περισσότερες πληροφορίες:

    Πρόταση franchise Bufala Gelato

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ