Στο σημερινό δύσκολο οικονομικό περιβάλλον υπάρχουν οι ευκαιρίες για μια καλή και κερδοφόρα επένδυση. Οι ενδιαφερόμενοι franchisee θα πρέπει να ψάξουν πολύ καλά πριν προχωρήσουν σε μια επένδυση, τόσο τον franchisor, όσο και το παρελθόν του, την εμπειρία της εταιρείας στο χώρο που πρόκειται να επενδύσουν κ.λπ. Επίσης θα πρέπει να δούνε αναλυτικά τα κοστολόγια τόσο του καταστήματος όσο και μετέπειτα των α’ υλών και της τροφοδοσίας καθώς και τυχόν έξτρα fees διαφήμισης, διαχείρησης συστήματος κ.λπ.
Αλέξανδρος Δεδούκος Δ/νων Σύμβουλος της αλυσίδας καταστημάτων BubbleJelly
F.S.: Ποια είναι τα βασικά συστατικά και η φιλοσοφία του concept;
Α.Δ.: To concept βασίζεται σε ένα εντελώς νέο και καινοτόμο προϊόν για τη χώρα μας. Μπορεί η ζωή του σαν προϊόν να είναι εδώ και μερικές δεκαετίες, στην Ελλάδα όμως μετράει παρά μόνο κάτι μήνες.
F.S.: Τι νέο φέρνει στην αγορά η επιχειρηματική σας πρόταση; Ποια είναι τα σημεία διαφοροποίησης έναντι του ανταγωνισμού;
Α.Δ.: Η πρόταση των καταστημάτων BubbleJelly είναι η μόνη ισχυρή και ολοκληρωμένη πρόταση στο χώρο του Bubble Tea. Προσφέρουμε αυθεντικό bubble tea σε 3 γεύσεις φρέσκου τσαγιού, που συνδυάζονται με μια ποικιλία από 20 και πλέον σιρόπια καθώς και 15 φρουτένιες πέρλες, μαζί με 2 ποικιλίες ταπιόκα. Στα καταστήματα BubbleJelly ο πελάτης έχει την επιλογή να επιλέξει και milk tea –μια διαφοροποιημένη εκδοχή του bubble tea, όπου έχει μέσα και γάλα– και εδώ οι επιλογές είναι αρκετές με μια ποικιλία 20 εξωτικών και περίεργων γεύσεων.
F.S.: Κατά πόσο ανταποκρίνεται στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον και τα νέα καταναλωτικά πρότυπα που διαμορφώνονται;
Α.Δ.: Τα καταστήματα BubbleJelly είναι μια πολύ συμφέρουσα και οικονομική πρόταση για τους επιχειρηματίες. Η επένδυση είναι πολύ χαμηλή ενώ και η απόσβεση άμεση, με τα μεγάλα περιθώρια κέρδους που υπάρχουν. Από την άποψη του καταναλωτή, στα καταστήματα BubbleJelly θα μπορέσει ο καθένας να απολαύσει ένα οικονομικό φρέσκο ρόφημα, με τιμές που ξεκινάνε από μόλις 2€ για ένα ρόφημα 360ml.
F.S.: Βάσει της έρευνάς σας, ποια τα περιθώρια ανάπτυξης της συγκεκριμμένης αγοράς καθώς και του ίδιου του concept μέσα σε αυτή;
Α.Δ.: Με βάση τις έρευνές μας τόσο στην Ελληνική αγορά πριν αναπτύξουμε το concept, όσο και σε Ευρωπαϊκές αγορές που υπήρχαν ήδη καταστήματα με bubble tea, καταλήξαμε πως στην Ελλάδα το concept των BubbleJelly καταστημάτων, έτσι όπως το σχεδιάσαμε, θα ταιριάξει αρμονικά και θα έχει μια διαρκή ανάπτυξη για τα επόμενα χρόνια. Όντας πρωτοπόροι στην αγορά του προϊόντος και με 3 ενεργά καταστήματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ευελπιστούμε πως τα καταστήματα BubbleJelly θα είναι ο κυρίαρχος της αγοράς τα επόμενα χρόνια.
F.S.: Πώς έχει υποδεχθεί η αγορά την επιχειρηματική σας πρόταση; Ποια είναι η αντιμετώπιση και τα σχόλια του καταναλωτικού κοινού;
Α.Δ.: Το κοινό έχει αγκαλιάσει το προϊόν από την πρώτη στιγμή. Τόσο οι μικρές ηλικιακές ομάδες όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία. Μη ξεχνάμε πως βάση του concept που έχουμε σχεδιάσει, το target group μας είναι μια μεγάλη ηλικιακή ομάδα –από πολύ μικρές ηλικίες εως μεγαλύτερα άτομα και οικογένειες. Τα σχόλια που ακούγονται είναι υπέρ του αναμενόμενου θετικά, τόσο για τις πρωτόγνωρες γεύσεις στα ροφήματα που δοκιμάζουν για πρώτη φορά όσο και στις πολύ προσιτές τιμές που έχουν τα καταστήματα BubbleJelly.
F.S.: Τι σας ώθησε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω franchising; Ποια είναι τα ισχυρά σημεία του ίδιου του franchise concept;
Α.Δ.: Η ανάπτυξη μέσω franchise με τους κατάλληλους συνεργάτες-franchisee εγγυάται πως το δίκτυο καταστημάτων BubbleJelly θα είναι ισχυρό και η ποιότητα σταθερή σε όλα τα καταστήματα. Μέσω franchise, δίνουμε την ευκαιρία σε νέους και φιλόδοξους επιχειρηματίες να αναπτύξουν μια καινοτόμα επιχείρηση κάτω από το brandname BubbleJelly, με μια χαμηλού κόστους επένδυση. Προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο υποστήριξης και υπηρεσιών, τόσο πριν το άνοιγμα του καταστήματος όσο και κατά τη διάρκεια. Τα ισχυρά σημάδια του franchise των καταστημάτων BubbleJelly είναι η εμπειρία της μητρικής εταιρείας “FrozenBAR” στο χώρο της εστίασης γενικότερα αλλά και του franchise ειδικότερα, με άλλα δυνατά brandname που κατέχει. Η πλήρη τεχνογνωσία του προϊόντος καθώς και ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός κάλυψης όλων των καταστημάτων λειτουργούν ως εχέγγυα για την ομαλή λειτουργία όλου του δικτύου BubbleJelly.
F.S.: Ποιο είναι το προφίλ του υποψήφιου franchisee στον οποίο απευθύνεστε και ποιες δεξιότητες και εμπειρίες πρέπει να κατέχει;
Α.Δ.: Κάθε επιχειρηματίας δυνατός και ενθουσιώδης, είναι μέσα στους υποψηφίους που κοιτάμε. Σίγουρα προηγούμενη εμπειρία με την εστίαση γενικότερα θα αποτελούσε ένα πλεονέκτημα.
F.S.: Για ποιο λόγο θα πρέπει να επιλέξει την πρότασή σας κάποιος δυνητικός επενδυτής/franchisee; Ποια είναι τα οφέλη και ποιες οι ευκαιρίες;
Α.Δ.: Όπως προείπαμε, η πρόταση των καταστημάτων BubbleJelly είναι η μόνη ολοκληρωμένη στο χώρο του Bubble Tea. Τα καταστήματα BubbleJelly πέρα από το bubble tea, προσφέρουν και άλλα προϊόντα, όλα με ποιοτικές α’ ύλες της μητρικής εταιρείας FrozenBAR. Η πρόταση της BubbleJelly έχει μελετηθεί πριν εισαχθεί στην αγορά της Ελλάδος με σκοπό τα μέγιστα οφέλη των franchisee. Το τεράστιο περιθώριο κέρδους, η άμεση παράδοση εμπορευμάτων, η συνεχής υποστήριξη είναι μερικά από τα οφέλη.
F.S.: Τι περιλαμβάνουν τα πλάνα της ανάπτυξής σας κατά το προσεχές χρονικό διάστημα; Υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές της χώρας στις οποίες ενδιαφέρεστε να αναπτυχθείτε άμεσα; Εάν ναι, ποιες είναι αυτές;
Α.Δ.: Το πλάνο ανάπτυξης, ύστερα από τα καταστήματα σε Ερέτρια,Πτολεμαϊδα και Θεσσαλονίκη, περιλαμβάνει αστικά κέντρα για all season καταστήματα καθώς και τουριστικά σημεία για την επόμενη σεζόν. Εστιάζουμε το ενδιαφέρον μας σε franchisees που ενδιαφέρονται στην Αθήνα καθώς και σε τουριστικά κέντρα.
F.S.: Τι κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να προσέξουν οι νέοι franchisors και franchisees στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον;
Α.Δ.: Στο σημερινό δύσκολο οικονομικό περιβάλλον υπάρχουν οι ευκαιρίες για μια καλή και κερδοφόρα επένδυση. Οι ενδιαφερόμενοι franchisee θα πρέπει να ψάξουν πολύ καλά πριν προχωρήσουν σε μια επένδυση, τόσο τον franchisor, όσο και το παρελθόν του, την εμπειρία της εταιρείας στο χώρο που πρόκειται να επενδύσουν κ.λπ. Επίσης θα πρέπει να δούνε αναλυτικά τα κοστολόγια τόσο του καταστήματος όσο και μετέπειτα των α’ υλών και της τροφοδοσίας καθώς και τυχόν έξτρα fees διαφήμισης, διαχείρησης συστήματος κ.λπ. Δυστυχώς, λόγω και της κατάστασης, τα τελευταία χρόνια έχουμε πέσει μάρτυρες πολλών εταιρειών – φούσκα. Οπότε θέλει πολύ μεγάλη προσοχή που επενδύουν οι franchisees τα κεφάλαιά τους.