Η αλυσίδα BANY’S ACCESSORIES συνιστά μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες στον κλάδο του γυναικείου αξεσουάρ. Το μυστικό επιτυχίας του δικτύου είναι η συνεχής ενημέρωση για τις τάσεις της μόδας καθώς και το επίπεδο επικοινωνίας και διαφήμισης που έχει προσεγγίσει.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
Ο κύριος Παναγιώτης Μπαϊμπουτλίδης, Υπεύθυνος Ανάπτυξης των BANY’S ACCESSORIES, μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS για τη μέχρι σήμερα πορεία του δικτύου, καθώς και για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας: «Όταν το 1999 ξεκινήσαμε την προσπάθεια με την ίδρυση των BANY’S ACCESSORIES, αφήνοντας το εμπόριο ενδυμάτων, ξέραμε ότι μια νέα εποχή άρχιζε για εμάς.
Μια εποχή όπου έπρεπε να συνδυάσουμε τη 40χρονη και πλέον εμπειρία μας στο εμπόριο με τους νέους τρόπους και επιλογές που η νέα εποχή απαιτούσε. Με την ίδρυση των δύο εταιρικών μας καταστημάτων στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά (Κερατσίνι, Αμφιάλη ) ξεκινήσαμε την πορεία μας στο χώρο του γυναικείου αξεσουάρ. Σύντομα η ανάγκη επέκτασης ήταν επιτακτική.
Οι επιλογές μας ήταν δύο: είτε να ανοίξουμε άλλο εταιρικό κατάστημα είτε να δώσουμε την επωνυμία μας σε κάποιο συνεργάτη μέσω franchising. Προτιμήσαμε τη δεύτερη επιλογή γιατί η ανάπτυξή μας μέσω franchising έδινε την ευκαιρία για επέκταση του ονόματός μας με πιο γρήγορο ρυθμό από την κλασική μέθοδο ανάπτυξης, μειώνοντας ταυτόχρονα την οικονομική μας επιβάρυνση και ανασφάλεια. Βέβαια η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών αποτελεί κομβικό σημείο για την υγιή ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Για εμάς ο συνεργάτης είναι πάνω από όλα συνοδοιπόρος στο κοινό μας όραμα για την άνοδο και παγίωση της εταιρείας μας. Για το λόγο αυτόν η επιλογή των συνεργατών μας γίνεται κυρίως στη βάση ποιοτικών και όχι ποσοτικών χαρακτηριστικών. Όταν όμως καταλήξουμε σε κάποιο συνεργάτη, έχει την πλήρη και συνεχή υποστήριξη μας τόσο σε πρακτικό επίπεδο όσο και στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Παράλληλα εξίσου σημαντική παράμετρος ιδιαίτερα για τον κλάδο μας, είναι η σωστή επιλογή του προϊόντος.
Ο κλάδος του γυναικείου αξεσουάρ είναι αρκετά απαιτητικός, οι τάσεις της μόδας επιβάλλουν συνεχή ενημέρωση ώστε το προϊόν μας να είναι ανταγωνιστικό και μοντέρνο. Σε αυτή την πρόκληση η απάντηση της εταιρείας μας είναι η συνεχής ενημέρωση για τις νέες τάσεις στη μόδα και κατ’ επέκταση στον κλάδο μας. Τα συνεχή ταξίδια στο εξωτερικό και οι επισκέψεις εξειδικευμένης ομάδας της εταιρείας μας σε διάφορους οίκους, εγγυώνται τα καλύτερα αποτελέσματα για εμάς και τους πελάτες μας. Οι σκέψεις για επέκταση και ενίσχυση του υφιστάμενου δικτύου δεν σταματούν στο παρόν στάδιο των ήδη υφισταμένων καταστημάτων. Βραχυπρόθεσμος στόχος της εταιρείας μας είναι η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας κατά τέτοιο τρόπο που ως το τέλος του 2005 να μετρά 40 καταστήματα. Προοπτική απόλυτα ρεαλιστική λαμβάνοντας υπόψη την παγίωσή μας στην δύσκολη ελληνική αγορά και τις προτάσεις για συνεργασία που φθάνουν καθημερινά στην εταιρεία μας. Στόχος μας βέβαια, πέρα από την αύξηση των καταστημάτων μας, είναι η ταυτόχρονη εξέλιξη της προϊοντικής μας γκάμας καθώς και η περαιτέρω ποιοτική αναβάθμισή της».