«Δραστηριοποιούμαστε στον δυναμικό χώρο της ομορφιάς με εξειδικευμένη υπηρεσία και brand name συνυφασμένο με την ποιότητα, το «glamour» και το prestige.Τι πιο ασφαλές λοιπόν για κάποιον υποψήφιο που ζητάει σιγουριά στην επένδυσή του;»
Συνέντευξη με τον κ. Νικόλα Αγγελόπουλο, συνιδρυτή της ANGELOPOULOS HAIR COMPANY
Ο… αέρας του Hollywood στα μαλλιά, τη ζωή και στο… franchise! Η ANGELOPOULOS HAIR COMPANY ή αλλιώς ο «ναός της κερατίνης» όπως την αποκαλούν στην αγορά, εισέρχεται στο franchising, μεταφέρει την τεχνογνωσία, προσφέρει το ισχυρό brand name της και συνθέτει μια επιχειρηματική πρόταση άκρως δελεαστική! Ο Νικόλας Αγγελόπουλος, όπου μαζί με τον αδερφό του Ιωάννη «δημιούργησαν» την αλυσίδα, μας αφηγείται την ιστορία πίσω από τα δημοφιλή κομμωτήρια και την εξειδικευμένη θεραπεία λείανσης που έχει κατακλύσει την αγορά! Σήμερα, η… Brazilian Keratin treatment -με το δικό της φανατικό κοινό που συνεχώς αυξάνεται- μετατρέπεται στη βασική υπηρεσία ενός franchise concept που ήρθε να ανανεώσει το χώρο του franchising και των υπηρεσιών ομορφιάς!
FS: ANGELOPOULOS HAIR COMPANY. Πώς ξεκίνησαν όλα λοιπόν;
Ν.Α: Ήταν Σεπτέμβριος του 1997, όταν το πρώτο κατάστημα με το όνομα «ANGELOPOULOS HAIR COMPANY» στην Κηφισιά υποδέχθηκε το κοινό. Μαζί με τον αδελφό μου τον Ιωάννη μόλις είχαμε τελειώσει τις σπουδές κομμωτικής στην Αγγλία και έχοντας ήδη εμπειρία σε μεγάλα «σαλόνια» της Αγγλίας και της Ολλανδίας αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το βήμα. Απευθυνθήκαμε σε ένα κοινό απαιτητικό και με τις ποιοτικές υπηρεσίες μας, την προσωπική εξυπηρέτηση και την αγοραστική εμπειρία που προσφέρουμε το κερδίσαμε και εδραιωθήκαμε στην αγορά. Δεν επαναπαυθήκαμε όμως καθώς για εμάς η κομμωτική είναι τέχνη γι’ αυτό και παρακολουθούμε συνεχώς σεμινάρια σχετικά με τις τάσεις και τις νέες τεχνικές, ενώ παράλληλα φροντίζουμε για τη συνεχή κατάρτισή μας σχετικά με τη διοίκηση, οργάνωση και ανάπτυξη της δραστηριότητάς μας.
H τεχνογνωσία μας στις θεραπείες κερατίνης αναγνωρίζεται ως μια από τις πιο εξειδικευμένες παγκοσμίως
FS: Η αγάπη σας βέβαια για την κομμωτική δεν είναι καθόλου τυχαία…
Ν.Α:Ακριβώς. Και οι δύο γονείς μας ήταν κομμωτές και μάλιστα με λαμπρή σταδιοδρομία και σπουδαίο πελατολόγιο. Για την ιστορία, θα ήθελα να πω ότι οι γονείς μας είχαν τελειώσει την εποχή εκείνη- ανάμεσα σε ελάχιστους στην Ελλάδα- τη σχολή και την ακαδημία της Λωζάνης στην Ελβετία. Ουσιαστικά λοιπόν, όλα ξεκίνησαν από τον Χρήστο και την Τζούλη Αγγελοπούλου όταν άνοιξαν το πρώτο κομμωτήριο στο κέντρο της Αθήνας με την επωνυμία «Κομμώσεις Αγγελόπουλος». Επίσης ο πατέρας μας έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ κουρέματος το 1976, κουρεύοντας 270 άτομα σε 97 συνεχόμενες ώρες, ρεκόρ που ακόμα δεν έχει κατατριφθεί και παραμένει ελληνικό. Όπως καταλαβαίνετε μεγαλώνοντας με αυτά τα πρότυπα, η κομμωτική ήταν για εμάς η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων.
FS: 2008 και η καινοτομία της Brazilian Keratin treatment (BKT) έρχεται μέσα από εσάς στην ελληνική αγορά. Πώς πήρατε αυτή την απόφαση;
Ν.Α: Το ανήσυχο πνεύμα μας και η διαρκής αναζήτηση για καλύτερες υπηρεσίες μας έφερε μπροστά, με ένα προϊόν άγνωστο μέχρι τότε στην Ελλάδα την εποχή εκείνη. Από την αρχή όμως συνειδητοποιήσαμε τη δύναμη που θα έχει αυτό το προϊόν στο ελληνικό κοινό, κυρίως λόγω της μεσογειακής υφής της τρίχας τόσο της γυναίκας όσο και του άνδρα. Άν και στις αρχές το κόστος της θεραπείας ήταν υψηλό δεν αποθαρρυνθήκαμε, δεν τα παρατήσαμε, πιστέψαμε σε αυτό που κάναμε και μετά από 8 χρόνια μπορώ να πω με σιγουριά ότι η τεχνογνωσία μας επάνω στις θεραπείες και κυρίως της κερατίνης αναγνωρίζεται ανάμεσα στις πιο εξειδικευμένες παγκοσμίως. Σήμερα πλέον στα καταστήματά μας εφαρμόζουμε 15 διαφορετικές brazilian keratin treatments ιδανικές για όλους τους τύπους μαλλιών.
FS: Και σήμερα λοιπόν μιλάμε για 9 εξειδικευμένα καταστήματα
Ν.Α: Ναι και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. 8 εξειδικευμένα καταστήματα στην Αττική, 1 στη Μύκονο, ενώ ετοιμάζονται και νέα καταστήματα που θα λειτουργήσουν τους επόμενους μήνες.
FS: Πού θα λέγατε ότι οφείλεται κατά βάση αυτή η επιτυχία;
Ν.Α: Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου στις θεραπείες μας είναι σίγουρα ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία. Αναμφισβήτητα όμως ο καταλυτικός παράγοντας είναι τα ίδια μας τα προϊόντα και ο εξειδικευμένος τρόπος που τα δουλεύουμε. Ποιός ή ποιά δεν θα ήθελε να έχει υγιή, όμορφα, λαμπερά μαλλιά και να μπορεί να τα φτιάχνει τόσο εύκολα σπίτι του-της και να είναι σαν να έχει επισκεφθεί το κομμωτήριο. Άλλωστε ό, τι και να πω εγώ, η επιτυχία της ANGELOPOULOS HAIR COMPANY επιβεβαιώνεται από τα ίδια τα έργα, την πορεία μας και την αγάπη του κόσμου .
FS: Δραστηριοποιείστε σε μια αγορά που είναι έντονα ανταγωνιστική και σε επίπεδο τιμών και σε επίπεδο υπηρεσιών. Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τη δική σας πρόταση;
Ν.Α: Εμείς δεν κάνουμε μόνο ωραία μαλλιά για μια έξοδο ή μια εκδήλωση.Εμείς φτιάχνουμε υγιή, όμορφα, λαμπερά μαλλιά ευκολοχτένιστα, με μοναδικές θεραπείες και αποτελέσματα που διαρκούν ακόμα και μετά από πέντε μήνες. Το σημαντικό είναι πως αυτό γίνεται εύκολα -μετά από τόσο καιρό πλέον- και ακούραστα για τον πελάτη. Έτσι δικαιώνονται για την απόφασή τους να μας εμπιστευτούν. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το brand πλέον θεωρείται κυρίαρχο στον χώρο των θεραπειών κερατίνης.
FS: Ο νέος συνεργάτης θα μπορεί να ανοίξει κατάστημα αποκλειστικά με θεραπείες κερατίνης ή και με γκάμα υπηρεσιών;
N.A: Ναι μεν έχουμε ταυτιστεί με το Brazilian keratin treatment και έχουμε καθιερωθεί ως τα πλέον εξειδικευμένα κομμωτήρια για θεραπείες κερατίνης αλλά ουσιαστικά είμαστε αλυσίδα κομμωτηρίων που παρέχουμε όλες τις υπηρεσίες. Άλλωστε όταν ο πελάτης εμπιστεύεται το brand, τότε είναι έτοιμος για όλα. Ξέρει ότι μπορεί να αφεθεί στα χέρια σου. Αυτό που θα το προτείνεις, θα το ακούσει και θα το κάνει.Όπως δουλεύουμε λοιπον στους δικούς μας χώρους, πλαισιώνοντας με διάφορες υπηρεσίες τον πελάτη που έρχεται αρχικά για μια θεραπεία κερατίνης και στη συνέχεια εντάσσεται στο σταθερό μας πελατολόγιο, έτσι θα δείξουμε και στους συνεργάτες μας πώς να αξιοποιούν όλη τη γκαμα κομμωτηριακών υπηρεσιών, κερδίζοντας πιστό πελατολόγιο με επακόλουθο μεγαλύτερο τζίρο με λιγότερο κόπο.
Όταν ο πελάτης εμπιστεύεται το brand, τότε είναι έτοιμος για όλα. Ξέρει ότι μπορεί να αφεθεί στα χέρια σου.
FS: Ο υποψήφιος franchisee είναι απαραίτητο να προέρχεται από το χώρο της κομμωτικής;
Ν.Α: Ο πατέρας μου έλεγε, «καλύτερα ένας επιτυχημένος λούστρος παρά ένας αποτυχημένος επιστήμονας». Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι οποιοσδήποτε αγαπήσει αυτό που κάνει θα το κάνει καλά και μάλιστα πολύ καλύτερα απο κάποιον άλλον που απλά θα το κάνει επειδή έτυχε ή έπρεπε. Για εμάς προέχει το ήθος και η θέληση για πρόοδο και εργασία, ό,τι ακριβώς πρεσβεύει και η Angelopoulos hair company. Φυσικά εάν ο υποψήφιος είναι του χώρου και γνώστης του αντικειμένου είναι επόμενο να του είναι όλα πιο εύκολα. Θα μπορεί επίσης να μειώσει και τα έξοδα του προσωπικού εάν επιθυμήσει να βάλει προσωπική εργασία. Από την άλλη δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να γνωρίζει την κομμωτική. Εμείς από πλευράς μας θα του δώσουμε όλα τα εφόδια ώστε να μπορεί να ελέγχει αποτελεσματικά την ομάδα εργασίας του.
FS: Αν ήσαστε εσείς στη θέση του υποψηφίου franchisee, τι θα ήταν αυτό που θα σας έκανε να επενδύσετε στο franchise concept της Angelopoulos Hair Company;
Ν.Α: Όπως σας ανέφερα η υψηλή τεχνογνωσία μας, το εδραιωμένο brand , η εξειδικευμένη υπηρεσία μας που είναι δημοφιλής και απαραίτητη για μεγάλη μερίδα καταναλωτών και η υψηλή κερδοφορία μας είναι βασικά σημεία που μας κάνουν μια υγιή επιχείρηση στον χώρο με δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης και συνεργασιών. Τα περιθώρια κέρδους για τους συνεργάτες είναι υψηλά, δεδομένου ότι πρόκειται για μια επιχειρηματική πρόταση με χαμηλά λειτουργικά έξοδα, σταθερή ζήτηση και δυνατότητα συμπληρωματικών πωλήσεων -τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων- που μεγιστοποιούν την κερδοφορία κάθε καταστήματος. Επίσης μην ξεχνάμε ότι δραστηριοποιούμαστε στον δυναμικό χώρο της ομορφιάς με εξειδικευμένη υπηρεσία, προσφέροντας ένα brand name συνυφασμένο με την ποιότητα, το «glamour» θα λέγαμε και το prestige.Τι πιο ασφαλές λοιπόν και σίγουρο για κάποιον υποψήφιο που ζητάει σιγουριά στην επένδυσή του.
FS: Αν περιγράφατε μέσα σε λίγες λέξεις τη φιλοσοφία και το όραμα της αλυσίδας, ποιες θα ήταν αυτές;
Ν.Α: Ήθος, εργατικότητα, ανάπτυξη, καινοτομία, τεχνολογία προϊόντων. Στο μέλλον είμαστε σίγουροι ότι πανελλαδικά θα μιλάνε για εμάς με τα καλύτερα λόγια και θα απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας
{gallery}ANGELOPOULOS HAIR COMPANY{/gallery}