Αρχική ResourcesΆρθρα Ο ρόλος των aggregators στο μέλλον της εστίασης
Ο ρόλος των aggregators στο μέλλον της εστίασης

Ο ρόλος των aggregators στο μέλλον της εστίασης

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η ομιλία του Παναγιώτη Ρουσόπουλου στα στελέχη πωλήσεων των aggregators αποτέλεσε ορόσημο για τον κλάδο της εστίασης, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στον χώρο των aggregators και της online παραγγελίας.

Εστίαση 2025: Ένα νέο ανταγωνιστικό πεδίο

Ο Παναγιώτης Ρουσόπουλος ανέδειξε τις ραγδαίες αλλαγές στον κλάδο της εστίασης, με την τεχνολογία και τις πλατφόρμες παράδοσης φαγητού να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο.

“Το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Οι aggregators αποτελούν στρατηγική επιλογή ή ένα αναγκαίο κακό;
Η απάντηση είναι πολυδιάστατη. Βρίσκεται στην ικανότητα κάθε επιχείρησης να επαναπροσδιορίσει το επιχειρηματικό της μοντέλο, να αξιοποιήσει τα δεδομένα της με έξυπνο τρόπο, να χτίσει σχέσεις πιστότητας με τους πελάτες της και, πάνω απ’ όλα, να διαφοροποιηθεί σε μια διαρκώς εξελισσόμενη αγορά.” επισημαίνει ο κύριος Ρουσόπουλος.

Τα νέα δεδομένα στην αγορά

Με δεδομένη τη στροφή του καταναλωτή προς τις ευκολίες που προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες, ο Παναγιώτης Ρουσόπουλος εστίασε σε τρεις βασικούς παράγοντες που πρέπει να αποτελέσουν στρατηγική προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση εστίασης:

  • Η αξιοποίηση των aggregators ώστε να έχουν πρόσβαση σε ευρύτερο πελατολόγιο και να αυξήσουν τις πωλήσεις.
  • Η διαχείριση των προκλήσεων από τις προμήθειες των πλατφορμών, που αγγίζουν το 22%-24% του τζίρου, απαιτεί μια συνολική αναδιάρθρωση του επιχειρηματικού μοντέλου και του κόστους.
  • Η ανάπτυξη στρατηγικών πιστότητας και brand equity, ώστε να αποφευχθεί η πλήρης εξάρτηση από τα εργαλεία προώθησης των aggregators.

Το μέλλον της εστίασης & o ρόλος των aggregators

Με την αγορά να γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, οι aggregators και οι συνεργάτες τους καλούνται να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές, όπως:

  • Προσαρμογή στο νέο καταναλωτικό προφίλ – Ταχύτητα, ποικιλία και αξιοπιστία είναι βασικές απαιτήσεις.
  • Διαφοροποίηση μέσω premium υπηρεσιών και βελτιωμένης εμπειρίας χρήστη.
  • Στρατηγικές συνεργασίες που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στα εστιατόρια πέρα από την απλή παράδοση φαγητού.

Η ομιλία κατέληξε στο ότι η προσαρμογή και η ευελιξία θα είναι τα βασικά συστατικά για την επιτυχία στην εστίαση του 2025. Οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν σε καινοτόμες λύσεις, data-driven αποφάσεις και εμπειρίες πελατών υψηλού επιπέδου, θα είναι εκείνες που θα ηγηθούν της αγοράς.

Το ζήτημα της σχέσης με τον καταναλωτή βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διατήρησης του ελέγχου από τα εστιατόρια και τις επιχειρήσεις εστίασης. Η πραγματική πρόκληση για τα καταστήματα και τους aggregators είναι η ανάπτυξη ενός μοντέλου συνεργατικής διαχείρισης των πελατών, όπου οι επιχειρήσεις θα διατηρούν τη μοναδική τους ταυτότητα και θα ενισχύουν τη σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές τους.

Η δυναμική αυτή αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τις πλατφόρμες online παραγγελίας, καθιστώντας τις περισσότερο συνεταίρους στη δημιουργία αξίας για τον τελικό πελάτη. Έτσι, η αγορά μετασχηματίζεται και το επιχειρηματικό μοντέλο επανακαθορίζεται, με στόχο τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των επιχειρήσεων εστίασης.

H ομιλία του κυρίου Παναγιώτη Ρουσόπουλου για τους aggregators.

Κλείνοντας ο Παναγιώτης Ρουσόπουλος επιστρέφοντας στη αρχική ερώτηση καταλήγει ότι οι aggregators δεν είναι ένα αναγκαίο κακό αλλά αποτελούν στρατηγική επιλογή και αν αξιοποιηθούν με τον κατάλληλο τρόπο από τον κλάδο μπορούν να  αναδεικνύονται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα! Καθώς συνδυαστικά μπορούν να προσφέρουν:

  • Πρόσβαση σε Ευρύτερο Πελατολόγιο
  • Αύξηση Πωλήσεων
  • Χαμηλότερο Αρχικό Κόστος Μάρκετινγκ
  • Ευκολία και Τεχνολογία
  • Άμεση Παρουσία στο Διαδίκτυο
  • Ευελιξία στις Προσφορές
  • Αξιοποίηση Δεδομένων
  • Βελτίωση Φήμης μέσω Κριτικών
  • Ενίσχυση Επώνυμης Παρουσίας
  • Δυνατότητα Εξοικονόμησης Πόρων

Αρκεί οι επιχειρήσεις εστίασης να προσαρμόσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο, ώστε να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές ευκαιρίες χωρίς να χάσουν τον έλεγχο της σχέσης με τον πελάτη.

Η αγορά της εστίασης αλλάζει ραγδαία, και οι aggregators καλούνται – προς αμοιβαίο όφελος – να στηρίξουν τους συνεργάτες τους στη μετάβαση προς ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, που θα συνδυάζει τις δυνατότητες της ψηφιακής εποχής με τη διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ