Στο Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι «κάνουν πάρτι» όλοι οι λαχταριστοί ψαρομεζέδες που μας χαρίζει η θάλασσα. Ψαροκεφτέδες με γαλέο, μπακαλιάρο και φρέσκα μυρωδικά, γαρίδες πανέ, ολόφρεσκος γαύρος ή αθερίνα, όλα σερβιρισμένα «στο χέρι» σε βολικά και παιχνιδιάρικα χωνάκια, που μπορούν να συνοδευτούν με σως ταρτάρ, sweet chili, ή σκορδαλιά! Κάθε μπουκιά μυρίζει θάλασσα και σε ταξιδεύει σε καλοκαιρινούς προορισμούς.
Ανοίγοντας… πανιά σε όλη την Ελλάδα
Η αγάπη του κόσμου, η ανάγκη να καλυφθεί η υφιστάμενη ζήτηση του καταστήματος και σε άλλες περιοχές, η συνειδητοποίηση των τεράστιων δυνατοτήτων που έχει η αγορά του fish street food στην Ελλάδα που ακόμα παραμένει ανεκμετάλλευτη, ώθησε την ομάδα του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι να αναπτυχθεί μέσω franchising πανελλαδικά.
Το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και πρωτότυπο concept στον χώρο του street food με:
- Πολλαπλά profit centers. Για εύκολα και γρήγορα γεύματα με κορυφαία ποιότητα και γεύση που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα θαλασσινών και ψαρικών, το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι παρέχει έναν πρωτότυπο συνδυασμό εστιατορίου, delivery και take away μοναδικό στο συγκεκριμένο είδος σίτισης.
- Fast Start-up & Easy Opening. Με εύκολο σχεδιασμό καταστήματος, σαφείς οδηγίες franchise, αναλυτικά εγχειρίδια λειτουργίας, συνταγολόγια και εκπαίδευση του προσωπικού, το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, επιτυγχάνει την ομαλή λειτουργία και πλήρη συνοχή μεταξύ των καταστημάτων franchise, εξασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα σε κάθε περίπτωση.
- Ευελιξία. Με ένα μοντέλο franchise που προσαρμόζεται σε κάθε αγορά, το Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι μπορεί να υλοποιηθεί σε μεγάλα ή και πιο μικρά καταστήματα, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περιοχής.
- Εκπαίδευση & Συνεχή Υποστήριξη. Μπαίνοντας στην οικογένεια του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, ο συνεργάτης εντάσσεται σε ένα πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 εβδομάδων, ώστε να διασφαλιστεί η ενσωμάτωση κρίσιμων στοιχείων για την επιτυχία του concept.
- Design Καταστήματος. Η διαρρύθμιση του Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι έχει μελετηθεί ώστε να εξυπηρετεί και να διευκολύνει τις λειτουργίες για το προσωπικό και τους πελάτες, οδηγώντας σε μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
- Εύρεση & Επιλογή καταλληλότερου σημείου. Πραγματοποιείται έρευνα για κάθε νέο franchisee λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές δυνατότητες της νέας επιχείρησης, την περιοχή και τον πιθανό ανταγωνισμό στην τοπική αγορά, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα.
- Αποκλειστικότητα περιοχής. Κάθε τοποθεσία σχεδιάζεται βάσει ορισμένων κριτηρίων (δημογραφικά χαρακτηριστικά, αγοραστική δύναμη κ.λπ.) έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη επισκεψιμότητα πελατών κάθε ώρα της ημέρας.
Για να αποκτήσεις το δικό σου Ζήσης – Ψαράκι στο Χωνάκι, μπες εδώ.