Σημαντικές εξελίξεις στον χώρο του street food, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Vivartia αναμένεται να ολοκληρώσει την εξαγοράς του 60% της Jackaroo, στα τέλη Φεβρουαρίου. Η συμφωνία, που αφορά τη στρατηγική επέκτασης του ομίλου στην εστίαση, ακολουθεί διαπραγματεύσεις που ξεκίνησαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και την υπογραφή προσυμφώνου τον Νοέμβριο.
Ο ιδρυτής Μιχάλης Ματζουράνης παραμένει μέτοχος μειοψηφίας, διατηρώντας τον έλεγχο του management, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη το due diligence για την ολοκλήρωση της εξαγοράς. Παράλληλα, οι εταιρείες που διαχειρίζονταν τα πέντε καταστήματα της αλυσίδας συγχωνεύθηκαν στην ΙΚΕ Red Meat, η οποία θα λειτουργήσει ως όχημα της συμφωνίας.
Jackaroo: Η πορεία της στο street food
Η πορεία της Jackaroo ξεκίνησε το 2018, όταν ο Μιχάλης Ματζουράνης, επηρεασμένος από την κουλτούρα του αμερικανικού street food, δημιούργησε μια value for money πρόταση στον Πειραιά. Η αλυσίδα έγινε γρήγορα δημοφιλής, κυρίως στις νεότερες ηλικιακές ομάδες, λόγω της προσιτής τιμής και της ποιότητάς της.
Αν και η Jackaroo ξεκίνησε ως αλυσίδα burger, μετά την πανδημία προσανατολίστηκε προς το κοτόπουλο, με αποτέλεσμα το 70% των παραγγελιών να αφορά πλέον πιάτα με κοτόπουλο. Αυτή η αλλαγή την οδήγησε να χαρακτηριστεί από πολλούς ως τα «ελληνικά KFC». Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει να σημειώνει εντυπωσιακές επιδόσεις στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, με συνεχόμενα ρεκόρ πωλήσεων μέσω των delivery πλατφορμών
Η σταθερά ανοδική της πορεία δεν πέρασε απαρατήρητη από τον όμιλο Vivartia, ο οποίος, στο πλαίσιο της στρατηγικής του για στήριξη της καινοτομίας και ανάπτυξη στον κλάδο της εστίασης, προχωρά στην εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου. Η συμφωνία αυτή αναμένεται να δώσει νέα δυναμική στα αναπτυξιακά σχέδια της αλυσίδας.
Vivartia- Jackaroo: Επέκταση σε νέες αγορές
Ήδη δρομολογείται η δημιουργία νέου καταστήματος στην Αγία Παρασκευή, το οποίο προβλέπεται να ανοίξει μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Παράλληλα, στα πλάνα της Jackaroo βρίσκεται και η επέκτασή της στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της σε αγορές με έντονη φοιτητική και τουριστική κίνηση, όπως αυτές που προσελκύουν καταναλωτές ηλικίας 16-25 ετών.
Με την υποστήριξη της Vivartia, η Jackaroo μπαίνει σε μια νέα φάση ανάπτυξης, εδραιώνοντας τη θέση της ως μία από τις πιο επιτυχημένες αλυσίδες street food στην ελληνική αγορά.