Αρχική Νέα Τριπλή διάκριση στα φετινά Loyalty Awards για την Μασούτης Α.Ε.
Τριπλή διάκριση στα φετινά Loyalty Awards για την Μασούτης Α.Ε.

Τριπλή διάκριση στα φετινά Loyalty Awards για την Μασούτης Α.Ε.

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. απέσπασε 3 σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Loyalty Awards, σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών και της αναβαθμισμένης εμπειρίας που προσφέρει στους καταναλωτές.
Η εταιρεία επιβραβεύτηκε για τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της, αναδεικνύοντας την επιχειρηματική αριστεία μέσα από τα επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας που κέρδισαν τις εντυπώσεις του κοινού, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστικών προγραμμάτων.

Με ένα Gold, ένα Silver και ένα Bronze Αward επιβραβεύτηκε στα Loyalty Awards 2024

μασούτης

Συγκεκριμένα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. κατέκτησε:

  • Gold βραβείοστην ενότητα Best Use of CRM για το Mas- Personalization. Πρόκειται για μια καινοτόμα υλοποίηση προσωποποιημένων ενεργειών που στηρίζονται σε σύνθετες τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας καταναλωτικών συμπεριφορών.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Data/ Customer Analytics για το Mas-Churn & Early Warning. Πρόκειται για ένα έργο που περιλαμβάνει ανάλυση σε βάθος των δεδομένων πωλήσεων, καταναλωτικής συμπεριφοράς και αγοραστικών προφίλ πελατών και ανάπτυξη μοντέλου που εντοπίζει High Churn Probability και την αντιμετωπίζει.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Mobile για το Leveraging BespotMasoutis Location Services to extract insights and increase loyalty όπου σε συνεργασία με την Bespot αξιοποίησε location-based τεχνολογίες για στοχευμένη έρευνα αγοράς μέσω της mobile εφαρμογής σε επιλεγμένα σημεία μέσα στην πόλη, για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της.

μασούτης

Με τον καταναλωτή να βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο εδώ και 48 χρόνια, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.  επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και της εξυπηρέτησής του. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία  μέσα από πρωτότυπα προγράμματα πιστότητας, παρέχει επιβράβευση και προνόμια στους πελάτες, προσδίδοντας αξία σε κάθε αγορά τους, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online μέσω του eshop.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ