Το δίκτυο franchise Spoon, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της post Covid-19 εποχής μας παρουσιάζει έναν νέο, πιο ευέλικτο τύπο καταστήματος! To νέο format ενδείκνυται για μικρότερα καταστήματα σε αστικά κέντρα, φοιτητουπόλεις και νησιά, μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη για τους συνεργάτες – franchisees.
O νέος τύπος καταστήματος του Spoon έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην υπηρεσία take away και delivery, διευρύνοντας παράλληλα το λαχταριστό του μενού, με ξεχωριστές «πινελιές».
Για το νέο format, μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS, ο Δημήτρης Ηλίας, Ιδρυτής του Spoon. «Χτυπώντας στον παλμό της εποχής, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε πιο μικρά καταστήματα, με μεγαλύτερες βιτρίνες, ώστε να δώσουμε περισσότερη ώθηση στο take away και το delivery. Δουλεύουμε στις βασικές προϊοντικές μας ομάδες και από εκεί και πέρα δημιουργούμε νέα πιάτα με άξονες το γλυκό και το αλμυρό. Έχουμε εισάγει μία πιο healthy διάσταση με επιλογές όπως rice bowls με κινόα αλλά και πιο «dirty», όπως πατάτες τηγανιτές σε διάφορους συνδυασμούς (cheddar bacon, fried chicken). Και ας μην ξεχνάμε και το δυνατό μας σημείο, τις βάφλες, τις οποίες ο πελάτης μπορεί να βρει σε αμέτρητες παραλλαγές. Στόχος μας είναι να καλύψουμε όλες τις διατροφικές ανάγκες και συνήθειες».
Η επιτυχία του Spoon οφείλεται στο ότι απευθύνεται σε πολλαπλά κοινά. «Ιδιαίτερη απήχηση έχουμε σε άτομα ηλικίας 18-30 και με τον νέο τύπο καταστήματος στοχεύουμε και σε μεγαλύτερους που επιθυμούν να απολαύσουν τις θρυλικές μας δημιουργίες στο σπίτι ή το γραφείο. Για αυτό, έχουμε εστιάσει ιδιαίτερα στο packaging, ώστε να είναι λειτουργικό και να εξυπηρετεί τους σκοπούς μας», συμπληρώνει ο κ. Ηλίας.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του Spoon και τον νέο τύπο καταστήματος, εδώ.