Το REY PABLO συστήθηκε στο κοινό της Βούλας το 2014, με στόχο να καλύψει την έλλειψη σύγχρονων καταστημάτων εστίασης της περιοχής και τα κατάφερε επάξια!
«Υπήρχαν ελάχιστα καταστήματα, όχι απαραίτητα εστίασης, που να μπορούσαν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τον τοπικό καταναλωτή, με συνέπεια ο περισσότερος κόσμος να προτιμούσε ως επί το πλείστον γειτονικές αγορές, κυρίως της Γλυφάδας», αναφέρει ο κ. Μιχάλης Τραυλός, συνιδρυτής του REY PABLO, o οποίος αναγνώρισε ένα γενικότερο κενό στην αγορά της εστίασης. Αυτό του ποιοτικού, αλλά casual, all day concept με τιμές που να ανταποκρίνονται στα οικονομικά δεδομένα του μέσου καταναλωτή, που να μπορεί να ικανοποιήσει τις καθημερινές ανάγκες του μέσω διαφορετικών τρόπων εξυπηρέτησης (sit in, take away, delivery).
Το REY PABLO γρήγορα αγαπήθηκε από το κοινό, πράγμα που ώθησε τους ιδρυτές του να «ταξιδέψουν» το concept στα Βόρεια Προάστια, με τη δημιουργία ενός franchise εστιατορίου στο Μαρούσι, το οποίο συνεχίζει να προσφέρει ποιοτικά πιάτα, brunch και ροφήματα σε έναν ιδιαίτερο χώρο, βιομηχανικού στυλ, πάντα με φιλική εξυπηρέτηση, για την οποία ξεχωρίζει το REY PABLO!
«Στόχος μας είναι κάθε πελάτης να αισθάνεται άνετα κατά τη διάρκεια παραμονής του στο κατάστημα. Σε αυτό συμβάλλει τόσο η ζεστή ατμόσφαιρα και η χαλαρή μουσική, όσο και η ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση. Κύριο μέλημά μας είναι ο πελάτης να θεωρεί το REY PABLO στέκι του, έναν χώρο όπου είναι πάντα καλοδεχούμενος, όπου θα έχει πάντα μία επαγγελματική, αλλά συγχρόνως φιλική εξυπηρέτηση. Η επιλογή και η εκπαίδευση του προσωπικού γίνεται πάντα προς αυτή την κατεύθυνση», μας εξηγεί ο κ. Τραυλός.
Στα 4,5 χρόνια λειτουργίας του, το REY PABLO έχει δημιουργήσει ένα σύνολο αυτοματοποιημένων ενεργειών για την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης. Όλες οι διαδικασίες, από αυτές που αφορούν στην οργάνωση και τη διοίκηση, μέχρι αυτές που αφορούν σε παραγγελίες, κλεισίματα ταμείων και απογραφές, πραγματοποιούνται μέσω συγκεκριμένων κατευθύνσεων είτε με την παροχή εξειδικευμένου λογισμικού, είτε με τη χρήση ειδικών φορμών. Το προσωπικό που αναλαμβάνει την εφαρμογή τους, δεν χρειάζεται κατ’ ανάγκη συγκεκριμένη εξειδίκευση. Άλλωστε, η εκπαίδευση που παρέχεται πριν το άνοιγμα κάθε καταστήματος στοχεύει στην ομαλή ένταξή του σε συνθήκες πραγματικής λειτουργίας, πράγμα από το οποίο επωφελείται ο υποψήφιος συνεργάτης!