Το Παραδοσιακό μας συστήθηκε το 1994 στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης, όπου το κοινό αμέσως ξεχώρισε την ποιότητα και τις παραδοσιακές του γεύσεις που θα έλεγε κανείς πως… συναγωνίζονται τις συνταγές της γιαγιάς! To 2003 ανοίγει το δεύτερο Παραδοσιακό στο κέντρο της πόλης, στην οδό Παλαιών Πατρών και από τότε έως σήμερα το Παραδοσιακό έχει αναπτυχθεί δυναμικά στη συμπρωτεύουσα, αριθμώντας συνολικά 5 καταστήματα! Έπειτα από την μακροχρόνια εμπειρία των 25 ετών, το Παραδοσιακό είναι έτοιμο να «ταξιδέψει» το concept σε όλη την Ελλάδα και να μεταφέρει την τεχνογνωσία στους υποψήφιους συνεργάτες που θα γίνουν μέλος της οικογένειάς του.
Το Παραδοσιακό βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού, καθώς παντρεύει την παράδοση με τις σύγχρονες γεύσεις. Σε όλα τα καταστήματα του δικτύου, οι πελάτες βρίσκουν τις συνταγές της γιαγιάς, που όμως ακολουθούν τη σύγχρονη εποχή και τις νέες τάσεις της αγοράς. Η ομάδα του Παραδοσιακό προσαρμόζει τα προϊόντα ανάλογα με τις προτιμήσεις του κοινού, ώστε να παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις του.
Συγχρόνως, στα καταστήματα Παραδοσιακό ο πελάτης βρίσκει ναι μεν ζεστά και κρύα σάντουιτς, λαχταριστή scrocchiarella, την κλασική τυρόπιτα, αλλά και πιο «πειραγμένες» παραλλαγές, όπως αυτή με το κατσικίσιο τυρί και την κόκκινη πιπεριά, ή με το κολοκύθι και το ανθότυρο που αποτελούν γευστικά… πυροτεχνήματα στον ουρανίσκο μας!
Το Παραδοσιακό προσελκύει καθημερινά εκατοντάδες πελάτες, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Με προτεραιότητα πάντα τον καταναλωτή, το δίκτυο στοχεύει στην κάλυψη όλων των αναγκών, χωρίς ποτέ να κάνει εκπτώσεις στην ποικιλία, την ποιότητα και τη φρεσκάδα των προϊόντων του. Και πως το καταφέρνει αυτό; Χάρη στις σύγχρονες και πλήρως οργανωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής οι οποίες επιτυγχάνουν να καλύπτουν έναν τεράστιο όγκο καθημερινών αναγκών τροφοδοσίας.
O υποψήφιος συνεργάτης που θα επιλέξει την οικογένεια του Παραδοσιακό, επωφελείται από:
- Τη συνεχή εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας.
- Το ισχυρό επιχειρηματικό on-line εργαλείο e-liza, που διευκολύνει όλες τις διαδικασίες και λειτουργίες της επιχείρησης.
- Την ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.
- Τη δυναμική παρουσία στα social media με πάνω από 10.000 πιστούς ακόλουθους στα social media.
- Την Αποκλειστικότητα περιοχής.