Η Βούλα, έχει πλέον κάθε λόγο να μιλά για φρέσκια pasta, μιας και μαζί με το καλοκαίρι έφτασε σε αυτήν και το Mailo’s The Pasta Project. Το κοσμοπολίτικο νότιο προάστιο της Αθήνας, μπορεί να προσφέρει πλέον στους κατοίκους και τους πιστούς θαμώνες του, την απόλυτη street food εμπειρία, που θα συμπληρώσει την καθημερινότητα τους και θα συνοδεύσει τα βράδια τους.
Ο Μάιος και ο Ιούνιος, αποδείχθηκαν σημαντικοί μήνες για το πιο ολοκληρωμένο street food concept της αγοράς, μιας και πριν τη Βούλα προηγήθηκαν καταστήματα στην Πατριάρχου Ιωακείμ στον Πειραιά, σε πολύ κεντρικά σημεία στο Ηράκλειο της Κρήτης και στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στο The Mall of Cyprus. Τα με πολύ προσοχή διαλεγμένα σημεία που επιλέγει το Mailo’s The Pasta Project να συναντά το κοινό του, εξασφαλίζουν την επιτυχία και ένα νέο κύμα πελατών που διαρκώς μεγαλώνει, διατηρώντας ακέραιη τη φήμη του brand.
Τρία χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου πιλοτικού καταστήματος στο Κολωνάκι, το Mailo’s The Pasta Project, ετοιμάζεται να εγκατασταθεί και στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και σε άλλα πέντε σημεία της πόλης. Μάλιστα, στο άμεσο μέλλον το κοινό θα μπορεί γευτεί την αυθεντική φρέσκια πάστα, και σε άλλες πόλεις και νησιά της Ελλάδας, λίγο πριν το μεγάλο άνοιγμα στο εξωτερικό, ξεπερνώντας μέχρι το τέλος της χρονιάς τα 25 καταστήματα.
Το success story στο franchising δεν έρχεται τυχαία
Τίποτα όμως δεν συμβαίνει τυχαία, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για την εδραίωση ενός brand σε ηγετική θέση στην κατηγορία του. Το Mailo’s, σχεδιάζει και επανεξετάζει διαρκώς τη στρατηγική ανάπτυξης σε επίπεδο concept, καθώς κι ένα σύγχρονο επιχειρηματικό μοντέλο συστήματος franchise.
Τα καταστήματα ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, σχηματίζοντας ουρές αποδεικνύοντας ότι η συνέπεια στην ποιότητα και την οργάνωση επιβραβεύονται απ’ το κοινό, ενώ παράλληλα δεν είναι λίγοι οι υφιστάμενοι franchisees που ανοίγουν και δεύτερο κατάστημα επενδύοντας με ασφάλεια σε ένα απόλυτα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο με χαμηλό food cost, διεισδύοντας σε μια αγορά με διαχρονική ζήτηση που μεγαλώνει διαρκώς.