Συμβάλλοντας στην αποτελεσματική στρατηγική marketing, το MyFlex/FlexStores εξακολουθεί να εμπλουτίζει την ήδη ευρεία προϊοντική γκάμα του με νέες επιλογές, που είναι διαθέσιμες στα φυσικά καταστήματα της εταιρίας, αλλά και μέσω του e-shop.
Ευρεία προϊοντική γκάμα που καλύπτει όλες τις διατροφικές ανάγκες
Συμπληρώματα διατροφής, εξειδικευμένα τρόφιμα, σνακ, ροφήματα και βιταμίνες είναι μόνο μερικές από τις επιλογές του συνόλου προϊόντων διατροφής που προσφέρονται στο καταναλωτικό κοινό του fitness & wellness community. Ο πελάτης έχει την ευκαιρία να επιλέξει ανάμεσα σε διεθνή brands και η γκάμα των προϊόντων είναι εντυπωσιακή, καλύπτοντας κάθε διατροφική ανάγκη.
Το MyFlex/FlexStores συνεχίζει να επενδύει διαρκώς στην στρατηγική marketing, με την προώθηση των προϊόντων του μέσω των εργαλείων social media. Με αυτόν τον τρόπο, θέτει πάντα ως προτεραιότητα τις ανάγκες της πιστής πελατειακής του βάσης για εξειδικευμένα προϊόντα, ενώ παράλληλα εφοδιάζει διαρκώς τον franchisee με νέες προϊοντικές σειρές.
Ισχυρό brand name και πιστό καταναλωτικό κοινό
Μέσω της αποτελεσματικής στρατηγικής του, το MyFlex/FlexStores έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πιστό κοινό που ισχυροποιεί το brand και αυξάνει αισθητά την αναγνωρισιμότητά του. Με την εξασφάλιση ενός ευρέος αγοραστικού κοινού που ενδιαφέρεται για προϊόντα fitness & wellness, η εταιρεία δημιουργεί ταυτόχρονα ένα αίσθημα ασφάλειας στους νέους franchisees για συνεχείς ροές στα καταστήματά τους.
Το MyFlex έχει φέρει την επανάσταση στα μέχρι τώρα δεδομένα στον χώρο του Wellness, καθώς κατανοεί την ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή να συνδυάζει την ανθρώπινη επαφή με τον τομέα της τεχνολογίας, προσφέροντας ένα άκρως καινοτόμο επιχειρηματικό «phygital» μοντέλο με διαχρονική κερδοφορία.
Με αυτόν τον τρόπο, η MyFlex έχει καταφέρει να βρει την «χρυσή τομή» όσον αφορά την εναλλαγή μεταξύ φυσικού και digital κόσμου, ανοίγοντας ένα νέο κόσμο με πλήθος ευκαιριών για τον καταναλωτή και τον επενδυτή, που αναζητούν γρήγορες και εύκολες λύσεις με έμπρακτα αποτελέσματα.