Σε Κοζάνη, Δράμα και Θεσσαλονίκη συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου franchise Mon Kulur. Η φιλοσοφία της επιτυχημένης αλυσίδας ταίριαξε φυσικά στην ιδιοσυγκρασία των Βορειοελλαδιτών που δίνουν ψήφο στις σουσαμένιες δημιουργίες, τον απολαυστικό καφέ, τους αναζωογονητικούς χυμούς και τη «ζεστή» καλημέρα των ανθρώπων του Mon Kulur.
Όπως αποδείχθηκε, η συνταγή του Mon Kulur διαθέτει όλα τα συστατικά της επιτυχίας, όχι μόνο για την Αθήνα και την Αττική, απ’ όπου ξεκίνησε, αλλά και για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Από τις αρχές του 2019 μέχρι και το καλοκαίρι του 2020 και με την καθοριστική συμβολή της THE FRANCHISE CO. , το επιτυχημένο concept ταξίδεψε από τη Θεσσαλονίκη και την Άρτα μέχρι και την Κρήτη ξεπερνώντας τα 20 σημεία.
Αλεύρι, νερό, μαγιά και πολύ σουσάμι… Τέσσερα απλά υλικά αποδεικνύονται αρκετά για να δημιουργήσουν success stories στην αγορά του franchising και τον κλάδο της εστίασης. Άλλωστε είναι πραγματικά εντυπωσιακή η ανθεκτικότητα που παρουσιάζουν τα προϊόντα πρωταγωνιστές του Mon Kulur, που εδώ και δεκαετίες αποτελούν αγαπημένη συνήθεια του Έλληνα.
Έτσι, από τις τάβλες των πλανόδιων κουλουράδων φτάσαμε στο σήμερα και σε μια καθ’ όλα σύγχρονη και καινοτόμα αλυσίδα του κλάδου της εστίασης, το Mon Kulur, το οποίο εισήγαγε μία νέα κατηγορία καταστημάτων. Η κατηγορία αυτή κέρδισε γρήγορα τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και των επιχειρηματιών, όπως αποδεικνύει ο εντυπωσιακός ρυθμός ανάπτυξης της αλυσίδας Mon Kulur.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Franchise Success Media Group, σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους της THE FRANCHISE CO. για το 2019, εντυπωσιακή είναι η άνοδος των αλυσίδων με κουλούρι, οι οποίες στήριξαν τον ρυθμό ανάπτυξης στον κλάδο της εστίασης, ειδικά όσον αφορά την ανάπτυξη μέσω franchising.
Τον Mon Kulur στην μετά τον COVID 19 εποχή
Στην μετά τον COVID 19 εποχή τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kulur με κουλούρι, καφέ, χυμό και πάντα την ίδια αίσθηση φιλοξενίας, αποτελούν μέρος της καθημερινής διασκέδασης του μέσου καταναλωτή, καθώς οι νέες οικονομικές συνθήκες τον ωθούν σε μικρές και απλές απολαύσεις χαμηλού κόστους.
Η μεγάλη καινοτομία του concept Mon Kulur είναι οι πολύ εύστοχες προσθήκες στο προϊοντικό του μείγμα. Η πιο εντυπωσιακή ποικιλία κουλουριών σε συνδυασμό με τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό, προσφέρουν λύσεις για όλες τις ώρες της ημέρας.
Με τρεις διαφορετκές ζώνες αιχμής, το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα, η αλυσίδα franchise Mon Kulur επιτυγχάνει πολλαπλές επαφές σε πολλαπλά κοινά με υψηλή μέση απόδειξη, αυξάνοντας τελικά την κερδοφορία και τη ρευστότητα του franchisee.