Ένα ακόμα κατάστημα για το Mon Kooloor είναι γεγονός. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και υπόσχεται να εθίσει στις σουσαμένιες του δημιουργίες του εγχώριους αλλά και τους ξένους ταξιδιώτες.
Από την πρώτη κιόλας μέρα, το κοινό έδειξε την αγάπη του στο κατάστημα αποδεικνύοντας ότι το Mon Kooloor είναι ένα concept που μπορεί να αναπτυχθεί και να φτάσει στην επιτυχία σε κλειστές αγορές.
Η οικογένεια των Mon Kooloor μεγαλώνει διαρκώς δείχνοντας ότι η σωστή στρατηγική ανάπτυξης και η υποστήριξη από την πλευρά του franchisor είναι τα κρίσιμα στοιχεία για την διαρκή ανάπτυξη σε νέα σημεία, ακόμα και για brands που βρίσκονται στην ώριμη φάση ανάπτυξής τους.
Μια πρόταση φτιαγμένη για να κερδίζει
Το σύστημα franchise του Mon Kooloor έχει φτιαχτεί με τρόπο που κερδίζει διαρκώς έδαφος στον κλάδο του και δημιουργεί επιτυχημένους επιχειρηματίες:
- Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που συνδυάζει 3 καταστήματα σε 1, με χαρακτηριστική ευκολία στη λειτουργία του, ευελιξία στο ωράριο και κυρίως μειωμένο food cost και λειτουργικά έξοδα..
- Ο βασικός στόχος των ιδρυτών του Mon Kooloor είναι η επιτυχία κάθε franchisee ξεχωριστά και η διαρκής εξέλιξη του brand.
- Επίσης, η ενίσχυση του προϊοντικού μείγματος και η δυνατότητα προσέλκυσης πελατών πέρα από το πρωινό και στο δεκατιανό και το μεσημεριανό, δημιουργούν μια συνθήκη ευέλικτης και ισορροπημένης κερδοφορίας.
- Παραμένει, παρόλες τις εξελίξεις, μια easy opening και operating επένδυση.
- Πρόκειται για μια καθαρή επενδυτική πρόταση χωρίς κρυφά κόστη και υπερβάσεις.
Το Mon Kooloor είναι μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική πρόταση στο take away snack, η οποία ωριμάζει διαρκώς. Σήμερα, ο αρχικός συνδυασμός 3 concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar) επεκτείνεται με νέα προϊόντα, επιμένοντας στη μοναδικότητα του κουλουριού. Μαζί με τα χαρακτηριστικά μηνύματα που περνάει στο κοινό, το MON KOOLOOR κατοχυρώνει τη σφραγίδα της κερδοφόρας και ανταγωνιστικής franchise αλυσίδας σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο.