Η Mon Kooloor είναι 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα! Συνεχίζοντας μια παράδοση μισού αιώνα και με εμπειρία 3 γενεών, ο Θοδωρής και ο Στάθης Καραδήμα δημιούργησαν μία νέα κατηγορία εξειδικευμένων καταστημάτων, με βάση το κουλούρι Θεσσαλονίκης. Το 2013 άνοιξε το πρώτο πιλοτικό κατάστημα στο Ζωγράφου παρουσιάζοντας μία καινοτόμα πρόταση στην αγορά της καφεστίασης. Αναπτύσσεται δυναμικά από τον 1/2020 μέσω franchise, παρέχοντας ένα μοναδικό, ολοκληρωμένο concept και ένα ιδιαίτερα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο, με έντονα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σήμερα η Mon Kooloor, αποτελεί την πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στην κατηγορία της, με περισσότερα από 40 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
Ακολουθώντας στρατηγική επιλεκτικής ανάπτυξης, επιτυγχάνει ταχεία διείσδυση αλλά και διατηρήσιμη κερδοφορία για τους συνεργάτες της σε τοπικές αγορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά (αστικά κέντρα, περιφερειακές αγορές, ακόμα και πόλεις με λιγότερο από 50.000 πληθυσμό) ανταποκρινόμενη πλήρως στα ζητούμενα της αγοράς στο “post Covid-19” περιβάλλον που παρουσιάζει επιταχυνόμενες αλλαγές και ανακατατάξεις.
Όλα φρέσκα μπροστά σου! Κάθε μέρα είναι και μια νέα μοναδική εμπειρία στα κατaστήματα Mon Kooloor!
Η retail πρόταση Mon Kooloor απαντά στις τάσεις και αλλαγές αναφορικά με τις προτιμήσεις του καταναλωτή, όπως διαμορφώνονται σε συνέχεια 2 κύκλων κρίσεων και εντείνονται στο post Covid-19 περιβάλλον, και ιδιαίτερα καθώς αναζητά ευκολία, εξειδίκευση, συνδυαστικές αγορές, street προτάσεις, healthy εναλλακτικές, ποικιλία και εξέλιξη μέσω αυθεντικών προτάσεων και νέων μοναδικών γεύσεων. Η πιο πλούσια γκάμα κουλουριών, ετοιμάζεται στα ανοιχτά εργαστήρια των καταστημάτων, νέες μοναδικές signature συνταγές παρουσιάζονται μετατρέποντας κάθε επίσκεψη σε ένα νέο κύκλο ανακάλυψης, ένα νέο ταξίδι στην παράδοση, στην καινοτομία, στη δημιουργία. Μέσω από μία βιωματική διαδικασία ανοιχτού παρασκευαστηρίου, ο καταναλωτής έρχεται καθημερινά σε επαφή με την παράδοση, την αυθεντικότητα, την φρεσκάδα του καθημερινού ζυμώματος, το μεράκι για κάθε νέα συνταγή, για κάθε νέο προϊόν.
Σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και ανταγωνιστικά concept στην κατηγορία της καφεστίασης σήμερα, το κουλούρι συνδυάζεται με speciality coffee από τους εκπαιδευμένους barista ή μια από τις φρέσκιες, αναζωογονητικές συνταγές χυμών από το juice bar. Τα προϊόντα του Mon Kooloor καλύπτουν τις ανάγκες για όλες τις ώρες της ημέρας, διατηρώντας πάντα την ποιότητα, την φρεσκάδα και την αυθεντικότητά τους. Με value for money πρόταση, η αλυσίδα franchise Mon Kooloor καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kooloor για κάθε ώρα της ημέρας. Σε πολύ σύντομο χρόνο τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kooloor γίνονται το αγαπημένο στέκι κάθε γειτονιάς.
Η πιο ανταγωνιστική πρόταση στην καφεστίαση
Σε επίπεδο πρότασης franchise, η Mon Κooloor έχει αποδείξει ότι αποτελεί την πιο ελκυστική πρόταση σήμερα στην καφεστίαση. Ο κλάδος του καφέ αποτελεί την Νο 1 επιλογή σε επίπεδο δημιουργίας νέων σημείων, αποτελώντας το 24% του συνόλου των νέων επιχειρήσεων franchise (ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2020). Η επιχειρηματική πρόταση παρουσιάζει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε μία σειρά από κρίσιμους δείκτες για την επίτευξη κερδοφορίας στο τρέχουν περιβάλλον: δομή κερδοφορίας, μέση απόδειξη, food cost, παραγωγικότητα προσωπικού, έμφαση στο take away, διείσδυση σε πολλαπλές ζώνες και πολλαπλά κοινά, ταχύτητα διείσδυσης σε νέες αγορές, ευκολία και ταχύτητα επίτευξης break-even – απαντούν στις προκλήσεις και τις πιέσεις στην κερδοφορία που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην καφεστίαση σήμερα – καθιστώντας αρκετά επιχειρηματικά μοντέλα μη βιώσιμα.
Το σύστημα Mon Kooloor διαθέτει τις υποδομές και τους μηχανισμούς υποστήριξης που διασφαλίζουν την επιτυχία των νέων συνεργατών. Οι επενδύσεις σε εκπαιδευτικό κέντρο, συστήματα και διαδικασίες ελέγχου ποιότητας, κεντρική τροφοδοσία αξιοποιώντας κάθετες συμφωνίες και κεντρική αποθήκη, οργανόγραμμα και δομές ομάδων ελέγχου όπως και επίσης ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα συνεχούς υποστήριξης για τους franchisees διασφαλίζουν ενιαία ποιότητα στο σύνολο των καταστημάτων του δίκτυού και ιδιαίτερα πιστότητα και επαναληψιμότητα πωλήσεων για τους συνεργάτες. Στον πυρήνα της στρατηγικής ανάπτυξης βρίσκεται η επιλογή franchisees με προφίλ προσωπικής ενασχόλησης, η στρατηγική επιλογή σημείων, ενώ οι διαδικασίες προσέλκυσης και ένθεσης franchisee διασφαλίζουν την ομαλή μετάβαση στην επιχειρηματικότητα για τους νέους συνεργάτες (οι περισσότεροι χωρίς προηγούμενη εμπειρία στην καφεστίαση ή στην αρτοποιία). Το αποτέλεσμα είναι βιώσιμη ανάπτυξη και διατηρήσιμη κερδοφορία για τους νέους συνεργάτες και το δίκτυο καθώς και η διάχυση ενιαίας κουλτούρας και η ευθυγράμμιση με τις αξίες της Mon Kooloor.
Κουλτούρα franchise
Η κουλτούρα franchise Mon Kooloor , αντανακλά τις αξίες, τις οικογενειακές αρχές, το σεβασμό στην παράδοση αλλά και το πάθος για συνεχή εξέλιξη και δημιουργία. Πάθος που σήμερα μοιράζονται περισσότεροι από 30 νέοι επιχειρηματίες, μέλη του δικτύου Mon Kooloor οι οποίοι αποτελούν τη βάση για τη συνεχή ανέλιξη του δικτύου.
Γίνε και εσύ μελός αυτού του επιτυχημένου δικτύου και άνοιξε το δικό σου Mon Kooloor