Το MON KOOLOOR εγκαινίασε την Παρασκευή (20/09) το νέο του κατάστημα σε μια απ’ τις εμπορικότερες περιοχές της Αθήνας, την Καλλιθέα, στην οδό Δαβάκη 63.
Ο ηγέτης στην κατηγορία κουλουριών εξελίσσεται και ωριμάζει συστηματικά επεκτείνοντας το δίκτυο franchise του και προσφέροντας τις φρεσκοψημένες γεύσεις του στο κοινό. Το franchise του MON KOOLOOR προσμετρα πλέον 33 καταστήματα και πρόκειται για μια διαχρονική πρόταση που σημειώνει σταθερά υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και για έναν franchisor που αποδεδειγμένα βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών του.
Δέσμευση του MON KOOLOOR με την επιτυχία των νέων συνεργατών
Το MON KOOLOOR συγκεντρώνει 3 καταστήματα σε 1. Συνδυάζει δηλαδή 3 διατροφικά concept (κουλούρι, καφές, juice bar) σε μία ολοκληρωμένη και άρτια πρόταση στον χώρο της εστίασης στην αγορά του snack και του take away.
Η επιτυχία της αλυσίδας στηρίζεται στους 2 πιο ισχυρούς πυλώνες κερδοφορίας: το ποιοτικό, υγιεινό και οικονομικό σνακ και τον εξαιρετικό καφέ. Την ελκυστικότητα της πρότασης franchise του MON KOOLOOR ενισχύει το χαμηλό κόστος παραγωγής και το δοκιμασμένο μοντέλο λειτουργίας του μέσα από τα καταστήματα του δικτύου.
Αυτό όμως που το καθιστά ιδανική πρόταση, ειδικά για τους νέους franchisees, είναι η στήριξη και η επικοινωνία τους με το δίκτυο. Ο σύγχρονος και πόσο μάλλον νέος στον χώρο franchisee θέλει να αισθάνεται μέρος ενός αξιόπιστου και επιτυχημένου δικτύου, που του παρέχει την υποστήριξη και τις προϋποθέσεις για την επιτυχία της δικής του επιχείρησης.
Γι’ αυτόν τον λόγο, «η θετική και ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ δικτύου και franchisee είναι ιδιαίτερα σημαντική» επιβεβαιώνει ο Κωνσταντίνος Βασιλάκος, Chief Business Development Officer του Ομίλου ΜΟΥΧΑΛΗ, που μίλησε στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS με αφορμή τη διάκριση του MON KOOLOOR ως GOLD WINNER FOOD & BEVERAGE RETAIL STORES FRANCHISE 2023 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023.
Το δίκτυο MON KOOLOOR απαντά στις ανάγκες του σύγχρονου franchisee για τον χώρο της εστίασης snack & take away
Στη συνέντευξή του, ο Chief Business Development Officer του Ομίλου ΜΟΥΧΑΛΗ τονίζει πως, η επιτυχία του franchise ΜΟΝ KOOLOOR έγκειται στο ότι απαντά στις σύγχρονες απαιτήσεις του ενδιαφερόμενου για τον χώρο της εστίασης στην κατηγορία snack & take away.
Αρχικά, ο franchisee αναζητά τη συνεργασία με ένα δίκτυο, που έχει καταξιωμένη φήμη και επιτυχίες στον κλάδο του. Η ισχυρή φήμη μπορεί να του δώσει την ασφάλεια, ότι θα λάβει καθοδήγηση από μια έμπειρη και αξιόπιστη εταιρεία.
Επιπλέον, ο νέος συνεργάτης χρειάζεται την υποστήριξη του δικτύου σε όλα τα στάδια της επιχειρηματικής του πορείας, από την εκπαίδευση έως τη λειτουργία της επιχείρησης. Αυτό περιλαμβάνει επίσης την τεχνική υποστήριξη, το μάρκετινγκ, τη διαχείριση αλλά και τις ανανεώσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
Τέλος, ο franchisee πρέπει να είναι ενημερωμένος και να λαμβάνει διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά, την απόδοση και τις προοπτικές της επιχείρησης.