Ο Mailo, η φιγούρα του σκύλου που αποτέλεσε την έμπνευση πίσω από τη δημιουργία του Mailo’s the Pasta Project, βρίσκεται πλέον και στην Ηλιούπολη, με τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της επιτυχημένης αλυσίδας franchise να κάνουν τις βόλτες στην περιοχή ακόμα πιο απολαυστικές!
Το Mailo’s The Pasta Project άνοιξε το πρώτο του κατάστημα το 2019, φέρνοντας την επανάσταση με τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας καταστημάτων fresh pasta street food. Οι εμπνευσμένες και γευστικές προτάσεις του έχουν πλέον κατακτήσει για τα καλά τις καρδιές των pasta lovers και οι γωνιές της Αθήνας συνεχίζουν να «κοκκινίζουν», η μία μετά την άλλη, υιοθετώντας την φωτεινή επιγραφή του Mailo’s The Pasta Project.
Το φανατικό κοινό του Mailo’s The Pasta Project μπορεί πλέον να γευτεί την απόλαυση μιας καλοφτιαγμένης street μακαρονάδας και στην Ηλιούπολη, παρακολουθώντας όλη τη διαδικασία παρασκευής της fresh pasta, που διαρκεί μόλις λίγα λεπτά. Τα νόστιμα ζυμαρικά του ευφάνταστου μενού συνεχίζουν να γίνονται καθημερινά ανάρπαστα, καθώς εκτός από την ξεχωριστή τους γεύση, προσφέρονται στους πελάτες με ένα μεγάλο χαμόγελο από καρδιάς. Έτσι, η «μαγεία» της ιταλικής γαστρονομίας συνδυάζεται αρμονικά με την ταχύτητα και την εξυπηρέτηση της street food κουλτούρας, χαρίζοντας στους επισκέπτες μια mouth watering εμπειρία που δεν μπορούν να χάσουν.
Το Mailo’s The Pasta Project βρίσκεται σε ασταμάτητη τροχιά ανάπτυξης
Το Mailo’s The Pasta Project αναπτύσσεται μέσω franchise τους τελευταίους 18 μήνες, με 21 εν λειτουργία καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, 27 μέχρι το τέλος του έτους. Η αλυσίδα διαθέτει καταστήματα σε Αθήνα, Ηράκλειο Κρήτης, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη και Λευκωσία (2), που αποτελούν πολυσυλλεκτικές αγορές υψηλής δυναμικής. Τα τελευταία ανοίγματα των καταστημάτων πραγματοποιήθηκαν στο The Mall Athens, στην Κοζάνη, στη Νέα Ερυθραία και στη Μαρίνα Φλοίσβου.
Η πρόταση franchise του Mailo’s παρουσιάζει το ιδανικό μοντέλο ενός street food spot, λόγω της υψηλής παραγωγικότητας και της άμεσης κερδοφορίας που εξασφαλίζει. Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υφιστάμενων franchisees έχει ήδη προχωρήσει σε 2ο κατάστημα. Η διαφάνεια και η καινοτομία που προσφέρει στο κομμάτι του food industry έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το Mailo’s στο νέο «talk of the town» και όσο η δημιουργικότητα της εταιρείας αυξάνεται, τόσος περισσότερος κόσμος ανυπομονεί να δει ένα κατάστημα Mailo’s να ανοίγει στη γειτονιά του.