Αρχική Νέα To Mailo’s – The Pasta Project επεκτείνεται σε Αττική και Κύπρο!

To Mailo’s – The Pasta Project επεκτείνεται σε Αττική και Κύπρο!

σύνταξη Loukia Karrori
0 σχόλια

To ταξίδι του Mailo’s – The Pasta Project έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά! Το πρώτο κατάστημα franchise στο Περιστέρι, από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του έγινε στέκι για τους pasta lovers κάθε ηλικίας. Και όσο περισσότερο αυξάνεται η δημοτικότητα του Mailo’s, τόσο περισσότερος κόσμος ανυπομονεί να ανοίξει στην περιοχή του, το επόμενο κατάστημα. Τους ερχόμενους μήνες, έχουν δρομολογηθεί νέα καταστήματα σε Νέα Σμύρνη, Χαλάνδρι, Γλυφάδα και Κύπρο (2), που αναμένεται να γίνουν talk of the town!

mailos the pasta project franchise peristeri

Η διαχρονική, viral πρόταση franchise

Όταν η πείνα «χτυπάει» κόκκινο, όλη οι δρόμοι οδηγούν στο Mailo’s! Πλησιάζοντας στο εργαστήριο, το βλέμμα μαγνητίζεται από τη ρυθμική κίνηση της fresh pasta machine. H νωπή pasta βράζει για ελάχιστα λεπτά και καταλήγει στο καυτό τηγάνι με τη φρέσκια, χειροποίητη σάλτσα που σερβίρεται σε «γενναίες» δόσεις.

Στο μενού του Mailo’s ο πελάτης βρίσκει 9 αυθεντικές, signature επιλογές. Napoli, Parmesan Chicken, Carbonara και Truffle Mushrooms είναι κάποιες από τις προτάσεις του Mailo’s που μας «μεταφέρουν» σε ιταλικούς προορισμούς, ένα… γευστικό «ταξίδι» που επιθυμούμε να ζήσουμε ξανά και ξανά! Ο πελάτης διαλέγει τον τύπο της fresh pasta που επιθυμεί (rigatoni, casarecce ή campanelle) και σε μόλις λίγα λεπτά είναι έτοιμος να «ξεδιπλωθεί» μπροστά του ένας λαχταριστός κόσμος απόλαυσης και νοστιμιάς για να τον απολαύσει στα stands έξω από το κατάστημα, είτε on the go, είτε μέσω delivery στο σπίτι.

mailos the pasta project franchise freska zimarika

Επενδύοντας στο Mailo’s – The Pasta Project

Η πρόταση franchise του Mailo’s αποτελεί μια αποδοτική και κερδοφόρα επιχειρηματική κίνηση που εξασφαλίζει υψηλή παραγωγικότητα και ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα, χωρίς κρυφά κόστη. Παρουσιάζει το ιδανικό μοντέλο που πρέπει να έχει ένα street food spot, ώστε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυριανής ημέρας. Δηλαδή:

  • Να έχει χαμηλό food cost
  • Να είναι ευέλικτο
  • Να καλύπτει πολλαπλές ζώνες και πολλαπλά κοινά
  • Να έχει εύκολη λειτουργία
  • Να έχει μικρή απαίτηση σε αριθμό υπαλλήλων, οι οποίοι όμως να μπορούν να καλύπτουν υψηλό όγκο παραγγελιών

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ