Αρχική Νέα Tο Gellissimo Biscoto δημιουργεί σημεία συνάντησης και βγαίνει νικητής στην τουριστική αγορά

Tο Gellissimo Biscoto δημιουργεί σημεία συνάντησης και βγαίνει νικητής στην τουριστική αγορά

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Μετρώντας σχεδόν δέκα χρόνια λειτουργίας, το Gelissimo Biscoto έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία στη Βόρεια Ελλάδα και στοχεύει, μέσω συνεργασιών franchise, να κάνει αισθητή την παρουσία του σε όλη τη χώρα.

Αφορά μια επιχειρηματική πρόταση που αφήνει ισχυρό αποτύπωμα στον χώρο της εστίασης, καθώς καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Ο Σωτήρης Τούμπας, συνιδρυτής του Gellissimo, μιλώντας για το concept τόνισε τα σημεία εκείνα που κάνουν την πρόταση Gellissimo Biscoto να είναι ανταγωνιστική και επικερδής για τον franchisee στο τρέχον περιβάλλον. «Θεωρούμε ότι αποτελεί ένα φρέσκο concept, το οποίο ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών», αναφέρει αρχικά για να συμπληρώσει: «Το Gellissimo είναι σημείο συνάντησης του σύγχρονου καταναλωτή. Μέσα σε μια καθημερινότητα που ‘’τρέχει’’, ψάχνει να βρει ένα μέρος που θα του επιτρέπει να είναι ο εαυτός του, να περάσει ποιοτικές και χαλαρές στιγμές, να κοινωνικοποιηθεί. Φοιτητικές παρέες, εργαζόμενοι που έρχονται για lunch break, ζευγάρια που μοιράζονται γλυκές στιγμές. Το Gellissimo Biscoto είναι για όλους. Διαμορφώνεται ένα περιβάλλον που ‘’αγκαλιάζει’’ τον πελάτη κι εκείνος νιώθει σα να βρίσκεται σε έναν δικό του προσωπικό χώρο».

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα για το Gellissimo και την ανάπτυξη του δικτύου, ο κ. Τούμπας τονίζει: «Θεωρούμε ότι το Gellissimo Biscoto είναι η κατάλληλη επιχειρηματική ευκαιρία για αστικά κέντρα, φοιτητουπόλεις και τουριστικές περιοχές σε Ελλάδα και Κύπρο. Δημιουργούμε σημεία συνάντησης στο κέντρο της πόλης, σημεία αναφοράς όπου ο πελάτης βρίσκει τον δικό του χώρο και συμμετέχει σε μια κοινότητα, σε μια μεγάλη παρέα. Επομένως, επιδιώκουμε να επεκταθούμε σε αυτό το κομμάτι της αγοράς μιας και είμαστε σίγουροι για την επιτυχία».

Το Gellissimo θριαμβεύει στις τουριστικές αγορές

Tο Gellisimo Biscoto προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες τις ελληνικής αγοράς, ενώ αποτελεί ιδανικό concept για τις τουριστικές αγορές. Ο πιο hot και go to προορισμός στη Θεσσαλονίκη αποτελεί ιδανική πρόταση αξιοποιώντας τα δυνατά του στοιχεία: πρόταση που κερδίζει στα reviews, dish styling που δημιουργεί virality, all day πρόταση ιδανική για πολλαπλές στιγμές στην καθημερινότητα του επισκέπτη, πολλαπλές πηγές εσόδων (sit in, take away, breakfastboxes, catering για μικρά ξενοδοχεία / RBNB) και ευέλικτη πρόταση ταχείας υλοποίησης και εύκολης προσαρμογής ανάλογα τα χαρακτηριστικά της αγοράς στόχου.

Παράλληλα διαθέτει το μεγάλο πλεονέκτημα της καθετοποιημένης μονάδας παραγωγής. Το σύστημα αξιοποιεί το δικό του παγωτό, πραλίνες και βάσεις, και προσφέρει ένα από τα πιο ευέλικτα μοντέλα λειτουργίας στην εστίαση χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό. Η δυνατότητα αυτή εξασφαλίζει στον υποψήφιο επενδυτή την απλοποίηση στην λειτουργία του καταστήματος και τον πλήρη έλεγχο των εξόδων. Σε αυτό το σημείο υπάρχει έντονο το στοιχείο της διαφοροποίησης καθώς το Gellissimo Biscoto μπορεί να παράγει αυθεντικές γεύσεις, με τα χαρακτηριστικά και την ποιότητα που το διακρίνουν.

Η επιχειρηματική πρόταση περιλαμβάνει και τη λύση μετασχηματισμού για εν λειτουργία επιχειρήσεις ή διαθέσιμους χώρους εστίασης σε τουριστικές αγορές. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το παράδειγμα στη Νέα Καλλικράτεια Χαλκιδικής, όπου μια εν λειτουργία επιχείρηση, μέσα σε διάρκεια 20 ημερών, με ιδιαίτερα χαμηλή επένδυση και αξιοποιώντας υφιστάμενες υποδομές, χωρίς να χαθεί ούτε μία μέρα πωλήσεων της σεζόν, κέρδισε τα οφέλη της πρότασης Gellissimo.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

Gellissimo Biscoto

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ