Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Kiabi, το γνωστό brand χαμηλού κόστους της γαλλικής μόδας, ετοιμάζεται να έρθει στην Ελλάδα. Με 579 καταστήματα σε 24 χώρες –εκ των οποίων τα 349 στη Γαλλία–, αναβαθμισμένη ψηφιακή παρουσία μέσω και marketplaces και τζίρο στα 2,2 δισ. ευρώ το 2022, η Kiabi είναι γνωστή σε όλους με το χαρακτηριστικό σλόγκαν «La mode à petit prix» (μόδα σε χαμηλές τιμές).
Μεταξύ των χωρών που έχουν παρουσία τα καταστήματα Kiabi, είναι και η Κύπρος. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε το 2021 στη Λάρνακα και το δεύτερο φέτος στην Πάφο. Μάλιστα, η γαλλική εταιρεία ένδυσης σκοπεύει να ανοίξει άλλα τρία καταστήματα στην Κύπρο έως το 2025.
Καταστήματα άνω των 1.000 τ.μ.
Δίνοντας έμφαση στην οικογένεια, τα καταστήματα Kiabi αναπτύσσονται με μέσο χώρο πώλησης από 1.000 έως 2.000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτουν περίπου 50.000 είδη ένδυσης, αξεσουάρ και υπόδησης. Το μεγαλύτερο κατάστημα της εταιρείας έχει επιφάνεια 4.600 τετραγωνικών μέτρων, ενώ το μικρότερο είναι 800 τετραγωνικά μέτρα. Η Kiabi διαθέτει ενδύματα για όλη την οικογένεια – γυναικεία, ανδρικά και παιδικά.
Οι Mulliez, που ξεκίνησαν το 1903 με τη Phildar, μια εταιρεία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, από το 1946 έκαναν στροφή προς τον τομέα του λιανικού εμπορίου.
Η ιστορία της
Η Kiabi ιδρύθηκε πριν από 45 χρόνια από την οικογένεια Mulliez στη βόρεια Γαλλία. Οι Mulliez, που ξεκίνησαν το 1903 με τη Phildar, μια εταιρεία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, από το 1946 έκαναν στροφή προς τον τομέα του λιανικού εμπορίου.
Σήμερα, εκτός από την αλυσίδα Kiabi, κατέχουν την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Auchan, την αλυσίδα αθλητικών ειδών Decathlon, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Boulanger, τα οικογενειακά καφέ Flunch, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1980 απέκτησαν τον έλεγχο της αλυσίδας καταστημάτων Leroy Merlin DIY.
Ψηφιακές πωλήσεις και second hand
Ακολουθώντας μια πολυκαναλική προσέγγιση στη διεθνή ανάπτυξή της, η Kiabi οφείλει το 15% των πωλήσεών της στο διαδίκτυο και στοχεύει να επιστρέψει στο επίπεδο του 20-25% που ήταν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Έτσι επιταχύνει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένης της κάρτας επιβράβευσης), τη δημιουργία marketplaces και του λανσαρίσματος ευέλικτων μορφών πληρωμής, ενώ από πέρυσι επεκτάθηκε και στην αγορά μεταχειρισμένων ειδών (second hand προϊόντα προσφέρονται ήδη σε 275 καταστήματα ή shop in shop), ενώ η υπηρεσία της ενοικίασης ρούχων βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση.