Αρχική Νέα Το ekiosky’s της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE επιβραβεύει πελάτες και franchisees

Το ekiosky’s της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE επιβραβεύει πελάτες και franchisees

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η πανδημία του COVID-19 μετέβαλε τις καταναλωτικές συνήθειες, δίνοντας ώθηση στις online πωλήσεις. Σύμφωνα με έρευνα της Convert Group για τον Μάρτιο του 2020, η αγορά του on line Grocery κατέγραψε το αύξηση +307%, ποσοστό ανάπτυξης το οποίο αναμενόταν να καταγραφεί σε διάστημα 5ετίας.

Με σύμμαχο την τεχνολογία λοιπόν, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE αφουγκράζεται τον παλμό της αγοράς και λειτουργεί προς όφελος πελατών και συνεργατών, ακόμα και σε περιόδους κρίσης.

ekioskys-franchise

Στο ekiosky’s , οι πελάτες του δικτύου βρίσκουν τα πάντα! Είδη περιπτέρου, mini market, καφέ, σνακ, όλα βρίσκονται στην πόρτα του σπιτιού τους, στο γραφείο, ακόμα και στο πάρκο! Όπου κι αν βρίσκονται, άμεσα, λαμβάνουν εύκολα και με ασφάλεια ό,τι χρειαστούν, καλύπτοντας κάθε μικρή και μεγάλη τους ανάγκη. Και το καλύτερο; Η εταιρεία τους επιβραβεύει για τις αγορές τους μέσω ekiosky’s, προσφέροντάς τους μοναδικές προσφορές και δώρα!

kioskys-convenience-store-franchise

Ποια τα οφέλη που προκύπτουν από τη μεριά του franchisee ; O συνεργάτης του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE:

  • «Ανοίγει» νέο πελατολόγιο, πετυχαίνει πιστότητα κι επαναληψιμότητα των καταναλωτών, κατακτώντας καίριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιπλέον, με το καινοτόμο concept των 5 καταστημάτων σε 1, αποκτά πολλαπλά profit centers που οδηγούν σε ταχύτατο breakeven point, γεγονός που ελαχιστοποιεί το απαιτούμενο κεφάλαιο κίνησης για τον επενδυτή.
  • Αυξάνει τον όγκο των παραγγελιών και τη συχνότητά τους. Κάνοντας χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ο πελάτης επιβραβεύεται με εξατομικευμένες προσφορές, οι οποίες οδηγούν σε cross selling (η στρατηγική πώλησης κατά την οποία ο πωλητής προτρέπει τους υπάρχοντες πελάτες να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα με συμπληρωματικό χαρακτήρα) και up selling (όταν ο πωλητής προτρέπει τους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία και είναι μεγαλύτερης αξίας). Με αυτόν τον τρόπο ο franchisee αυξάνει τα κέρδη του και αποκτά πιστότητα και επαναληψιμότητα πελατών.
  • Καταλαβαίνει τα θέλω του πελάτη. Μέσω της πλατφόρμας ο συνεργάτης είναι σε θέση να γνωρίζει ποια προϊόντα παρουσιάζουν την υψηλότερη ζήτηση και ποια όχι. Με τη σωστή προώθησή τους λοιπόν, προχωρά σε βελτιωτικές κινήσεις, αυξάνοντας την κερδοφορία του.

kioskys-convenience-store-franchise-menidi

Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, εδώ.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ