Το artisanal café συστήθηκε στο κοινό στα τέλη του 2014 και από τότε έχει μετατραπεί στον απόλυτο προορισμό για χαλάρωση και ξεκούραση. Σαν μια όαση στο κέντρο της Αθήνας, ο πελάτης στο Duck Soup απολαμβάνει gourmet snacks με τη συνοδεία ποιοτικών ροφημάτων, κάνοντας ένα διάλειμμα από τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας.
Παρέες φοιτητών, άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, εργαζόμενοι, το επιλέγουν, «ξεκλέβοντας» λίγη ώρα για ένα χορταστικό sandwich, μια λαχταριστή μπρουσκέτα και για πολλές ακόμα γευστικές επιλογές που… συναρπάζουν! Πώς ξεκίνησε η ιστορία του; Ποια είναι τα στοιχεία διαφοροποίησης που το κάνουν να ξεχωρίζει; Πώς επωφελούνται οι υποψήφιοι συνεργάτες; Ο Σπύρος Μαρινόπουλος και η Κατερίνα Καχραμάνη, συνιδρυτές του Duck Soup, μας δίνουν τις απαντήσεις!
Τα gourmet sandwiches αποτελούν σήμερα μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις στο εξωτερικό. Πώς βλέπετε την πορεία αυτής της τάσης στην Ελλάδα;
Σ.: Και στην Ελλάδα η τάση των gourmet sandwiches αναπτύσσεται όλο και περισσότερο, γιατί αποτελεί κάτι το καινούριο στον χώρο της εστίασης. Νομίζω ότι αρκετά μαγαζιά δουλεύουν γύρω από αυτή τη φιλοσοφία, καθώς η συγκεκριμένη τάση «τραβάει» κόσμο. Επομένως, αν ένας υποψήφιος επενδυτής να θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό και να δραστηριοποιηθεί στην εστίαση με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει αυτή τη στιγμή, το Duck Soup αποτελεί την ιδανική επιλογή.
Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Duck Soup;
Κ.: Ο πελάτης μπορεί να κάνει τα πάντα εδώ. Είτε να απολαύσει ένα ιδιαίτερο σάντουιτς, μια τορτίγια ή μια μπρουσκέτα, είτε να πιει εκλεκτό καφέ ή τσάι, είτε να διαλέξει μια ποιοτική μπύρα ανάμεσα στις 20 ετικέτες από τις οποίες οι 15 είναι ελληνικής μικροζυθοποιϊας. Προσφέρουμε ποιοτικές επιλογές, προσεγμένες στην παρασκευή τους, σε προσιτές τιμές.
Επίσης, ο κόσμος επισκέπτεται το Duck Soup για να φάει ένα sandwich που δεν μπορεί να φτιάξει μόνος του στο σπίτι. Παρατηρούμε τις αντιδράσεις των πελατών, όταν εντυπωσιασμένοι, δοκιμάζουν την πρώτη μπουκιά! Μένουν άναυδοι, ακόμα και με το στήσιμο των πιάτων. Χρησιμοποιούμε φρέσκα υλικά και τα συνδυάζουμε με τέτοιον τρόπο, ώστε το αποτέλεσμα είναι αρμονικό.
Ακόμα, επισκεπτόμαστε εκθέσεις, ψάχνουμε μικρούς παραγωγούς, ιδιαίτερα προϊόντα. Έπειτα δοκιμάζουμε γευστικούς συνδυασμούς. Θα φτιάξω 1,2,3 εναλλακτικά σενάρια πάνω στα υλικά, θα τα δοκιμάσουμε και μαζί με τον Σπύρο αποφασίζουμε ποιο είναι το πιο καλό. Αυτός είναι και ο λόγος που το menu του Duck Soup δεν μπορεί να αντιγραφεί!
Ευνοεί το family business το concept του Duck Soup;
Σ.: Ασφαλώς, γιατί στις οικογενειακές επιχειρήσεις κάθε μέλος συνεισφέρει διαφορετικά, ώστε να διαμορφωθεί το κλίμα ζεστασιάς και οικειότητας για το οποίο φημίζεται το Duck Soup.
Ποια θα είναι τα οφέλη για τον υποψήφιο franchisee και ποια η υποστήριξη που θα λάβει από την εταιρεία;
Κ. Η υποστήριξή μας δεν περιλαμβάνει μόνο την εκπαίδευση, αλλά και τη βοήθεια ως προς τον σχεδιασμό του καταστήματος, δίνοντας έμφαση στην κάθε λεπτομέρεια. Από εκεί και πέρα, η εκπαίδευσή του θα είναι σε όλα τα επίπεδα. Δηλαδή στο κομμάτι του καφέ, της κουζίνας, στο σέρβις, σε όλα. Από την άλλη μεριά, υποστήριξη θα υπάρξει και στο κομμάτι των social media, στο trip advisor, όπου έχουμε μια πολύ καλή θέση. Αυτό βοηθάει άμεσα ένα νέο franchise κατάστημα, το οποίο αυτομάτως θα λάβει τους ακόλουθους του εταιρικού.
Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι;
K.: Στόχος μας είναι να δώσουμε πρόσβαση στο κοινό μας σε πολλά σημεία. Έρχονται πελάτες από όλη την Αθήνα και μας εκφράζουν την επιθυμία τους να «ταξιδέψουμε» το concept και σε άλλες περιοχές. Να έχουν και αυτοί πρόσβαση στο Duck Soup σε πολλά σημεία, αλλά και να επεκτείνουμε το κοινό του.