Συνέντευξη με τον κ. Μαρίνο Ράλλη, συνιδιοκτήτη της THE JUICE BAR
Ξεκίνησε από την Πάτρα το 2015, μυώντας το κοινό στα οφέλη και τις απολαύσεις μιας healthy και “ζουμερής” καθημερινότητας. Η The Juice Bar, με έναν πλούσιο κατάλογο φρέσκων χυμών, θρεπτικών σνακ και εξαιρετικού καφέ έγινε η απαραίτητη καθημερινή συνήθεια της πόλης, εξαπλώνοντας το δίκτυό της με τη μέθοδο του franchising σε 5 σημεία.
Κύριε Ράλλη, μετά πό μια επιτυχημένη πορεία στην Πάτρα, η The Juice Bar έρχεται και στην Αθήνα. Ποιοι παράγοντες θεωρείτε πως συνέβαλλαν στην απόφαση αυτή;
Δεν σας κρύβω πως το στοίχημα στην Πάτρα ήταν μεγάλο και περισσότερο με τον εαυτό μας. Ως κατ’ εξοχήν πόλη του καφέ, το να λανσάρεις ένα νέο προϊόν που δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στο κοινό της, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Παρ’ όλα αυτά ο κόσμος το αγκάλιασε αμέσως! Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως κάθε φορά που ήταν σχεδόν έτοιμο ένα νέο κατάστημα, είχαμε μεγάλη προσέλευση. Και μάλιστα κυρίως από άτομα νεαρής ηλικίας, ενώ οι πόρτες δεν ήταν ακόμα ανοιχτές για το κοινό. Έτσι, αφού μια πόλη σαν την Πάτρα μπορεί και διατηρεί 5 καταστήματα, θελήσαμε να βάλουμε ένα ακόμα μεγαλύτερο στοίχημα. Αυτή την φορά θελήσαμε να στοχεύσουμε στην πρωτεύουσα και να έρθουμε αντιμέτωποι με τον τεράστιο ανταγωνισμό. Παρουσιάζουμε λοιπόν ένα καθαρό και ποιοτικό Cold Press προϊόν χυμού, σε συνδυασμό με ποιοτικό καφέ και ιδιαίτερα σνακ. Και όλα αυτά κάτω από τη στέγη ενός ζεστού, από αρχιτεκτονικά στοιχεία, χώρου ώστε ο καταναλωτής να απολαμβάνει τον χρόνο που διαθέτει με όλες του τις αισθήσεις!
Προσφέρουμε ένα εξαιρετικό προϊόν σε αρκετά προσιτή τιμή για τα δεδομένα της αγοράς.
Χρειάστηκε να προσαρμόσετε το concept στα αθηναϊκά δεδομένα;
Στο ξεκίνημά μας δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στον χυμό και στον καφέ και λιγότερο στο κομμάτι του σνακ που αποτελεί και βασικό στοιχείο της συμπληρωματικής πώλησης. Με το πέρασμα του καιρού και εδραιώνοντας την παρουσία μας στον χώρο της εστίασης, αρχίσαμε σιγά σιγά να βλέπουμε κι αυτό το κομμάτι με πιο σοβαρή ματιά. Έτσι σε συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις που αναλάμβαναν την παραγωγή, το σνακ πήρε τη θέση που του αρμόζει.
Η Αθήνα, μια πόλη που το healthy έχει μπει για τα καλά στις συνειδήσεις των ανθρώπων, είναι αρκετά πιο απαιτητική σε τέτοια δεδομένα. Με γνώμονα την προοπτική αυτή, παρουσιάσαμε ένα ολοκληρωμένο μενού που ικανοποιεί τις ανάγκες μιας ευρείας γκάμας καταναλωτών. Σε συνεργασία με τον δημοφιλή chef Δημήτρη Αϊβαλιώτη δημιουργήσαμε μια εκπληκτική, γευστικά και ποιοτικά, σειρά σνακ που περιλαμβάνει ιδιαίτερα σάντουιτς με προζυμένιο φρέσκο ψωμί και εξαιρετικές πρώτες ύλες και σαλάτες διαφόρων συνδυασμών με συγκλονιστικά dressing. Ακόμα, προσαρμόσαμε εξαίσιες μπάρες δημητριακών, vegan cookies και άλλες μικρές εκπλήξεις που δημιουργούν εκρήξεις ευχαρίστησης στους γευστικούς μας κάλυκες, πάντα με healthy χαρακτήρα!
Παρουσιάζουμε ένα ολοκληρωμένο μενού που ικανοποιεί τις ανάγκες μιας ευρείας γκάμας καταναλωτών.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά; Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις του κοινού;
Με πίστη στον εαυτό μας και στην δουλειά που κάνουμε σε συνάρτηση με ένα ισχυρό λογότυπο, για εμάς η επιτυχία είναι δεδομένη.
Προσφέρουμε ένα εξαιρετικό προϊόν σε αρκετά προσιτή τιμή για τα δεδομένα της αγοράς. Ήδη στον ενάμιση μήνα λειτουργίας του καταστήματός μας -στη Σόλωνος 69 στο κέντρο της Αθήνας- αυτό που εισπράττουμε από τη συνεχή προσέλευση των πελατών μας είναι ένα μεγάλο μπράβο κι ένα τεράστιο χαμόγελο! Η ικανοποίηση και η συγκίνηση που βιώνουμε μας δυναμώνει αλλά δεν κάνει να επαναπαυόμαστε. Αντιθέτως, μας ωθεί στο να προσπαθούμε να φτάσουμε ένα βήμα παραπέρα και να βελτιωνόμαστε, ώστε ο ανταγωνισμός να συρρικνώνεται!
Η αγορά των χυμών και γενικότερα της healthy καφεστίασης αποτελεί μια ισχυρή τάση σήμερα στον χώρο. Γιατί θεωρείτε ότι συμβαίνει αυτό; Τι κάνει την αγορά αυτή τόσο δημοφιλή στο κοινό;
Το healthy πια, είναι τάση και είναι μια καλή τάση. Παρατηρείται γενικότερα μια αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες του σύγχρονου καταναλωτή που επιλέγει καταστήματα με Healthy προσανατολισμό για να ισορροπήσουν την πίεση και το στρες των καθημερινών υποχρεώσεων. Αυτό φυσικά οδηγεί και τους επενδυτές σε διαφορετικές επιλογές τοποθέτησης των κεφαλαίων τους. Προφανώς το ζητούμενο είναι η κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών που με τη δύναμη της επιλογής από εκατοντάδες επιχειρήσεις θα επιλέξουν την πιο φρέσκια και υγιεινή. Σε κάθε “The Juice Bar” ο καταναλωτής γνωρίζει πως επιλέγει ό,τι πιο φυσικό στην καλύτερη τιμή και με εκρηκτικά γεμάτη γεύση.
Σε κάθε “The Juice Bar” ο καταναλωτής γνωρίζει πως επιλέγει ό,τι πιο φυσικό στην καλύτερη τιμή και με εκρηκτικά γεμάτη γεύση.
Ποιες είναι οι κυρίαρχες τάσεις της αγοράς των χυμών και του healthy σήμερα; Τι ζητάει ο καταναλωτής;
Η λεγόμενη αγορά του φρέσκου όσο και υγιεινού προϊόντος εξελίσσεται διαρκώς και το προϊοντικό μίγμα των επιχειρήσεων οφείλει να κάνει το ίδιο. Όλο και πιο έντονα είναι τα χαρακτηριστικά αναζήτησης των super foods από τους καταναλωτές που ενημερώνονται διαρκώς για τα αντιοξειδωτικά οφέλη τους. Οι ευφάνταστοι συνδυασμοί φρέσκων προϊόντων που υπόσχονται οργανική υγεία, οι πολλαπλές επιλογές που δεν κουράζουν τον καταναλωτή μαζί με την ικανότητά μας να κοιτάμε τον πελάτη στα μάτια, είναι και το μυστικό επιτυχίας μας, ενώ ταυτόχρονα με το δικό τους χαμόγελο προσφέρουν χαμόγελα ικανοποίησης και σε όσους επιλέγουν τη δική μας επιτυχημένη πρόταση Franchise.
Ποια είναι τα οφέλη του The Juice Bar για έναν μελλοντικό συνεργάτη;
Το σημαντικότερο όλων είναι οι ξεκάθαροι όροι που αναλύονται σε κάθε πιθανό επενδυτή. Δεν υπάρχουν κρυφοί όροι και ψιλά γράμματα στις συμφωνίες μας. Ο επενδυτής γνωρίζει πως επενδύοντας στην νούμερο 1 εταιρεία που δημιούργησε ουσιαστικά τα healthy & wellness spots θα αποκτήσει ένα εξαιρετικά ποιοτικό χώρο που θα του επιστρέψει σημαντικότατα κέρδη από την πρώτη μέρα λειτουργίας, προσφέροντας ταυτόχρονα ικανοποίηση σε χιλιάδες καταναλωτές. Αυτό που συνήθως λέμε είναι πως δεν λαμβάνεις τίποτα λιγότερο από αυτό που επενδύεις, τίποτα λιγότερο από το πιο ολοκληρωμένο brand στην αγορά, τίποτα λιγότερο από ένα σημαντικό και εγγυημένο ποσοστό κέρδους βραχυπρόθεσμα.