Το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, για τέταρτη συνεχή χρονιά, διοργανώνει τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2024», αναδεικνύοντας τις αλυσίδες καθώς και τις προσωπικότητες που πρωταγωνίστησαν στον χώρο, με σκοπό να επιβραβευθούν και να αναπαραχθούν οι καλές πρακτικές που ενισχύουν τον θεσμό του franchising. Τα «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS» δεν απευθύνονται μόνο εσωτερικά στον χώρο του franchising, αλλά πλέον αφορούν την ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα, καθώς το franchising έχει εγκαθιδρυθεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των ελληνικών επιχειρήσεων.
Η επιτροπή ανάδειξης και αξιολόγησης υποψηφιοτήτων για το 2024 των «THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS» επικεντρώθηκε στην επιλογή δικτύων που επέδειξαν ευελιξία, ταχύτητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες της εποχής –που χαρακτηρίζεται από πολλαπλές και αλλεπάλληλες προκλήσεις, επένδυσαν σε υποδομές, ενίσχυσαν τα στοιχεία διαφοροποίησης και μοναδικότητάς τους, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία τους.
Παράλληλα, αναδεικνύονται και προσωπικότητες για την πολύτιμη συμβολή τους στον χώρο του Franchising με τρία βραβεία που θεσμοθετήθηκαν για πρώτη φορά το 2022, ενώ φέτος θεσμοθετήθηκε και το βραβείο Excellence in Franchise Marketing, το οποίο επιβραβεύει την αλυσίδα που εφαρμόζει μία εξειδικευμένη μορφή marketing, επικεντρωμένη στην προώθηση και πώληση σημείων franchise.
Οι ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ FRANCHISE για το 2024
Ακολουθούν οι βραβευθείσες αλυσίδες Franchise, καθώς και οι προσωπικότητες που υλοποίησαν νέες στρατηγικές, επαναπροσδιορίζοντας τα δεδομένα της αγοράς και χαράζοντας νέα μονοπάτια στον θεσμό του franchising.
Franchise Success Award for Excellence in Franchising: GOODY’S BURGER HOUSE
Franchisor of the Year: ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Woman Franchisor of the Year: ΛΙΛΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ – MAISON CONCEPT & OBJET
Foreign Franchisor of the Year: KUMON
Franchise Business Model Innovation: ALTERLIFE
Driving Growth and Innovation: ΔΕΗ
Franchisor Social Responsibility: OK! ANYTIME MARKETS
Excellence in Marketing: ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Emerging Franchisor of the Year: EFOOD LOCAL
Franchise Responsibility: PIZZA FAN
Franchise Network Growth: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΣ
Family Friendly Franchise: FYLLIANA
Comprehensive Foreign Market Strategy: MIKEL COFFEE COMPANY
International Adaptive Strategy: SURPRICE CAR RENTALS
Multichannel Development Strategy: PROTERGIA
Excellence in Franchise Marketing: COFFEE BERRY
Education and Training Franchise: EMPLOY EDU ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Service Retail Stores Franchise: CORAL Α.Ε. / SHELL
Supermarket and Convenience Stores Franchise: ΚΡΗΤΙΚΟΣ
Specialized Retail Stores Franchise: VODAFONE
Apparel Retail Stores Franchise: ORCHESTRA
Food and Beverage Services Franchise: MAILO’S THE PASTA PROJECT
Coffee and Snack Franchise: CULTIVOS COFFEE
Food and Beverage Retail Stores Franchise: OVEROLL CROISSANTERIE
Personal Care Franchise: BEAUTY FREE SPOT
Home Improvement Franchise: KOMFY BY SOFA COMPANY
Beauty and Wellness Franchise: FAIRYNAILS
Excellence in Franchise Leadership: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
Outstanding Contribution to Franchising: ΙΩΣΗΦ-ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ ΚΟΛΛΑΡΟΣ, MARCO CARLOTTI
Tα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, με τις επιλογές τους, στοχεύουν να αναδείξουν τη σημαντική και διαρκώς αυξανόμενη συμβολή του Franchising ως εργαλείο επιχειρηματικής ανέλιξης και ενδυνάμωσης της ελληνικής οικονομίας.
Franchising: μια εξαιρετικά αποδοτική μέθοδος συγκροτημένης ανάπτυξης
Το Franchising συνεχίζει να αποτελεί έναν πυλώνα κομβικής σημασίας για την ελληνική οικονομία, μιας και έχοντας διανύσει μια πορεία δεκαετιών, έχει αποδειχθεί μια εξαιρετικά αποδοτική μέθοδος συγκροτημένης ανάπτυξης για επιχειρήσεις από όλους σχεδόν τους κλάδους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δείγματος της ετήσιας έρευνας του FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP για το 2024, στην ελληνική αγορά αναπτύσσονται 494 αλυσίδες franchise και ο αριθμός των καταστημάτων franchise ανέρχεται στα 13.906. Αναφορικά με τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων Franchise, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 3,9%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που βιώσαμε λόγω των αλλεπάλληλων κρίσεων και του πληθωρισμού. Επιπλέον, ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων που εντάσσονται σε δίκτυα franchise (εταιρικά, franchise, shop in shop, corners) υπολογίζεται σε 22.689 σημεία πώλησης.
Όσον αφορά την κατανομή των συστημάτων franchise ανά κατηγορία, τη σκυτάλη κρατά η Εστίαση με 28%. Ακολουθεί η κατηγορία Υπηρεσίες με 14%, η Ένδυση με 12%, η Προσωπική Φροντίδα με 11% και η Εκπαίδευση, τα Τρόφιμα-Ποτά και η Λιανική με 10%.
Με την προβολή αυτών των κορυφαίων αλυσίδων franchise, τα “THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2024” όχι μόνο επιβραβεύουν την επιτυχία, αλλά και προάγουν τις βέλτιστες πρακτικές, ενθαρρύνοντας την καινοτομία και την ανάπτυξη στον κλάδο.