Η JYSK, η αλυσίδα καταστημάτων επίπλων και ειδών σπιτιού, από την Δανία συνεχίζει να επεκτείνεται δυναμικά στην Ελλάδα. Με σταθερή ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της, η εταιρεία στοχεύει το 2025 σε αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον κατά 10% και το άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων στην ελληνική αγορά. Η αλυσίδα JYSK επεκτείνεται και μέσω του μοντέλου franchise σε 20 χώρες όπως η Αλβανία, η Αρμενία, ο Καναδάς, η Ισλανδία, το Κόσσοβο, η Μάλτα και άλλες χώρες.
Τα οικονομικά αποτελέσματα και τα σχέδια της JYSK στην Ελλάδα
Το 2024 ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για τη JYSK, καθώς ο κύκλος εργασιών της στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 111 εκατ. ευρώ, έναντι 97,51 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Τα προ φόρων κέρδη έφτασαν τα 12,72 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία διαθέτει ισχυρά ταμειακά αποθέματα για τη χρηματοδότηση της περαιτέρω επέκτασής της.
Το 2025 η JYSK σκοπεύει να αξιοποιήσει τη σταδιακή βελτίωση της οικονομίας και την αναμενόμενη θετική πορεία του τουρισμού, ενισχύοντας τη σχέση της με τον καταναλωτή μέσω ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στη μείωση του λειτουργικού κόστους, την ενίσχυση των διαδικασιών και την αξιοποίηση οικονομιών κλίμακας.
Η επέκταση της αλυσίδας σε νέες αγορές
Η JYSK δεν περιορίζεται μόνο στην ελληνική αγο ρά. Πρόσφατα ανακοίνωσε την είσοδό της στο Μαρόκο την άνοιξη του 2025, ενώ το 2024 άνοιξε 137 νέα καταστήματα παγκοσμίως. Επίσης, επένδυσε σε 489 καταστήματα μέσω επεκτάσεων και αναβαθμίσεων στο νέο της concept 3.0.
Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά της JYSK, κατάφερε να διπλασιάσει τον αριθμό νέων πελατών της, παρά το κλείσιμο 21 καταστημάτων λόγω της ολοκλήρωσης του έργου One JYSK. Στα πλαίσια αυτού του έργου τα καταστήματα JYSK Nordic και Dänisches Bettenlager συγχωνεύτηκαν με τη JYSK. Σύμφωνα με δημοσιεύματα εκπροσώπων της αλυσίδας παρά το κλείσιμο πολλών καταστημάτων βασικός στόχος τους είναι η επέκταση τους τόσο εκτός όσο και εντός Ευρώπης. Στόχο τους είναι να πετύχουν 5.000 καταστήματα που να προωθούν τον σκανδιναβικό τρόπο ζωής. Έτσι με στρατηγικές επενδύσεις, ένα καινοτόμο e-shop και έμφαση στο B2B, η JYSK συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, κερδίζοντας ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά οικιακού εξοπλισμού.