Τη φετινή χρονιά το Mailo’s The Pasta Project γιορτάζει την επιτυχία του εγκαινιάζοντας τη στοχευμένη Christmas καμπάνια Cheers to Magical Christmas Meals σε συνεργασία με το δημοφιλές brand της Coca-Cola.
Προφέροντας πλούσιο εορταστικό υλικό σε κοινό και franchisees, το Mailo’s επενδύει στην εξέλιξη της έξυπνης στρατηγικής και του μοναδικού του concept, ταξιδεύοντας για άλλη μια φορά το κοινό σε μια μοναδική εμπειρία στον κόσμο της fresh pasta.
Ενεργοποιώντας το πολυσυλλεκτικό κοινό
Η φετινή εορταστική προωθητική ενέργεια έχει στόχο την ενεργοποίηση του πολυσυλλεκτικού κοινού του Mailo’s, που αποτελείται από pasta lovers όλων των ηλικιών, με τις διαδραστικές ενέργειες και τη δυναμική στρατηγική social media.
Πιο συγκεκριμένα, η φετινή Christmas Canpaign περιλαμβάνει:
- ChristmasPasta: H νέα, limited edition συνταγή Christmas pasta Pistachio Pesto Xmas Edition θα ενθουσιάσει μικρούς και μεγάλους με τον απολαυστικό συνδυασμό γεύσεων και χρωμάτων, ενώ σερβίρεται στο custom χριστουγεννιάτικο pasta cup που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τη φετινή εορταστική περίοδο.
- Διοργάνωση μεγάλου διαγωνισμού: Με την αγορά οποιουδήποτε combo μακαρονάδας & Coca-Cola οι καταναλωτές παραλαμβάνουν κουπόνι scratch & win, το οποίο τους δίνει την ευκαιρία να βρεθούν ανάμεσα στους μεγάλους τυχερούς, κερδίζοντας μοναδικά δώρα όπως iPhone 13, PlayStation 5, ηλεκτρικό πατίνι και πολλά άλλα!
- Προωθητικά υλικά: Η εορταστική καμπάνια συνοδεύεται από προωθητικά υλικά όπως, αφίσες, χριστουγεννιάτικα εικαστικά sous-plats και table tents που επικοινωνούν την “Pistachio Pesto Xmas Edition” και τοποθετούνται σε όλα τα καταστήματα του δικτύου Mailo’s. Επιπλέον, τις διαθέσιμες οθόνες των καταστημάτων θα διακοσμεί το ειδικό 2D animation video της καμπάνιας, ενώ τα ανάλογα προωθητικά υλικά αναρτώνται και προωθούνται μέσω όλων των εργαλείων social media της εταιρείας.
Ισχυρές συμμαχίες και ενέργειες marketing
Οι δημιουργικές και στοχευμένες καμπάνιες του δικτύου Mailo’s The Pasta Project ενισχύουν το engagement και τη συμμετοχή του κοινού στις ενέργειες του brand, ωφελούν το δίκτυο συνολικά, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα.
Η πρόταση σερβιρίσματος, καθώς και η ευκαιρία συμμετοχής στο μεγάλο διαγωνισμό, ωθούν τους πελάτες να συνοδεύσουν την αγαπημένη τους pasta με μια Coca-Cola, οδηγώντας στην αύξηση της μέσης απόδειξης.
Πολλαπλά οφέλη για κοινό και franchisees
Οι ενέργειες marketing διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στα πλαίσια της ανανέωσης του menu engineering, καθώς και της ενίσχυσης της κερδοφορίας των franchisees σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον.
Παράλληλα, συνεργασίες του δικτύου με δημοφιλή brands, όπως η Coca-Cola, δίνουν υποστηρίζουν τους συνεργάτες – franchisees ώστε να αναπτύξουν τη δική τους επιχείρηση και να ξεχωρίσουν στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης.
Ο συνδυασμός των στοχευμένων ενεργειών καθιστούν το Mailo’s το πιο ευέλικτο και ανοιχτό προς εξέλιξη concept, που βελτιώνει διαρκώς τη δομή της κερδοφορίας για τον franchisee, ευχαριστεί και επιβραβεύει παράλληλα τους πιστούς πελάτες του.