Τα Mailo’s γιόρτασαν την International Pasta Day, με ουρές κόσμου να σχηματίζονται έξω από τα καταστήματα, και οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Τα Mailo’s The Pasta Project επανέλαβαν και φέτος 25/10 τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ζυμαρικών, κάνοντας δώρο στους pasta lovers τα αγαπημένα τους ζυμαρικά για μία ώρα. Εκατοντάδες άτομα σχημάτισαν ουρές για να απολαύσουν ένα πιάτο pasta που τους πρόσφεραν δωρεάν τα Mailo’s, με αφορμή την International Pasta Day.
Σε δρόμους της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, των Ιωαννίνων και της Κοζάνης οι ουρές που σχηματίστηκαν μαρτυρούν την αγάπη του πιστού κοινού του αλλά και την ικανότητά του Mailo’s στο να προσελκύει νέους πελάτες μέσω ευφάνταστων προωθητικών ενεργειών. Το βιντεάκι με τα πιο δυνατά στιγμιότυπα από την International Pasta Day αποδεικνύει περίτρανα αυτή τη σχέση του δικτύου με το κοινό του που συνεχώς μεγαλώνει!
Γιατί Mailo’s;
Από τη δημιουργία τους τον Σεπτέμβριο του 2019, τα Mailo’s The Pasta Project δεν έχουν σταματήσει να εκπλήσσουν το κοινό αλλά και όλη την επιχειρηματική κοινότητα, πηγαίνοντας πάντα ένα βήμα μπροστά την εστίαση. Mε το κατάλληλο branding, τα Mailo’s απογειώθηκαν και ταυτίστηκαν στο μυαλό του καταναλωτή με κάτι παιχνιδιάρικο και ευχάριστο. Κάπως έτσι, κατάφεραν να γίνουν το νέο success story στο franchising.
Η πρόταση franchise του Mailo’s αποτελεί μια αποδοτική και κερδοφόρα επιχειρηματική κίνηση που εξασφαλίζει υψηλή παραγωγικότητα. Πιο συγκεκριμένα:
- Το Mailo’s έβαλε εξαρχής στόχο να αλλάξει τον γαστρονομικό χάρτη, μυώντας τους pasta lovers στη μαγεία της comforιταλικής αντίληψης περί χειροποίητων ζυμαρικών στην πιο casual εκδοχή τους.
- Προσφέρει παραδοσιακές συνταγές με ένα δημιουργικό twist, παντρεύοντάς τες με τη street food φιλοσοφία, δίνοντας μια ξεχωριστή εναλλακτική για ένα γρήγορο και χορταστικό γεύμα στο χέρι.
- Όλη η διαδικασία εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια του πελάτη, στην ανοιχτή κουζίνα του καταστήματος.
- Περιλαμβάνει πολλαπλές πηγές εσόδων και πολλαπλές χρήσεις για διαφορετικά κοινά.
- Προσφέρει υψηλή παραγωγικότητα και ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα.
- Εξασφαλίζει μεγάλες αποδόσεις και κερδοφορία που υπερβαίνει τον κλάδο.
- Κερδίζει επαναληψιμότητα πελατών και υψηλή μέση απόδειξη.
- Επιτυγχάνει ταχεία επίτευξη break even και απόσβεση της επένδυσης.
- Όλοι οι υφιστάμενοι franchisees του δικτύου είναι σε διαδικασία δημιουργίας δεύτερου καταστήματος.