Τα everest ανεβάζουν τη γαστρονομική εμπειρία σε νέα ύψη με την τελευταία προσθήκη στο μενού- τα λαχταριστά Power Meals. Η νέα σειρά προϊόντων, σε συνεργασία με τον αγαπημένο σεφ Βασίλη Καλλίδη και το γνωστό διατροφολόγο Αναστάσιο Παπαλαζάρου, έχει στόχο την προώθηση μιας πιο ισορροπημένης διατροφής, η οποία όμως εντάσσεται αρμονικά στην απαιτητική καθημερινότητα του σύγχρονου τρόπου ζωής.
Συνδυάζουν ποικιλία και ποιότητα
Οι νέες επιλογές προϊόντων είναι ειδικά σχεδιασμένες, ώστε να παρέχουν στους πελάτες υψηλή διατροφική αξία, καλύπτοντας τις υγιεινές προτιμήσεις τους χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση. Πιο συγκεκριμένα, η κατηγορία Power Meals διαθέτει μια σειρά από δελεαστικές επιλογές, από τα λαχταριστά και χορταστικά Power Sandwiches, όπως το Chicken-Milner ή το Turkey-Milner, μέχρι τις πιο δροσερές και πλούσιες σε πρωτείνη επιλογές των Power Salads, όπως η Chicken-Quinoa, η Chicken-Avocado ή η Tuna.
Πολλαπλά οφέλη με το δίκτυο franchise everest
Για τους franchisees των everest, η εισαγωγή της νέας κατηγορίας Power Meals αποτελεί μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση για υγιεινές και διατροφικά ισορροπημένες επιλογές. Στους σύγχρονους ρυθμούς της καθημερινότητας, ο χρόνος είναι ιδιαίτερα περιορισμένος, ενώ η ανάγκη για γρήγορες, ποιοτικές και υγιεινές γευστικές επιλογές, ολοένα και αυξάνεται. Μέσω του διαρκούς εμπλουτισμού της προϊοντικής γκάμας με λαχταριστά προϊόντα που διατηρούν υψηλή διατροφική αξία και απαντούν σε αυτές τις ανάγκες, τα everest ικανοποιούν τις ανάγκες ενός ακόμη ευρύτερου κοινού, το οποίο επιστρέφει διαρκώς για περισσότερα. Η ποικιλία των γευστικών επιλογών και οι ατελείωτοι συνδυασμοί που προκύπτουν για πρωινό, μεσημεριανό ή ένα γρήγορο σνακ οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, οδηγούν σε αύξηση της μέσης απόδειξης, επιτυγχάνοντας παράλληλα τη διείσδυση σε πολλαπλές ζώνες της ημέρας. Ο franchisee επωφελείται επίσης των διαφόρων συνεργασιών με αναγνωρίσιμα πρόσωπα του χώρου, όπως ο σεφ Βασίλης Καλλίδης και ο διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου, οι οποίες ενισχύουν περαιτέρω την αξιοπιστία και την απήχηση του brand.