Αρχική Νέα Τα BEAUTY FREE γιορτάζουν 1 χρόνο στα Χανιά!

Τα BEAUTY FREE γιορτάζουν 1 χρόνο στα Χανιά!

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Η BEAUTY FREE, η αλυσίδα πολυχώρων ομορφιάς στην αγορά των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης, κλείνει έναν χρόνο επιτυχημένης παρουσίας στην πόλη των Χανίων. Πρόκειται για ένα άκρως επιτυχημένο project στο οποίο συνέβαλε η BEAUTY FREE και η THE FRANCHISE CO.

για ένα αποτέλεσμα που ξεπερνά τις προσδοκίες σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά.

BEAUTY.FREE.bazzar

Μια προδιαγεγραμμένη επιτυχία

Πριν έναν χρόνο η πόλη των Χανίων υποδέχτηκε την BEAUTY FREE. Η δυναμικά αναπτυσσόμενη αλυσίδα πολυχώρων ομορφιάς, με παρουσία σε Βόλο, Κατερίνη, Λάρισα και Κρήτη, δείχνει στην πράξη ποιοι είναι οι πυλώνες της επιτυχίας. Συγκεκριμένα, το BEAUTY FREE Χανίων κατάφερε κάτω από τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας όχι μόνο να επιστρέψει το αρχικό κεφάλαιο που δαπανήθηκε για τη δημιουργία του, αλλά να επιφέρει και καθαρό κέρδος.

Η αγορά της ομορφιάς στην περίοδο του COVID-19 χτυπήθηκε ιδιαίτερα από τα περιοριστικά μέτρα και τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες. Πάνω από το 30% των πολιτών δήλωσαν ότι θα περιορίσουν τις αγορές σε προϊόντα ομορφιάς και ένα σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων των παραδοσιακών franchisors του κλάδου, μειώθηκε.

BEAUTY.FREE.kallyntika

Η BEAUTY FREE επέλεξε μέσα στην κρίση να αναδείξει τα στοιχεία διαφοροποίησής της. Από το στήσιμο των ραφιών, στην καθετοποίηση ανά κατηγορίες και την τεράστια ποικιλία των προϊόντων, η BEAUTY FREE ανέδειξε τη στρατηγική της προσιτής πολυτέλειας στην προσωπική φροντίδα. Με όπλο τις χαμηλές τιμές, τις συνεχείς προσφορές και τα πολλά δώρα, έχτισε μια πιστή βάση πελατών η οποία ανταποκρίθηκε μέσα στην πανδημία.

Η σημασία των σωστών επιλογών

Εκτός από τη στρατηγική πωλήσεων, σημαντικό ρόλο για την επιτυχία της BEAUTY FREE στα Χανιά έπαιξε και ο συνδυασμός τριών πραγμάτων: η σωστή συμβουλευτική για την αναπτυξιακή στρατηγική, η σωστή επιλογή franchisee και η μελετημένη επιλογή σημείου για το κατάστημα.

Η σωστή επιλογή συμβούλων, όταν πρόκειται για την ανάπτυξη ενός δικτύου franchise, είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία γιατί περιορίζει τα σφάλματα που μπορούν να γίνουν σε κομβικά σημεία για την αποτελεσματική λειτουργία ενός καταστήματος. Στην περίπτωση της BEAUTY FREE Χανίων, η πολιτική πωλήσεων του franchisor βρήκε εξαρχής έναν franchisee που μπόρεσε να ενταχθεί αμέσως στη φιλοσοφία του franchisor και να προσθέσει κάτι από τη δική του προσωπικότητα. Αυτό φάνηκε και από το γεγονός ότι ο franchisee επέλεξε λειτουργεί το κατάστημα και όχι μόνο να διευθύνει τις λειτουργίες του.

Μεγάλη σημασία έπαιξε η ανάλυση της τοπικής αγοράς και η εύρεση του κατάλληλου σημείου. Η THE FRANCHISE CO. εκτός από τη συνεισφορά της στην αναπτυξιακή στρατηγική, στην εύρεση του κατάλληλου franchisee, συνεισέφερε τα μέγιστα στην τοποθέτηση του BEAUTY FREE στο σημείο στα Χανιά, όπου θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στο μέγιστο τα χαρακτηριστικά του καταστήματος και να προσελκυσθούν οι απαραίτητες ροές πελατών για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα.

beautyfree.cosmetics

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

BEAUTY FREE

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ