Αρχική Νέα Στα Mon Kulur ξέρουν κάθε πελάτη με το μικρό του όνομα

Στα Mon Kulur ξέρουν κάθε πελάτη με το μικρό του όνομα

σύνταξη sotirisroot
0 σχόλια

Με προϊόντα τόσο αγαπημένα, οικεία και καθημερινά, όπως το κουλούρι, ο καφές και ο φρεσκοστυμμένος χυμός, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kulur γίνονται πολύ γρήγορα η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς, προορισμός και τόπος συνάντησης.

mon kulur franchise

Κάπως έτσι, το concept, που ξεκίνησε να αναπτύσσεται μέσω franchising το 2019, έχει φτάσει τα είκοσι σημεία, ξεκινώντας από την Αθήνα και φτάνοντας μέχρι την Άρτα και τη Θεσσαλονίκη και τα Χανιά.

Η εμπειρία Mon Kulur

Είναι η εμπειρία Mon Kulur που σε κάνει να συνδεθείς με το concept. Ξεκινά πριν καν προλάβεις να πατήσεις το πόδι σου μέσα σε ένα κατάστημα Mon Kulur , όταν το άρωμα των φρεσκοψημένων κουλουριών και του μοσχοβολιστού καφέ θα σου σπάσουν τη μύτη.

mon kulur franchise proionta

Η αισθητική  του καταστήματος και το μοναδικό packaging συνθέτουν ένα ομοιόμορφο, ασπρόμαυρο σκηνικό, που παντρεύεται αρμονικά με τις δεκάδες χρωματικές αποχρώσεις των κουλουριών που φιλοξενούν τα ράφια και οι πάγκοι.

Η διαδικασία παρασκευής των κουλουριών αποτελεί, επίσης, μέρος της καταναλωτικής εμπειρίας, μιας και το ανοιχτό παρασκευαστήριο δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτή παρακολουθήσει όλη τη διαδικασία παρασκευής. Κάθε επισκέπτης των καταστημάτων Mon Kulur νιώθει μέρος της παραγωγής, ενώ μπορεί να είναι σίγουρος για την αγνή πρώτη ύλη των αγαπημένων του σνακ.

mon kulur franchise proionta xumoi

Μια ζεστή καλημέρα και το χαμόγελο των ανθρώπων του Mon Kulur συμπληρώνουν τη μοναδική εμπειρία.

Κερδίζει με προϊόντα πρωταθλητές

Την επιτυχία της πρότασης franchise Mon Kulur εξασφαλίζει το δυνατό προϊοντικό της μείγμα. Οι τρεις βασικές κατηγορίες προϊόντων του, περιλαμβάνουν το κουλούρι φυσικά, τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό.

Όσον αφορά, το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει μία εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.

mon kulur franchise

Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν «πρωταθλητής» στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Άλλωστε, θεωρείται το… εθνικό ποτό των Ελλήνων.

Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική, καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής αποκτά όλο και περισσότερους ακόλουθους.

Επαναληψιμότητα και υψηλή μέση απόδειξη

Συνδυάζοντας το κουλούρι με τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό σ’ ένα value for money deal και προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία προϊόντων, η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.

mon kulur franchise chania

Με τρεις διαφορετικές ζώνες αιχμής, – το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα – η αλυσίδα franchise Mon Kulur επιτυγχάνει πολλαπλές επαφές σε πολλαπλά κοινά. Επιπλέον, ο συνδυασμός των διαφορετικών προϊόντων διαμορφώνει υψηλά τη μέση απόδειξη και αυξάνοντας τελικά τη ρευστότητα και την κερδοφορία των franchisees.

Αν ψήνεσαι για το δικό σου Mon Kulur, μπες εδώ.

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία πλοήγησης. Συμφωνώ