Με στόχο να επαναπροσδιορίσει την κουλτούρα του brunch στην Ελλάδα, η ομάδα του Brunch(s)in έχει δημιουργήσει μια μοναδική γευστική εμπειρία που συνδυάζει υλικά κορυφαίας ποιότητας, ευφάνταστες συνταγές και μια φιλόξενη ατμόσφαιρα.
Μετά από πολυετή παρουσία στην αγορά της εστίασης στο εξωτερικό, αγάπη για το καλό φαγητό και πάθος για καινοτομία, ο ιδρυτής του Brunch(s)in, Σπύρος Τάσκος και η ομάδα του, έχουν μετατρέψει με επιτυχία την παραδοσιακή γευστική εμπειρία σε ένα απολαυστικό μείγμα γεύσεων, αισθητικής και φιλόξενης ατμόσφαιρας. Σε συνέντευξή του στο THE FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, ο Σπύρος Τάσκος μιλάει για την έμπνευση πίσω από τη δημιουργία του concept, την ανάπτυξή του μέσω του franchising, καθώς και το «κλειδί της επιτυχίας» του Brunch(s)in.
Με ποιον τρόπο η εμπειρία σας στην αγορά του εξωτερικού και συγκεκριμένα στον Καναδά συνέβαλε στην δημιουργία του Brunch(s)in;
Η εμπειρία μας στον Καναδά μας δίδαξε την ουσία ενός αυθεντικού «brunchάδικου». Ανακαλύψαμε ότι το brunch οφείλει να είναι μια εξειδικευμένη ζώνη, επικεντρωμένη αποκλειστικά σε αυτήν την εμπειρία. Αντλώντας έμπνευση από τη ζωντανή κουλτούρα του brunch στο Μόντρεαλ του Καναδά, τις εκτεταμένες επιλογές μενού με εστίαση στο αυγό, δημιουργήσαμε το Brunch(s)in, θέλοντας να προσφέρουμε μια ολιστική εμπειρία brunch στον καταναλωτή της σύγχρονης πόλης.
Ποιες είναι οι βασικές αρχές που διέπουν το Brunch(s)in;
Η θεμελιώδης αρχή μας είναι να διασφαλίζουμε ότι κάθε πελάτης φεύγει ικανοποιημένος από το κατάστημά μας. Δίνουμε προτεραιότητα στη χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας σε όλα τα πιάτα μας, «ανεβάζοντας» κάθε συνταγή σε ένα νέο επίπεδο. Επιπλέον, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια προσωπική σύνδεση με τους πελάτες μας, γνωρίζοντάς τους σε βαθύτερο επίπεδο. Στόχος μας είναι η οικοδόμηση ενός περιβάλλοντος που εκτείνεται πέρα από το φαγητό, όπου οι άνθρωποι νιώθουν άνετα και μας επισκέπτονται, ακόμη και για να μας πουν ένα απλό «γεια»!
Η γεύση των πιάτων μας μιλάει από μόνη της και η φιλική και φιλόξενη ατμόσφαιρα που καλλιεργούμε, καθώς και η προσωπική επαφή που δημιουργεί το προσωπικό μας κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν διαρκώς για περισσότερα.
Πώς υποδέχτηκε το Brunch(s)in το κοινό της Θεσσαλονίκης;
Δεχθήκαμε απίστευτα θερμή υποδοχή από τους Θεσσαλονικείς από την αρχή της λειτουργίας μας. Γρήγορα αναπτύξαμε μια πιστή βάση πελατών και τα σχόλια που εξακολουθούμε να λαμβάνουμε υποδηλώνουν ότι το concept έλειπε από την περιοχή. Ο κόσμος εκτιμά το ευφάνταστο μενού και τους μοναδικούς συνδυασμούς υλικών στα πιάτα μας και φαίνεται να απολαμβάνουν ιδιαίτερα την μεγάλη ποικιλία που προσφέρουμε, από κλασικά αυγά benedict μέχρι πιο ευφάνταστες επιλογές.
Με ποιον τρόπο το Bruch(s)in ακολουθεί τα trends της αγοράς;
Στο Brunch(s)in, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τις δικές μας τάσεις. Πειραματιζόμαστε συνεχώς με νέα πιάτα που είναι οπτικά ελκυστικά και «ινσταγκραμικά», με στόχο να κάνουμε μια αξέχαστη πρώτη εντύπωση στο κοινό. Αντλούμε έμπνευση από διάφορες πηγές και παρακολουθούμε στενά τις τάσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών για να συγκεντρώνουμε νέες ιδέες και να προσαρμοζόμαστε στην εποχή.
Τι περιλαμβάνει το μενού του Brunch(s)in και ποιες ζώνες της ημέρας καλύπτει;
Το μενού μας καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επιλογών. Έχουμε μια ειδική κατηγορία με αποκλειστική εστίαση στα αυγά και τα αντιμετωπίζουμε ως βασικό συστατικό, ενώ προσφέρουμε παράλληλα τόσο γλυκές, όσο και αλμυρές επιλογές. Το μενού μας περιλαμβάνει pancakes, τα Dutch, που είναι ζύμη στο φούρνο σε τηγανάκι, ομελέτες, Benedict, bagels, pancakes, burges και σαλάτες, για να καλύψουμε διαφορετικές προτιμήσεις και ώρες της ημέρας. Μέσω του εμπλουτισμού του μενού με προσθήκες όπως τα burgers και οι σαλάτες εξασφαλίζουμε πλήρεις 8 ώρες συνεχούς ροής πελατών.
Σύμφωνα με ποια κριτήρια διαμορφώνεται η αρχιτεκτονική των τιμών;
Η αρχιτεκτονική των τιμών βασίζεται σε διάφορα κριτήρια. Πρώτον, πρέπει να διασφαλίζει καλή κερδοφορία για την επιχείρησή μας. Λαμβάνουμε επίσης υπόψη παράγοντες όπως το να επιτρέπεται ένα περιθώριο φύρας στις πρώτες ύλες, το οποίο συνυπολογίζεται στις αναγραφόμενες τιμές. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς οι τιμές μας να παραμένουν σε λογικά όρια, καθώς στόχος μας είναι να παρέχουμε μια οικονομική επιλογή όπου οι φοιτητές, για παράδειγμα, μπορούν να απολαύσουν ένα γεύμα και τον καφέ τους με μόλις 10€.
Με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται η επαναληψιμότητα των πελατών;
Η επαναληψιμότητα του πελάτη επιτυγχάνεται μέσω πολλών παραγόντων. Πρώτον, προσφέρουμε εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, διασφαλίζοντας ότι κάθε πελάτης αισθάνεται ότι έχει λάβει μια αξιόλογη, value for money εμπειρία. Φυσικά, η γεύση των πιάτων μας μιλάει από μόνη της και η φιλική και φιλόξενη ατμόσφαιρα που καλλιεργούμε, καθώς και η προσωπική επαφή που δημιουργεί το προσωπικό μας με τους πελάτες, συμβάλλουν επίσης στην οικοδόμηση ενός «ζεστού» περιβάλλοντος, που κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν διαρκώς για περισσότερα.
Γιατί επιλέξατε να αναπτυχθείτε μέσω franchising;
Το franchising φαινόταν ως η ιδανική στρατηγική ανάπτυξης για εμάς, επειδή μας επιτρέπει να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε πολλές τοποθεσίες ταυτόχρονα. Ως ιδιοκτήτες, δεν μπορούμε να είμαστε παρόντες σε κάθε μέρος ταυτόχρονα και το franchising μας παρέχει την ευκαιρία να επεκτείνουμε την παρουσία της εταιρείας μας με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, το franchising προσφέρει μεγάλα κίνητρα και στους franchisees και εξασφαλίζει ένα μεγάλο περιθώριο κέρδους.